Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové komunikace pivovaru Konrad pro rok 2013
Poláček, Thomas ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Svou diplomovou práci jsem rozdělil na sedm hlavních částí. V prvé z nich uvedu čtenáře pomocí teorie do problematiky marketingu jako takového, vysvětlím jeho podstatu, historii, definuji marketingový mix, komunikační proces jako základ pro komerční a ostatní marketingové komunikace. Druhá kapitola bude mapovat situaci pivovaru Konrad. Nejprve informuji o předmětu činnosti, poté přejdu k historii a současnosti pivovaru, provedu SWOT analýzu, definuji 4P firmy, rozdělím zákaznické segmenty a určím konkurenci. Třetí část bude věnována čistě jen trhu piva v České republice. Popíšu jeho situaci, naleznu trendy a vyvodím zákonitosti. Čtvrtá kapitola bude patřit souhrnu dosavadních aktivit pivovaru Konrad za rok 2012, které budou popisovat výchozí situaci v rámci komerčních komunikací a ostatních marketingových komunikací. V páté části budu formulovat marketingové aktivity pivovaru Konrad pro rok 2013, tudíž se bude jednat o jistá doporučení v rámci marketingových komunikací. V šesté části přejdu ke zhodnocení dosavadního působení pivovaru Konrad v rámci marketingových komunikací za současné situace. Poslední, sedmá kapitola, bude věnována mými doporučeními do budoucna, kterými se pivovar Konrad může, ale nemusí řídit.
Marketingová komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem
Poláček, Thomas ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá představením marketingové komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem. V první části je obsažena teorie marketingové a komerční komunikace. Druhá část je zaměřena na trh mobilních operátorů v ČR a představení firmy T-Mobile. Závěrečná, třetí, část analyzuje marketingovou komunikaci firmy T-Mobile na praktickém příkladě kampaně tarifu T-Mobile Combi.

Viz též: podobná jména autorů
17 Poláček, Tomáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.