Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 563 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Marketing Strategy of Turkish Airliners
Fritsch, Daniel ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis is focus on marketing strategy of Turkish Airlines, the best European airline carrier with its main hub in Istanbul Ataturk Airport. Author covers analysis of airline industry and proposes marketing approach for increasing awareness and increasing sales of Turkish Airlines. Diploma thesis consists of three parts theoretical, practical and proposal part.
Analysis of Firm’s Digital Marketing Communication Channels and Improvement Proposals
Peša, Jakub ; MBA, Jaroslav Palla, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis elaborates on marketing communication channels of the selected company, with a focus on digital. The thesis is formed as data analysis and improvement proposal for the company, with the author’s intention of implementation. The scope encompasses theoretical foundations, research on company environment and e-marketing data evaluation. The three discussed parts result in a set of proposals, including costs estimation and measuring proposal. The presented outcome is in the form of marketing promotion efficiency increase.
Návrh marketingového plánu elektronického obchodu pro vstup na zahraniční trh
Rippl, Adam ; Havlík, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této práce je na základě provedených analýz navrhnout marketingový plán pro vstup na zahraniční trh společnosti, zabývající se elektronickým obchodem. V řešení bylo použito analýz vnějšího a vnitřního prostředí, včetně souhrnné SWOT analýzy. Dále práce analyzuje jednotlivé komunikační kanály digitálního marketingu, které podnik aktuálně používá. Obsahuje návrhy na zlepšení pro jejich efektivnější využití. Výsledkem je návrh komplexního komunikačního mixu v digitálním prostředí, společně se specifikací jednotlivých fází komunikace při vstupu na nový trh.
Marketingový plán personálního informačního systému Kompas2
Gultová, Pavla ; Tichý, Vlastimil (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu personálního informačního systému Kompas2, který je vyroben a distribuován společností PC HELP, a.s. V teoretické části se zároveň zabývá mapováním moderních marketingových trendů. Při návrhu marketingových aktivit je velká pozornost věnována internetovému marketingu, s důrazem na obsahový marketing.
Social Media and their Influence on Democratic Elections
Khyzhniak, Veronika ; Žouželková Bartošová, Marie (oponent) ; Froehling, Kenneth (vedoucí práce)
Progress in online technology has greatly improved the way how people all over the world can communicate with each other. Social networks greatly facilitate live communication not only for ordinary people but also for representatives of the legislative power. With the help of social media, politicians can promote their political campaign, advertise their party and, thanks to this, quickly and economically gain supporters. The 2016 US presidential elections highlighted the importance of social media communication on democratic elections worldwide. The aim of the thesis is to study different forms of social media. The project deals with the impact of Twitter and Facebook in the 2016 USA election and describes the way candidates were using it during the race.
Marketingová komunikace
Buršík, Dominik ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá účinností vybraných online marketingových nástrojů, používaných Jazykovou školou Jílek. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikačního mixu. Na základě analýzy a hodnocení současných online marketingových nástrojů je poté navržena úprava komunikačního plánu, vedoucí k posílení povědomí o společnosti a ke zvýšení prodeje.
Social Network Analysis using methods of pattern recognition
Križan, Viliam ; Burget, Radim (oponent) ; Atassi, Hicham (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with emotion recognition from texts on social media. The state-of-the-art methods of feature extraction, corpora and classifiers are described in the first section. Emotions are recognized by a classifier trained on annotated data from the microblog network Twitter. The advantage of using Twitter was the possibility to specify data collection to a certain geographical location. Geographical data allows to monitor emotional variations of population, for e.g. in different cities. The first task was to propose and develop a Baseline algorithm which classifies data to emotional classes. The classification accuracy is improved by employing a more complex SVM classifier. SVM classifiers, feature vectorizers and feature selectors are used from the Scikit library, which is written in Python. The data for classifier training were collected from the USA by the own developed mining application. The classifier are trained on data automatically annotated in the collection process. Two implementations of SVM classifiers are used. Final classified emotions that appear in different cities and in different time intervals are displayed as color markers on a map.
"Too cool to pretend to care"
Vinklárková, Tereza ; Remešová, Anna (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem projektu je zachycení konzumního přístupu společnosti, kultury mileniálů, fake news, a zároveň planetární a celospolečenské změny. Předkládá stylizovanou post-ironickou výpověď poněkud narcistních mileniálů, jejichž hlavní platformou pro vyjádření se staly sociální sítě, a nutí nás k reflexi mnohosti informací, kterými jsme denně obklopováni, a nutnosti jejich selekce. Zviditelňuje také fenomén popírání existence klimatické změny skrze předkládané absurdní argumenty a fenomén geoinženýringu, cílené lidské intervence do přírodních procesů především za účelem trvalého či alespoň dočasného ochlazení planety.
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Kocourek, Ondřej ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší analýzu marketingových nástrojů společnosti Burger Festival, s.r.o. a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti. Cílem je zanalyzovat tyto nástroje a následně využít aktuální marketingové trendy, které se dají reálně aplikovat na společnost a zvýšit tím jejich účinnost, což vede k vyššímu počtu zákazníků. K analýze a vyhodnocení aktuální účinnosti marketingových nástrojů a následné návrhy pro zvýšení účinnosti probíhaly na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou formulovány jednotlivé kroky, které povedou k úspěšnému zvýšení účinnosti těchto nástrojů.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhy na úpravu marketingové strategie společnosti na Internetu. K těmto návrhům byly mimo jiné využity analýzy konkurenční online komunikace, načež byly navrhnuty konkrétní SEO prvky a činnosti. Podařilo se navrhnout řadu kroků, které lze reálně aplikovat v praxi. Na základě výsledků této práce lze vhodně optimalizovat vlastní webové stránky, spustit PPC kampaň a vycházet z nich při dalších marketingových aktivitách na Internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 563 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.