Název: Marketingové komunikace sprchových gelů značky Dove v ČR
Překlad názvu: Marketing communication for Dove shower gels in the Czech Republic
Autoři: Allushi, Genta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šmída, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dove; komunikační mix; marketingové komunikace; marketingový mix; sprchové gely; communication mix; Dove; marketing communication; marketing mix; shower gels

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34136

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136200


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet