Název: Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence
Překlad názvu: Marketing communications of the company České dráhy, a.s., from the point of view of competition
Autoři: Tomková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza SWOT; Komerční komunikace; Konkurence; Marketingové komunikace; Marketingový výzkum služeb; Ćeské dráhy, a.s.; Železniční doprava; Commercial communications; Competition; Marketing communications; Marketing service research; Rail transportation; SWOT analysis; České dráhy, a.s.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35730

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162429


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet