Název:
Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp
Překlad názvu:
Analysis of Online Marketing Strategy of Grandhotel Pupp
Autoři:
Fuxová, Zuzana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kauerová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje a hodnotí marketingovou strategii Grandhotelu Pupp ve srovnání s jeho konkurencí, Grandhotelem Ambassador Národní dům. Zaměřuje se především na online atributy této strategie zahrnující webovou prezentaci hotelu na všech distribučních kanálech, které hotel využívá. V potaz jsou brány trendy, které právě v marketingu hrají klíčovou roli. První část práce teoreticky definuje ubytovací služby, specifika hotelnictví a specifika marketingu v hotelnictví. Druhá část analyzuje hotelové marketingové techniky používané na distribučních kanálech hotelů pak již konkrétně porovnává jednotlivé aktivity v rámci marketingové strategie obou zmíněných hotelů.The thesis analyses and evaluates a marketing strategy of the Grandhotel Pupp in comparison with its direct competitor, the Ambassador Grandhotel Narodni dum. The thesis focuses mainly on evaluating the online atributes of the marketing strategy including the online presentation of the hotel on all distribution channels the hotel uses. The main emphasis is put on current trends, because in marketing, these play the crucial role. First part of the thesis defines accommodation services, hospitality business specifics and specifics of marketing in hospitality. Second part evaluates the marketing techniques used on hotel s various distribution chanels. The second part then also compares all the activities used in marketing strategy of both above mentioned hotels.
Klíčová slova:
Grandhotel Ambassador Národní dům; Grandhotel Pupp; hotelové distribuční kanály; Karlovy Vary; online marketingová strategie; Ubytovací služby; Accommodation services; Grandhotel Ambassador Narodni Dum; Grandhotel Pupp; Hotel Distribution Channels; Karlovy Vary; Marketing Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49998