Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  předchozí10 - 19dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů poskytování služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních
KOČOVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá analýzou a problémy využívání mystery shoppingu ve vybraných ubytovacích zařízeních. Cílem bylo navrhnout možnosti efektivnějšího využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
Green management ubytovacích zařízení
Zachodilová, Hana ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Cieľom bakalárskej práce je zhodnotiť použitie princípov green managementu vo vybraných ubytovacích zariadeniach. V prvej časti práce sú zhrnuté teoretické poznatky z oblasti ubytovacích zariadení, hotelového managementu a green managementu. Tieto informácie slúžia ako podklad pre druhú časť, ktorá analyzuje spoločné a odlišné princípy green managementu na praktických príkladoch v ôsmich hoteloch. Analytická časť najskôr informuje o prvkoch, ktoré sa používajú v jednotlivých hoteloch a následne zistené údaje porovnáva medzi skúmanými hotelmi a vzťahuje ich k poznatkom z teórie. Z bakalárskej práce vyplýva, že hotely bez certifikácie sa usilujú o ochranu životného prostredia, avšak zameriavajú sa prevažne na uspokojovanie ekonomických cieľov, čo značne obmedzuje aplikáciu princípov green managementu.
Vliv provedení zateplení objektu penzionu na výdaje spojené s provozem této nemovitosti.
Mach, Stanislav ; Čech, Josef (oponent) ; Nykodýmová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší stavbu penzionu a zabývá se posouzením vlivu zateplení na výdaje spojené s provozem této nemovitosti. Penzion se nachází na ulici Valtická v Mikulově. Objekt má jedno nadzemní podlaží a je založen na základových pasech. Zastřešení penzionu je řešeno nepravidelnou sedlovou střechou. V první části diplomové práce je v teoretickém úvodu je zmíněna možnost zateplení staveb a způsoby zateplení. V praktické části diplomové práce je provedeno posouzení součinitele prostupu tepla penzionu a náklady spojené s vytápěním. Je zde i návrh obměny obvodové konstrukce s posouzením součinitele tepla a jsou zde i navrženy úpravy k snížení nákladů na provoz nemovitosti.
Penzion
Mach, Stanislav ; Utíkal, Aleš (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší stavbu penzionu, který se nachází na ulici Vídeňská v Mikulově. Objekt má tři nadzemní podlaží a je založen na základových pasech. Zastřešení penzionu je řešeno valbovou mansardovou střechou. Stavební pozemek je mírně svažitý směrem k jihu. Technický návrh řeší objekt, který je vhodný pro krátké ubytování osob formou penzionu s plnou penzí. Účelem užívání stavby je tedy poskytování ubytovacích a restauračních služeb.
Podnikatelský záměr
Prátová, Zuzana ; Tuč, David (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je sestavit podnikatelský záměr pro poskytování ubytovacích služeb bez stravování nacházející se v malé vinařské obci. Zvážit a vybrat nejvhodnější formu jeho financování. Projekt začíná vizí vlastníků, pokračuje marketingovými analýzami a průzkumem trhu, předběžným finančním propočtem a končí vybráním vhodného investora.
M-commerce a její využití v ubytovacích službách
Havelková, Barbora ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Hlavním cílem práce je popsat vývoj a rozšíření fenoménu známého jako M-commerce a kriticky zhodnotit jeho dopad na trh ubytovacích služeb. Úvodní kapitoly jsou věnovány zařazení problematiky do kontextu vývoje komerčního internetu a E-commerce, na které navazuje rozebrání odvětví M-commerce ze dvou pohledů, business a technologického. Z těchto dvou pohledů je rozebrán segment M-turismu, využití mobilních aplikací v ubytovacích službách. Po analýze vlivu mobilních technologií na nákupní proces v cestovním ruchu následuje průzkum trendů a konkrétního využití aplikací. V závěrečných kapitolách je srovnáno využití mobilních technologií v jednotlivých business modelech a prozkoumán jejich disruptivní vliv na odvětví ubytovacích služeb.
Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp
Fuxová, Zuzana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kauerová, Lenka (oponent)
Práce analyzuje a hodnotí marketingovou strategii Grandhotelu Pupp ve srovnání s jeho konkurencí, Grandhotelem Ambassador Národní dům. Zaměřuje se především na online atributy této strategie zahrnující webovou prezentaci hotelu na všech distribučních kanálech, které hotel využívá. V potaz jsou brány trendy, které právě v marketingu hrají klíčovou roli. První část práce teoreticky definuje ubytovací služby, specifika hotelnictví a specifika marketingu v hotelnictví. Druhá část analyzuje hotelové marketingové techniky používané na distribučních kanálech hotelů pak již konkrétně porovnává jednotlivé aktivity v rámci marketingové strategie obou zmíněných hotelů.
Podnikatelský plán. Založení ubytovacího zařízení.
Žaiglová, Markéta ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit náklady na provoz a rentabilitu provozu nového ubytovacího zařízení. V teoretické části jsem se zaměřila na podnikání obecně - jaké jsou podmínky podnikání, založení živnosti a obchodní společnosti apod. - dále jaké vlastnosti by měl mít úspěšný podnikatel. Hlavní náplní teoretické části byl popis a obsahová stránka podnikatelského plánu - co všechno má obsahovat. U praktické části se data u analýzy odvětví a trhu zjišťovala jak vlastním výzkumem, tak ze statistických tabulek zveřejněných na webu Českého statistického úřadu. Zohledněny jsou různé aspekty, které podnikání mohou ovlivnit. Analyzovala se místní konkurence a zjistilo se, že je zde velký počet penzionů a hotelů, ale chybí dostatek ubytovacích míst v zařízení typu ubytovna. Marketingový plán se vypracoval tak, aby nebyl příliš finančně náročný, ale zároveň aby zasáhl co nejvíce cílových zákazníků. Zhodnotila se případná rizika podnikání a jejich opatření, silné a slabé stránky a také např. bod zvratu, při kolika zákaznících začne být podnikání ziskové. Ve finančním plánu jsou vypracovány tři varianty počtu ubytovaných a případných zisků. V závěru se dospělo k faktu, že tato oblast podnikání se jeví jako dosti nejistá a mělo by se zvážit, zda projekt realizovat.
Podnikatelský plán hotelu "Skalní mlýn"
Řehůřková, Alžběta ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Fürst, František (oponent)
Cílem práce je vytvoření podnikatelského plánu pro konkrétní podnikatelskou příležitost v České republice, nalezení jejích potenciálních konkurenčních výhod, zmapovat konkurenci a provést finanční analýzu. Teoretická část se věnuje náležitostem podnikatelského plánu, teorií analýz a výpočtů, které jsou jeho součástí. Následuje praktická aplikace analýz a strategií ze zjištěných faktů a dat. Hlavní částí je finanční plán zaměřený na propočet více variant a nalezení obsazenosti ubytovacího zařízení na úrovni bodu zvratu. Z výsledku finančního plánu je odvozena efektivnost projektu, rizika a doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   předchozí10 - 19dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.