Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp
Fuxová, Zuzana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kauerová, Lenka (oponent)
Práce analyzuje a hodnotí marketingovou strategii Grandhotelu Pupp ve srovnání s jeho konkurencí, Grandhotelem Ambassador Národní dům. Zaměřuje se především na online atributy této strategie zahrnující webovou prezentaci hotelu na všech distribučních kanálech, které hotel využívá. V potaz jsou brány trendy, které právě v marketingu hrají klíčovou roli. První část práce teoreticky definuje ubytovací služby, specifika hotelnictví a specifika marketingu v hotelnictví. Druhá část analyzuje hotelové marketingové techniky používané na distribučních kanálech hotelů pak již konkrétně porovnává jednotlivé aktivity v rámci marketingové strategie obou zmíněných hotelů.
Analýza služeb vybraných hotelů v Praze
Fuxová, Zuzana ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá porovnáním služeb čtyř vybraných pětihvězdičkových hotelů nacházejících se v Praze. Jedná se o hotely Kempinski, Four Seasons, Mandarin Oriental a Corinthia. První část práce se zaměřuje na charakteristiku ubytovacích, stravovacích a jiných služeb se zaměřením na problematiku luxusních hotelů. V druhé části je pak provedena podrobná analýza služeb jednotlivých hotelů a následné srovnání a vyhodnocení výsledků této analýzy.

Viz též: podobná jména autorů
2 Fuxová, Zdeňka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.