Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 108 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Vibrodiagnostika ložisek
Navrátil, Pavel ; Mazal, Pavel (oponent) ; Klapka, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce uvádí podstatu metod vibrodiagnostiky valivých ložisek, jejich zhodnocení a jejich význam v jednotlivých fázích poškození ložiska, které jsou zde také blíže popsány. Zaměřili jsme se na tyto metody: akustická emise, SPM (shock pulse method), SEE (spectral emission energy), obálková (envelope) metoda, High frequency emission, Crest faktor, Kurtosis faktor a speciální metoda pro pomaloběžné stroje Adash Compressed Time.
Studie mechanických poškození karoserií nástroji v souvislosti s pojistnými podvody
Bednářová, Lucie ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou pojistných podvodů v souvislosti s manipulovanými škodnými událostmi. Jsou zde popsány možné příčiny páchání tohoto trestného činu a možnosti jeho odhalování. V součinnosti s cílem této práce byly provedeny rozsáhlé pokusy na karoseriích poškozením definovanými nástroji. Vznik poškození a jeho charakter byl posuzován z mechanoskopického hlediska. Následně byly porovnávány záměrná poškození vozidel s deklarovanými dopravními nehodami a podobnými poškozeními objevujících se u parkovaných vozidel. Tuto část práce je možné využít pro tvorbu komparační databáze záměrných poškození vozidel při řešení technické přijatelnosti vzniku poškození, která je vhodným materiálem při využití ke znalecké činnosti.
Analýza poškození čelních skel automobilů a možnosti jejich opravy
Ondrouch, Dušan ; Kaluža, Zdeněk (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
V úvodu teoretické části je stručně popsána historie výroby čelních skel a také výroby skla obecně. Dále jsou popsány klíčové parametry a prvky výbavy čelních skel a v neposlední řadě také výrobní proces moderních čelních skel. Závěrem teoretické části jsou objasněny podmínky pro uvedení čelních skel do provozu - homologace. Stěžejní část práce je věnována technickému popisu typických poškození čelních skel automobilů a zjišťování jejich příčin, což má přínos při odhalování pojistných podvodů. Tato práce rovněž nastiňuje alternativní způsob opravy poškození čelního skla, nebo pokud je to nutné, jeho výměnu.
Monitorování vibrací na valivých ložiscích
Langr, Pavel ; Klusáček, Stanislav (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice měření a diagnostiky vibrací na valivých ložiscích. První část se soustředí na vysvětlení základních pojmů, definuje co jsou vibrace, ložiska a jak v důsledku poškození ložisek vibrace vznikají. Druhá část této bakalářské práce se zabývá diagnostikou vibrací z pohledu normy ČSN ISO 10816 a popisuje základní principy a pravidla, která je nutné podle této normy dodržet. Ve třetí části se práce zabývá seznámením s instrumentací firmy IFM electronic spol. s r. o. sloužícím pro diagnostiku vibrací. Poslední část je věnována návrhu a realizaci laboratorní úlohy sloužící k praktickému seznámení s problematikou vibrací valivých ložisek.
Generování projevu kožního onemocnění do syntetických otisků prstů z generátoru Anguli
Košťák, David ; Drahanský, Martin (oponent) ; Kanich, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací algoritmu pro generování kožních onemocnění na snímek syntetického otisku prstu. Program v této práci vytváří obrázky otisků prstů poškozené atopickým ekzémem a psoriázou. Znaky jednotlivých onemocnění jsou vkládány do obrázků syntetických otisků prstů generovaných programem Anguli. Výsledné obrázky jsou testovány nástrojem VeriFinger.
Návrh sondy vířivých proudů a její aplikace pro zkoušení kompozitních leteckých konstrukcí
Boháčová, Marie ; Hájek, Karel (oponent) ; Kopec, Bernard (oponent) ; Mazal, Pavel (vedoucí práce)
Tato disertační práce se zabývá návrhem snímače vířivých proudů, který umožní nedestruktivní kontrolu leteckých kompozitních konstrukcí, zejména plastů vyztužených uhlíkovými vlákny (CFRP), v oblastech výroby a údržby letadel. Návrh snímače vycházel z analyticko-experimentálního přístupu, přičemž jeho elektrické a mechanické parametry byly optimalizovány k zajištění dobrého poměru užitečného signálu k šumu na šesti kompozitních vzorcích. Tyto vzorky obsahují umělé nespojitosti v podobě různých typů vad, simulující různé druhy poškození leteckých konstrukcí, zejména delaminace či změn tloušťky kompozitních materiálů. Byla realizována experimentální měření, sběr dat a jejich následné vyhodnocení. Výsledkem této práce je funkční snímač vířivých proudů, schopný spolehlivě odhalit poškození uhlíkových kompozitních konstrukcí do hloubky materiálu 3,9 mm.
Studium trvanlivosti valivých ložisek 6204 – 2Z
Poláček, Vojtěch ; Svoboda, Petr (oponent) ; Klapka, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá základním popisem problematiky měření vibrací emitovanými únavovým poškozováním valivých ložisek. V práci jsou popsány základní principy metod diagnostiky technického stavu strojních součástí. Dále je podrobněji popsána problematika vibrací, jejich snímání a vyhodnocení z hlediska sledování životnosti ložisek. Úkolem experimentální části je ověření funkčnosti a vhodnosti užití analyzátoru VDT 2000 a softwaru VDT Control Center firmy ViDiTech, s.r.o. spolu s měřícími stanicemi SA67 laboratoří Ústavu konstruování, na kterých proběhla zkouška ložisek 6204-2Z. Cílem životnostní zkoušky je potvrzení spolehlivosti varování přístrojem o případné poruše ložiska a posoudit schopnost zachycení raného stadia poškození.
Metody pro doplňování chybějících dat v obrazu
Vodička, Radek ; Špiřík, Jan (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je popsat základní principy metod inpaintingu. Blíže se zde seznámíme s metodou postupné opravy poškozené oblasti z okrajů po bodech a pomocí úrovňových křivek. Výstupem práce je porovnání obrázků, kde byl inpainting aplikován, mezi sebou i s originálem a vyhodnocení, jaká metoda je v dané situaci pro daný typ obrázků nejvhodnější.
Hodnocení aktuálního stavebně technického stavu bytového domu
Kopečková, Hana ; Láník, Jaromír (oponent) ; Schmid, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je provést předběžný stavebně technický průzkum bytového domu, který je postaven na Gorkého ulici v Brně. Tento objekt se nachází v těsném sousedství areálu Filozofické fakulty, kde bude probíhat rekonstrukce a dostavba. Z tohoto důvodu byl průzkum realizován. Práce obsahuje dokumentaci stávajících poruch dotčeného objektu a jejich zhodnocení.
Příprava a realizace stavebně technického průzkumu konstrukce
Kratochvíl, Tomáš ; Komárková, Tereza (oponent) ; Anton, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá provedením přípravy a realizace stavebně technického průzkumu železobetonové mostní konstrukce a závěrečného zhodnocení stavu konstrukce. Tato mostní železobetonová konstrukce se nachází na silnici 39614 a překonává místní potok za Pasohlávkami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 108 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.