Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání seriálového product placementu adolescenty
Mrázová, Markéta ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Cílem této práce je popsat vnímání product placementu (PP), formy marketingové komunikace, českými adolescenty v seriálech. V teoretické části se práce zabývá termínem "product placement", jeho definicí, historií, vývojem a rozdělením. Dále se zaměřuje na efektivitu product placementu, jeho legislativní úpravu, postavení v marketingové komunikaci, také popisuje jeho vztah k vytyčené skupině. Práce rovněž v menší míře mapuje vztah adolescentů a reklamy a charakterizuje adolescenty jako cílovou skupinu z hlediska marketingu. Praktická část se soustředí na vyhodnocení vlastního výzkumného šetření, které analyzuje postoj 507 českých adolescentů k product placementu. Ze získaných odpovědí respondentů vyplývá, jak čeští adolescenti vnímají seriálový product placement, zda si jeho vyobrazení ve vybraném mediálním formátu všímají a jestli na ně toto komerční sdělení má nějaký vliv. Na základě analýzy všech odpovědí je sestaveno komunikační doporučení product placementu pro český trh. Toto doporučení také zahrnuje empirický model product placementu a SWOT analýzu, která sumarizuje silné a slabé stránky, příležitosti a rizika této komunikace. Právě výzkumná šetření, analýzy a komunikační doporučení jsou největším přínosem této práce.
Žánr teen drama a jeho vývoj od 90.let 20.století . Na příkladu seriálů Beverly Hills 90210 a Super drbna
Sochneva, Anastasia ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Jiřina (oponent)
Diplomová práce "Žánr teen drama a jeho vývoj od 90. let 20. stol. Na příkladu seriálů Beverly Hills 90210 a Super drbna." je tematickou a narativní analýzou dvou amerických televizních seriálu žánru teen drama, Beverly Hills 90210 a Super drbny. Žánr teen drama se vyvíjí již v průběhu více než dvaceti let a záměrem mého výzkumu je porovnání zobrazení mládeže v teen dramatu z počátku devadesátých let a ze současnosti. V teoretické části mé práce předkládám sociologická a kulturologická východiska při studiu mládeže a adolescence, také zařazuji seriálovou tvorbu v rámci televizních studií a popisují její vliv na vývoj žánru teen drama. Empirická část je kvalitativní analýzou obsahů jednotlivých seriálů a narativní analýzou jednotlivých postav seriálů.
Prezentace vybraných televizních seriálů v časopisech Českoslovenká televize a Televízia v období normalizace
Vlček, Matěj ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Šírová, Tereza (oponent)
(abstrakt) Tato práce zkoumá způsob, jakým se ve dvou vybraných časopisech z éry normalizace (Československá televize a Televízia) psalo o třech vybraných televizních seriálech (Třicet případů majora Zemana, Dobrá voda a Gottwald) při jejich uvádění na obrazovku. Práce si všímá nejen tematického a žánrového rozptylu jednotlivých textů, ale hodnotí i míru propagandy v netradičním žurnalistickém prostředí (státní tisk píše o státní televizi). Kromě oficiálních textů si práce všímá i diváckých ohlasů, které byly v časopisech zveřejňovány. V neposlední řadě práce porovnává tehdejší mediální prostředí s dnešním a všímá si detailů z popisované éry, které by v dnešní společnosti zřejmě nefungovaly. Konkrétnímu výzkumu předchází teoretický a historický exkurz do chodu normalizační Československé televize. K němu je využito množství mediální literatury. Práce konfrontuje optiku tehdejšího cenzurovaného tisku s historicky přesnějším stavem věcí, a to jak při hodnocení či popisech jednotlivých seriálů, tak při psaní o skutečných historických událostech. I proto byly vybrány dva seriály, které komunistickou optikou vykládají nedávné československé dějiny - Třicet případů majora Zemana a Gottwald.
Výuková hodnota seriálových trendů 21. století
Kořenář, Patrik ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Šťastná, Lucie (oponent)
Bakalářská práce "Výuková hodnota seriálových trendů 21. století" rozebírá tři v současnosti populární seriály a analyzuje jejich přidanou výukovou hodnotu. První část se zaměřuje na záměrně i nezáměrně vzdělávací pořady v televizním vysílání, jejich minulost a současnost a rozebírá vzájemný vztah fikčních a dokumentárních pořadů. Druhá část analyzuje informace prezentované v konkrétních seriálech, jejich pravdivost a případnou přidanou vzdělávací hodnotu jak z pohledu diváka, tak z pohledu tvůrců pořadů. Třetí část navrhuje využití jednotlivých seriálů ve formálním i neformálním vzdělávacím procesu na základě nových i existujících modelů.
