Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tragédie anglického fotbalu v osmdesátých letech 20. století
Štědrý, Matouš ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
(English) This Bachelor thesis focuses on football events in the English football environment that occured in the eighties of the 20th century. The thesis analyzes the causes of these tragedies, such as Hillsborough and Heysel, and examines how these events happened, how they relate to hooliganism and how they have affected safety on stadiums. Title: Disasters of the English football in the eighties of the 20th century The aim of the work: The aim of the thesis is to analyse the events that took place in the eighties of the 20th century. It concerns the final match at Heysel Stadium and the semi-final match at Hillsborough Stadium. The thesis looks at the causes and consequences of these tragedies and how sports organisations have prevented similar events from happening again. Methods: My thesis was based on analysis of available sources such as newspaper articles, internet articles, documents and books that deal with this topic. Keywords: English football, fans, organization of matches
Podpůrné technologie parního kotle
Uhříček, Michal ; Křemínský, Pavel (oponent) ; Lisý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá dispozičním návrhem parního kotle spalující RDF a návrhem jeho podpůrných technologií s ohledem na konstrukční praxi. V práci jsou vymodelovány 1. – 4. tah, navazující zákotlí, napájecí nádrž s čerpadly, trasy recirkulace spalin a vzduchovody. Kotel je odepřen ocelovou konstrukcí s pochozími plošinami a umístěn do kotelny. Na základě navržených tras vzduchu, spalin a napájecí vody je proveden aerodynamický a hydraulický výpočet. S využitím tlakových jsou navrženy ventilátory spalovacího vzduchu, ventilátor spalinový a ventilátor reci-spalin. Na základě hydraulického výpočtu jsou navržena napájecí čerpadla.
Schickeria. Koncept kritické loajality na příkladu levicové skupiny fanoušků Bayernu Mnichov
Adam, Jakub ; Brožová, Anežka (vedoucí práce) ; Emler, David (oponent)
Ultras hnutí patří mezi nejloajálnější podporovatele svých klubů, zároveň jsou však často předmětem kontroverze, ať už kvůli radikálním pravicovým názorům či násilí na stadionech. Německá fanouškovská scéna je specifická, protože mnoho tamních ultras hnutí podporujících fotbalové kluby bojuje proti komercializaci, globalizaci či rasismu a pravicovými názory se nevyznačuje. Tato práce pojednává o jedné z nejvýznamnějších fanouškovských skupin v Německu - Schickerii München. Schickeria podporuje fotbalový klub FC Bayern Mnichov, který může být označen jako nejbohatší a nejúspěšnější německý celek. Ve vedení klubu stojí jeho bývalí hráči či podnikatelé a funkcionáři, kteří občas učiní rozhodnutí stojící v rozporu s názory Schickerie. Fanoušci a management tak v mnoha situacích stojí proti sobě a vedou diskuze o dalším směřováním klubu či jeho hodnotách. Na příkladu vztahu Schickerie a vedení klubu je ukázán koncept kritické loajality, který do značné míry vystihuje přístup fanoušků ke krokům svého klubu.
Youtubeři a jejich místo v životě dětí a dospívajících
NAHODILOVÁ, Markéta
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a významem tzv. youtuberů v životě dětí a dospívajících. Teoretická část práce popisuje období adolescence, psychického vývoje a vývoje identity v tomto období. Zaměřuje se také na popis socializace dospívajících a vytváření jejich hodnot. Popsán je i vztah dospívajících k médiím a sociálním sítím, u nichž mladiství v současnosti tráví nejvíce času; v detailu se pak práce zaměřuje na platformu YouTube a na fenomén tzv. vloggerů (youtuberů), který je s ním spojený. Praktická část práce je postavena na výsledcích kvalitativního výzkumu, založeného na denících vyplňovaných respondenty (tzv. diary research). Výzkum se zaměřuje na to, kolik času tráví respondenti u videí na YouTube, jaký obsah zde sledují a z jakého důvodu, zda se nad sledovaným obsahem zamýšlejí a zda je youtubeři k něčemu motivují.
Avenger z hlediska fanouškovské recepce
ŠURANSKÁ, Barbora
Bakalářská práce na téma fanouškovské recepce Avengers se zaměřuje především na výsledný produkt konkrétního fandomu, ve formě sdíleného fanouškovského umění na sociálních sítích. V první části se zaměřuji na teoretickou stránku fanouškovství. Věnuji se jeho historii i postupnému vývoji. Snažím se představit fanouškovská studia, jež mají tradici na univerzitách ve Spojených státech amerických a u nás si postupně klestí cestu v rámci mediálních, televizních a kulturárních studií. V následujících dvou kapitolách vymezuji kategorie fandomů a typy fanoušků i nefanoušků, dle vynaložené míry aktivity. Poté, na základě typických fanouškovských aktivit označenými akademiky a akademičkami jsem sepsala několik praktik. Na závěr teoretické části rozebírám tři nejpodstatnější práce Henryho Jenkinse, Matta Hillse a Paula Bootha, na kterých staví fanouškovská studia a jsou často citována. Ve druhé části se podívám blíže na dvě práce zaměřené na hypersexualitu ženských komiksových postav webové stránky The Hawkeye Inititative a "rasového" muže, Black Panthera z pera amerického autora černé pleti, Reginalda Hudlina. Rozeberu video, natočené o fyzikálních milnících Marvel Universa s fyzikem Minnesotské univerzity Jimem Kakaliosem, který při přednáškách sám využívá některé scény k vysvětlení různých faktů. Následně se podívám na zásadní potitulkové scény, jež vedly k rozuzlení konce čtyř fází Infinity ságy, populární konspirační teorie fór, jako je Reddit na závěr uvedu několik příkladů z české fanouškovské tvorby na YouTube i umění sdílené na sociální síti Facebook apod.
