Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 592 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o
Ouroda, Petr ; Adamová, Ivana (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí, kdy v první části si podrobně rozebereme teorii marketingu, marketingového mixu a jeho nástrojích. Ve druhé části se budeme zabývat analýzou současného nastavení marketingového mixu ve společnosti DITON s.r.o. a jeho aplikaci na nově zařazený výrobek do sortimentu. Závěrečná část bude věnována návrhům na zlepšení marketingového mixu podniku, za účelem zvýšení prodejního množství nového výrobku.
Návrh marketingového mixu nově vznikající podnikatelské činnosti
Husáková, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového mixu nově vznikajícího podniku, který plánuje vstoupit na trh. Nejprve je definován hlavní cíl, dílčí cíle na jeho splnění a také popsána metodika zpracování. Na základě popsaných teoretických poznatků v první části práce jsou tyto poznatky aplikovány v části druhé na konkrétní podnik, který je zde představen. Poslední třetí část je věnována návrhům na řešení, které se odvíjí ze získaných výsledků z praktické části.
Distribuce plastického maziva ve valivém ložisku
Hynek, Jakub ; Čermák, Jan (oponent) ; Šperka, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematiku distribuce plastického maziva ve valivém ložisku. U takto mazaných ložisek dochází často k problému hladovění, kdy kontaktní oblast není dostatečně zásobována mazivem, což vede k selhání ložiska. Obecně se tedy jedná se o velmi komplexní a obsáhlé téma. Konkrétně bylo řešeno popsání vlivu vybraných parametrů na distribuci plastického maziva ve valivém ložisku. Vyhodnocení probíhalo na kontaktních površích vnitřního a vnějšího kroužku a kuličkách ložiska. Vyhodnocována byly průměrná tloušťka filmu ve vybraných oblastech v místě kontaktu a před ním. Metodou pro pozorování byla fluorescenční mikroskopie. V práci jsou popsány vlivy procentuální náplně ložiska mazivem, frekvence otáčení, materiálu a konstrukce klece na distribuci a rozložení maziva na površích ložiska. Výsledkem jsou informace o rozložení maziva na drahách a kuličkách ložiska a jejich blízkém okolí. Bylo ukázáno, že použitý nový experimentální přístup, umožňuje hodnotit množství maziva dostupného pro mazání ložiska v reálné konfiguraci.
Moderní trendy v logistice kusových zásilek
VAŠÍČEK, Jakub
Pokrok je nezastavitelný a přirozeně se dotýká i oblasti logistiky. Jedním z aktuálních trendů je nakupování přes internet, s čímž je úzce spojeno doručování zboží spotřebitelům. Tato bakalářská práce vymezuje moderní trendy v logistice kusových zásilek, a to především z pohledu e-commerce na tuzemském i zahraničním trhu. V práci je použito dotazníkové šetření jak pro cílové spotřebitele, tak pro provozovatele internetových obchodů. Součástí je i řízený rozhovor s provozovatelem výdejního místa. Díky pochopení problematiky doručování kusových zásilek a získání dat a informací pomocí využití výše zmiňovaných metod bylo na závěr práce možné navrhnout řešení pro logistickou praxi, které by napomohlo eliminovat nedostatky aktuálních trendů v doručování kusových zásilek.
Essays on Data-driven, Non-parametric Modelling of Time-series
Hanus, Luboš ; Vácha, Lukáš (vedoucí práce) ; Witzany, Jiří (oponent) ; Ellington, Michael (oponent) ; Trimborn, Simon (oponent)
Tato dizertační práce se skládá ze čtyř článků přispívající k literatuře o datově řízeném a neparametrickém modelování časových řad. V prvním příspěvku studujeme synchronizaci hospodářských cyklů a navrhujeme vícerozměr- nou míru sladěnosti založenou na časové frekvenční kohezi. Naznačujeme, že ekonomická integrace může vést k vyšší sladěnosti hospodářských cyklů, což může odrážet výhody konvergence a koordinace hospodářských poli- tik. Druhý článek představuje novou metodiku pro identifikaci perzistence makroekonomických proměnných. Pomocí časově proměnných funkcí frek- venční odezvy identifikujeme heterogenní efekty perzistence v makroekono- mických proměnných USA. Třetí a čtvrtý článek navrhují metody založené na datech pro předpovídání distribucí časových řad s využitím strojového učení. Zavádíme vícevýstupovou neuronovou síť, která pro data vybírá nej- vhodnější rozdělení. Distribuční neuronová síť je přínosná pro modelování dat s nelineární, negaussovskou a asymetrickou strukturou. Třetí článek de- monstruje užitečnost této metody k odhadu informačně bohatých makroeko- nomických vějířových grafů a pravděpodobnostních předpovědí výnosů ak- cií. V posledním článku představujeme distribuční neuronovou síť k získání pravděpodobnostního rozdělení předpovědí cen elektřiny. Předpovídáme hodinové ceny...
Zavedení Chytré izolace® na evropský trh
Packová, Klára ; Zlatníček, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivnosti použitých marketingových nástrojů společnosti LIKO-S, a. s. pro zavedení nového produktu do České republiky. Zároveň se práce zabývá návrhem marketingových strategií pro další distribuci Chytré izolace®, především pro distribuci do Rakouska.
Marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland
Směřičková, Michaela ; Wolfová, Kateřina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro její vylepšení. Teoretické východisko se zaměřuje na vymezení teoretických poznatků marketingu. Druhá část je věnována analýze současného stavu ve společnosti. V poslední části budou poskytnuty návrhy pro optimalizaci marketingového mixu společnosti.
Marketingový mix společnosti Beghelli - Elplast, a.s.
Bonomová, Nella ; Hrazdira, Radek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Beghelli-Elplast, a.s. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska a poznatky marketingového mixu s konkrétním zaměřením na zákazníky. Praktická část obsahuje rozbor a zhodnocení již stávajícího marketingového mixu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení a inovování již zavedeného marketingového mixu, který povede nejen k nalezení nových potencionálních a věrných zákazníku ale především k posílení jména společnosti a tvorbě zisku.
Návrh marketingových aktivit konkrétní společnosti
Oulehla, Michaela ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vytvoření návrhu marketingových aktivit pro kavárnu a bar Limbo v Brně, který by měl vést ke zlepšení komunikačních aktivit společnosti, a následně ke zvýšení povědomí ve společnosti, popřípadě k nárůstu počtu nových zákazníků. Díky výše zmíněným důvodům je nejobsáhlejší část návrhů věnována marketingové komunikaci. Návrh vychází ze zpracovaných teoretických poznatků v první části, a především z vhodné analýzy současného stavu v části druhé.
Marketingový mix podniku
Bilík, Tomáš ; Horáková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového mixu restaurace Sherwood. V teoretické části jsou uvedeny definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 592 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.