Use of "Friends" series in teaching English on B2 level
Kohútová, Lenka ; Žďárek, Karel (vedoucí práce) ; Dvořák, Bohuslav (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití seriálu Přátelé ve výuce žáků na úrovni B2, přičemž použití seriálu má přispívat k rozvoji lingvistických a komunikačních kompetencí studentů. Účelem práce bylo zjistit, zda je možné v rámci středoškolské výuky angličtiny systematicky dlouhodobě pracovat se seriálem jako prostředkem k motivaci studentů, podnětem ke konverzaci a diskuzím i jako předmětem nápodoby a vstřebávání autentického jazyka. Práce rovněž srovnává výhody a nevýhody využití seriálu oproti výhodám a nevýhodám využívání jiných multimediálních materiálů. Součástí práce je též seznam aktivit použitých při testování použití seriálu a několik nápadů na další modifikaci k nim.
Vztah počítačové hry a její audiovizuální předlohy
Šírová, Tereza ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Diplomová práce Vztah počítačové hry a její audiovizuální předlohy se zabývá společnými a odlišnými znaky počítačových her a audiovizuálních děl. Prezentuje některé teorie, které reflektují různé názorové proudy na ovlivňování nebo prolínání uvedených mediálních forem. Z těchto teorií vychází návrh kategorizace herních a filmových adaptací vzniklých podle předloh. Do každé ze tří navrhovaných kategorií jsou zařazeny konkrétní příklady počítačových her vzniklých na motivy filmů či seriálů i méně časté příklady filmů, inspirovaných počítačovými hrami. Závěrečnou část práce tvoří obsáhlá případová studie, porovnávající počítačovou hru Lost: Via Domus s její předlohou - seriálem Ztraceni.
Product placement v české seriálové tvorbě na příkladu televize Nova
Jochimová, Natálie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce na téma Product placement v české seriálové tvorbě na příkladu televize Nova se zaměřuje na použití marketingového nástroje product placementu, který je definován jako umístění produktů do audiovizuálních děl. Cílem bakalářské práce je na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu analyzovat vnímání product placementu diváky, na příkladu konkrétní televizní stanice Nova zhodnotit způsob jeho použití v české seriálové tvorbě a následně navrhnout možná doporučení pro zlepšení. Práce je založena na konkrétních příkladech seriálových pořadů televizní stanice Nova, data pro práci jsou získávána z hloubkového rozhovoru s pracovníkem agentury MediaPro Pictures, z dotazníkového šetření a dalšího vlastního výzkumu autorky.
Organizace mediálního obsahu a možnosti řešení v JavaFX
Smíšek, Matěj ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Tran, Lam (oponent)
Bakalářská práce nahlíží na změny ve sledovacích návycích diváků televizní a filmové pro-dukce. Zvyšující se počet seriálů a filmů, které má divák ve své knihovně, přináší nové po-třeby tyto soubory organizovat a zaznamenávat jejich zhlédnutí a užití. Aplikační řešení musí sledovat zvyky diváků a umožnit plynulý přechod od pomalu ustávajících způsobu sledování k novým. Současná nabídka řešení takové organizace je sice rozsáhlá, ale je třeba se zaměřit, zdali opravdu splňuje všechny požadavky, anebo naopak netvoří velké aplikační celky, se kterými může mít běžný uživatel strasti. Náhled do možnosti řešení v jazyce Java s pomocí moderní knihovny uživatelského rozhraní JavaFX 8. Cílem této práce je tak po-skytnout budoucím řešitelům náhled do problematiky a základní mediální aplikační celek, ze kterého mohou vycházet.
Fiktivní jazyky
KOSOBUDOVÁ, Aneta
Bakalářská práce je zaměřena na zmapování a popsání tzv. ?fiktivních jazyků,? s nimiţ se můţeme setkat v současné beletrii, filmech a seriálech. K nejznámějším patří: elfské jazyky quenijština a sindarština J. R. R. Tolkiena, klingonština ze seriálu Star Trek, Starověký jazyk v kniţní fantasy Christophera Paoliniho, Newspeak z románu George Orwella 1984, jazyk týnů z knihy Mechanický pomeranč a nově i řeč Dothraků ze seriálu Hra o trůny.Cílem práce je komparace nejznámějších fiktivních jazyků a posouzení, zda tvůrci vytvořili plnohodnotný jazyk s vlastní gramatikou a obsáhlým lexikem, zda a do jaké míry lze jazyk uţívat v komunikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.