Postoj fotbalových fanoušků ke kauzám v českém fotbalu
Roub, David ; Buriánková, Jitka (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Postoj fotbalových fanoušků ke kauzám v českém fotbalu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit jaké je povědomí o korupční činnosti v českém fotbalu a jaký dopad má korupce na vnímání jednotlivých segmentů tohoto sportu v očích fanoušků. Metody: Výzkumná metoda, která byla použita při zjišťování dat bylo dotazníkové šetření. Dotazník byl vytvořen na internetovém serveru www.vyplnto.cz a posléze byl distribuován v elektronické formě pomocí soukromých kontaktů. Teoretická část vychází z rešerše literatury. Výsledky: Z výsledků šetření vyplývá, že obecné povědomí fotbalové veřejnosti o korupčních kauzách je poměrně široké. Dále je z výsledků patrné, že korupce je brána jako jeden z klíčových faktorů, který snižuje kvalitu a atraktivitu českého fotbalu a také jako určitá překážka v posunutí českého fotbalu na vyšší úroveň. Korupce také bývá spojována s Fotbalovou asociací České republiky, což je hlavní instituce českého fotbalu a celkově má tedy negativní dopad na image českého fotbalu. Klíčová slova: postoj, korupce, fotbal, image, fanoušci, kauza
Využívání sociálních sítí v marketingové činnosti profesionálních hokejových klubů
Velíšková, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Využívání sociálních sítí v marketingové činnosti profesionálních hokejových klubů. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení, jak co nejefektivněji využívat tři vybrané sociální sítě - Facebook, Instagram a YouTube, pro dva vybrané kluby z české hokejové nejvyšší soutěže. Metody: V práci byla využita metoda popisné analýzy sociálních sítí, konkrétně Facebooku, Instagramu a YouTubu. Dále bylo využito elektronického dotazníku prostřednictvím Survio.com. Výsledky: Na základě provedené analýzy sociálních sítí a vyhodnoceného elektronického dotazníku zaměřeného na spokojenost fanoušků s fungováním klubů na sociálních sítích bylo zjištěno, že většina fanoušků je s přístupem klubů a zveřejňovaným obsahem spokojena a žádné velké problémy nebyly z jejich strany detekovány. I přesto je zde prostor pro zdokonalení, a proto byly vytvořeny návrhy na doporučení ke zlepšení využívání sociálních sítí. Klíčová slova: sociální sítě, marketingová analýza, lední hokej, Tipsport Extraliga, fanoušci
Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům
Houdková, Romana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout novou koncepci komunikace, vycházející ze současné marketingové komunikační strategie, která zkvalitní komunikační proces s fanoušky. Metody: Osobní dotazování, písemné dotazování, marketingová analýza, SWOT analýza Výsledky: Pomocí zvolených metod bylo zjištěno, že marketingová komunikace klubu je dostačující, avšak má v jistých úsecích mezery. Na základě tohoto zjištění byl vytvořen návrh koncepce komunikace a doporučení na zlepšení současné marketingové komunikace klubu. Klíčová slova: fanoušci, FK ERA-PACK Chrudim, marketingová komunikace, marketingový výzkum, situační analýza
Public Relations tools and activities of ice-hockey team HKM Zvolen
Macejková, Deana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Názov práce: Nástroje Public Relations hokejového klubu HKM Zvolen Ciele práce: Cieľom práce je analýza a zhodnotenie nástrojov a aktivít public relations, ktoré hokejový klub HKM Zvolen vytvára a smeruje na cieľovú skupinu fanúšikov. Na základe uskutočnenej analýzy budú následne navrhnuté možnosti ďalšej efektívnej komunikácie s fanúšikmi, ktorých uplatnenie by prispelo k zlepšeniu mena organizácie, k zvýšeniu popularity v kruhoch verejnosti a predovšetkým k rozšíreniu základne fanúšikov, a tak k zvýšeniu návštevnosti domácich stretnutí. Metódy: Pre dosiahnutie cieľa práce bola ako výskumná metóda zvolená prípadová štúdia. K zberu potrebných dát využíva práca metódu analýzy textov a dokumentov, a tiež kvalitatívny dotazník, na základe ktorých mohol byť zostavený súhrn nástrojov a aktivít PR klubu voči základni fanúšikov v sezóne 2013/2014. K prehĺbeniu zistených informácií a získaniu podrobnejších údajov, ktoré za normálnych okolností nie sú dostupné verejnosti, napomohla spolupráca s vedením športového tímu realizovaná metódou neformálnych rozhovorov. Výsledky: Výsledkom práce je vypracovaná analýza a súhrnný prehľad PR komunikácie hokejového klubu HKM Zvolen s jeho fanúšikmi v sezóne 2013/2014. Na základe zistení bol zhotovený fan relations plán pre základnú časť nadchádzajúcej sezóny 2014/2015,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.