Název: Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp
Překlad názvu: Analysis of Online Marketing Strategy of Grandhotel Pupp
Autoři: Fuxová, Zuzana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kauerová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Grandhotel Ambassador Národní dům; Grandhotel Pupp; hotelové distribuční kanály; Karlovy Vary; online marketingová strategie; Ubytovací služby; Accommodation services; Grandhotel Ambassador Narodni Dum; Grandhotel Pupp; Hotel Distribution Channels; Karlovy Vary; Marketing Strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49998

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205115


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet