Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí10 - 19další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti využití marketingových komunikací při zavádění značky Unit Portables na českém trhu
Zapletal, Zbyněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je navrhnout na základě stávajících forem marketingových komunikací společnosti Unit Portables jejich vylepšení do budoucna. Práce charakterizuje jednotlivé formy marketingových komunikací, vystihuje typy marketingových výzkumů, SWOT analýzu, zaměřuje se na současné marketingové trendy a popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. V praktické části je zanalyzován český trh, jsou komparovány cenové hladiny v České republice a ve Švédsku, je charakterizována společnost Unit Portables a poslední část se věnuje analýze vlastního dotazníkového šetření.
Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence
Tomková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi společnosti České dráhy, a.s. a konkurencí na železničním trhu v České republice. Cílem práce je zhodnocení a poskytnutí uceleného pohledu na marketingové komunikace Českých drah, a.s. z jednotlivých forem a pomocí vlastního dotazníkového výzkumu zjistit povědomí zákazníků o marketingových činnostech společnosti a zároveň jejich spokojenost s poskytovanými službami. Současná situace na českém železničním trhu je znázorněna prostřednictvím konkurenční analýzy. Práce je zaměřena na segment B2C a osobní železniční dopravu.
Sponzoring ve fotbale na příkladu FK Olympie Týn nad Vltavou
Brom, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem ve fotbale na příkladu regionálního fotbalového klubu. Cílem je odhalit důležitost sponzorů pro fungování uvedeného klubu a za pomoci terénního šetření zjistit vnímání sponzorů mezi fanoušky a také motivaci sponzorů, která je vedla ke spolupráci s klubem. Získané poznatky je možné využít pro vylepšení spolupráce mezi klubem a sponzory.
Analýza marketingové komunikace a strategie Fitness Contours
Merta, Jonáš ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Hochman, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje za využití teoretických poznatků marketingovou komunikaci mikropodniku fitness Contours. Cílem práce je popis a analýza jednotlivých komunikačních nástrojů pohledem marketingové teorie. Na základě situačních analýz práce hodnotí efektivitu komunikačního mixu a navrhuje možná opatření vhodná pro jeho optimalizaci. Výstupem práce je důkladně popsaný komunikační mix zkoumané společnosti, nově stanovené cíle komunikace a podrobná analýza jednotlivých komunikačních nástrojů s důrazem na zkoumání jejich efektivity ve vztahu k vytyčeným cílům.
Marketingové komunikace sprchových gelů značky Dove v ČR
Allushi, Genta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šmída, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabýva analýzou marketingových komunikací sprchových gelů Dove na trhu Česke republiky. Celá analýza je zaměřena na dámské sprchové gely Dove v letech 2010 a 2011. Teoretická část práce se zabýva marketingem a jeho základní charakteristikou. Jsou zde rozebrány základní marketingové pojmy a na konec jsou zde rozebrány jednotlivé marketingové komunikace. V praktické části je představení společnosti Unilever a poté i její značky Dove. V poslední kapitole je analyzován cíl práce, a to marketingové komunikace sprchových gelů značky Dove. Tato část řeší současné aktivity značky a její formy komunikace. Na konci práce jsou vyhodnoceny všechny tyto aktivity a na základě tohoto hodnocení jsou navržena určitá doporučení do budoucna.
Marketingové komunikace pivovaru Konrad pro rok 2013
Poláček, Thomas ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Svou diplomovou práci jsem rozdělil na sedm hlavních částí. V prvé z nich uvedu čtenáře pomocí teorie do problematiky marketingu jako takového, vysvětlím jeho podstatu, historii, definuji marketingový mix, komunikační proces jako základ pro komerční a ostatní marketingové komunikace. Druhá kapitola bude mapovat situaci pivovaru Konrad. Nejprve informuji o předmětu činnosti, poté přejdu k historii a současnosti pivovaru, provedu SWOT analýzu, definuji 4P firmy, rozdělím zákaznické segmenty a určím konkurenci. Třetí část bude věnována čistě jen trhu piva v České republice. Popíšu jeho situaci, naleznu trendy a vyvodím zákonitosti. Čtvrtá kapitola bude patřit souhrnu dosavadních aktivit pivovaru Konrad za rok 2012, které budou popisovat výchozí situaci v rámci komerčních komunikací a ostatních marketingových komunikací. V páté části budu formulovat marketingové aktivity pivovaru Konrad pro rok 2013, tudíž se bude jednat o jistá doporučení v rámci marketingových komunikací. V šesté části přejdu ke zhodnocení dosavadního působení pivovaru Konrad v rámci marketingových komunikací za současné situace. Poslední, sedmá kapitola, bude věnována mými doporučeními do budoucna, kterými se pivovar Konrad může, ale nemusí řídit.
Marketingové komunikace Cinema City
Prchlíková, Dominika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou stávajících marketingových komunikací společnosti Cinema City Czech s.r.o. Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu, zhodnotit a navrhnout možná zlepšení marketingových komunikací do budoucna. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, vymezen rozdíl marketingových a komerčních komunikací a popsány jejich jednotlivé formy. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti Cinema City a její SWOT analýzu, analýzu jednotlivých marketingových komunikací společnosti a také zobrazuje výsledky vlastního terénního šetření. V závěru práce jsou na základě mého hodnocení a výsledků terénního šetření navržena možná zlepšení.
The specifics of marketing communications of company Red Bull and their impact on the consumer
Derenčényiová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mečlová, Eva (oponent)
Diplomová práce zkoumá souvislost mezi specifickými marketingovými aktivitami společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o. a jejich vlivem na spotřebitele (změna ve vnímání značky, změna v nákupním rozhodování). Ve spojitosti s tím rovněž prověřuje obecnou znalost komunikačních aktivit realizovaných značkou Red Bull. Teoretická část práce přibližuje pojmy jako marketingová komunikace a její formy, značka, SWOT analýza, segmentace trhu. Ve druhé části práce detailněji rozebírá společnost Red Bull a její komunikační aktivity. Následně je v práci popsáno konkurenční prostředí na českém trhu energetických nápojů, z čeho zároveň částečně vycházi vypracovaná SWOT analýza. Podstatou poslední části je potom vlastní dotazníkové šetření, které bylo východiskem pro dosažení stanoveného cíle práce.
Marketingová strategie firmy Kofola, a.s.
Ouřadová, Pavla ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Halásová, Eva (oponent)
Cílem diplomové práce je monitorovat a přehledně popsat marketingovou strategii firmy Kofola, a.s. na českém trhu se zaměřením na značku Kofola, následně ji analyzovat a navrhnout možná zlepšení. Práce je členěna do tří velkých kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Druhá kapitola popisuje společnost Kofola a její značku. Soustředí se především na popis marketingové strategie. Třetí kapitola se věnuje výzkumu. Nejprve je provedena PEST analýza, poté SWOT analýza, dále analýza marketingového mixu, analýza marketingových komunikací a dotazníkové šetření, které se zaměřuje především na vnímání značky Kofola a jejích marketingových komunikací. Na závěr této kapitoly jsou uvedeny návrhy na zlepšení současné marketingové strategie.
Nové trendy v marketingových komunikacích
Cigošová, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kotlasová, Leona (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích. Popisuje význam nových médií a nových nástrojů marketingového komunikačního mixu. Klade si za cíl analyzovat nové trendy a formy marketingových komunikací a na základě zjištěných poznatků aplikovat jejich využití v marketingových komunikacích společnosti Direct Parcel Distribution CZ.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí10 - 19další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.