Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 214 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Novohradský, Michal ; Michna, Dennis (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem vybrané společnosti, kterou je marketingová agentura. V první, teoretické oblasti práce jsou vysvětleny jednotlivá teoretická východiska vztahující se k marketingu a komunikačnímu mixu. Druhá oblast práce se zabývá analýzou současného stavu vybrané společnosti spolu s provedením výzkumné části, která se skládá z polostrukturovaného rozhovoru a benchmarkingu konkurence. Na základě získaných výsledků v rámci analytické části jsou poté představeny návrhy řešení vedoucí ke zlepšení komunikačního mixu marketingové agentury dle stanovených cílů.
Návrh změn marketingové komunikace společnosti
Pavelková, Simona ; Škoda, Vojtěch (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci vybraného podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá teoretickými východisky, které popisují důležité pojmy, druhá část zahrnuje analýzau problému a současné situace a jako poslední je vypracována návrhová část, kde jsou vytvořeny návrhy na doplnění, úpravu či změny marketingové komunikace podniku, při jejímž zpracování se vycházelo ze zjištěných poznatků analýzy současné situace.
Segmentace trhu s využitím statistických metod
Bystřická, Michaela ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá segmentací zákazníků vybraného letního koupaliště. První část diplomové práce je věnována teoretickému konceptu zvolené problematiky. V analytické části je představeno letní koupaliště a jsou provedeny vybrané analýzy. Součástí analytické části je rovněž dotazníkové šetření. V rámci poslední části diplomové práce jsou navrhnuta opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně služeb pro vybraný zákaznický segment.
Návrh změn marketingového mixu
Surá, Petra ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem změn marketingového mixu vybraného brněnského kadeřnictví. Práce je strukturována do 3 částí. Teoretická část představuje literární rešerši týkající se marketingu. V analytické části je představeno kadeřnictví a jeho aktuální marketingový mix, následně jsou uplatněny strategické analýzy vnějšího a vnitřního okolí a v neposlední řadě jsou promítnuty výsledky z provedeného průzkumu. Ve třetí části jsou, na základě výsledků plynoucí ze současné situace, navrhnuta doporučení na změny jednotlivých prvků marketingového mixu za účelem zkvalitnění a zdokonalení stávajících služeb.
Návrh marketingových aktivit konkrétní společnosti
Oulehla, Michaela ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vytvoření návrhu marketingových aktivit pro kavárnu a bar Limbo v Brně, který by měl vést ke zlepšení komunikačních aktivit společnosti, a následně ke zvýšení povědomí ve společnosti, popřípadě k nárůstu počtu nových zákazníků. Díky výše zmíněným důvodům je nejobsáhlejší část návrhů věnována marketingové komunikaci. Návrh vychází ze zpracovaných teoretických poznatků v první části, a především z vhodné analýzy současného stavu v části druhé.
Návrh komunikačního mixu podniku
Procházková, Nikola ; Štefulík, Bohuslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh nového komunikačního mixu společnosti Annapurna s.r.o. na základě provedených analýz. Tato společnost působí v oblasti distribuce reklamních tiskovin a jiných reklamních předmětů. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část obsahuje základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření spokojenosti stávajících zákazníků společnosti. Návrhová část obsahuje vlastní návrhy řešení.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
Marketingový mix služeb
Veličková, Daniela ; Kafoněk, Richard (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce „Marketingový mix služeb“ je analýza současného stavu a následný návrh na zefektivnění marketingové strategie podniku nabízejícího služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu služeb souvisejícími s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na aktuální stav fitcentra Best Gym Horova. V praktické části jsou představeny konkrétní návrhy a doporučení, díky kterým by mělo dojít k efektivnější marketingové strategii.
Marketingový plán pro společnost AIKON, s.r.o.
Štumpa, Zdeněk ; Jahoda, Milan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro společnost AIKON, s.r.o. Analytická část práce se opírá o teoretické poznatky a zobrazuje stav současného marketingového plánu společnosti. Na základě analýzy je následně vypracován soubor doporučení, která podniku umožní dosáhnout lepší pozice na trhu a zvýšení celkové efektivity hospodaření.
Návrh doplnění a změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Turčanová, Pavlína ; Hudec, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zlepšení marketingové komunikace kavárny Euphoria. V první, teoretické části jsou popsány stěžejní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které tvoří výchozí bod celé práce. V další částí je představena kavárna a provedena analýza jejího vnějšího i vnitřního prostředí a současného komunikačního mixu společnosti. Na základě výsledků provedených analýz jsou výstupem poslední části práce konkrétní nástroje marketingové komunikace, které by měly být aplikovány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 214 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.