Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland
Směřičková, Michaela ; Wolfová, Kateřina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro její vylepšení. Teoretické východisko se zaměřuje na vymezení teoretických poznatků marketingu. Druhá část je věnována analýze současného stavu ve společnosti. V poslední části budou poskytnuty návrhy pro optimalizaci marketingového mixu společnosti.
Marketingový mix společnosti Fabricland
Směřičková, Michaela ; Wolfová, Kateřina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti Michaela Směřičková (Fabricland). V teoretické části se věnuji teoretickým východiskům marketingového mixu, především marketingového mixu služeb. V praktické části jsem provedla podrobnou analýzu marketingového mixu vybrané společnosti a také poskytla návrh na účinnou propagaci jejich produktů a celkového marketingového mixu. To by mělo firmě přinést lepší pozici na trhu, zvýšení zisku a vyšší spokojenost zákazníků. Společnost podniká v oblasti krejčovství.
Marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland
Směřičková, Michaela ; Wolfová, Kateřina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce marketingový mix nové pobočky společnosti Fabricland je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro její vylepšení. Teoretické východisko se zaměřuje na vymezení teoretických poznatků marketingu. Druhá část je věnována analýze současného stavu ve společnosti. V poslední části budou poskytnuty návrhy pro optimalizaci marketingového mixu společnosti.
Marketingový mix společnosti Fabricland
Směřičková, Michaela ; Wolfová, Kateřina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti Michaela Směřičková (Fabricland). V teoretické části se věnuji teoretickým východiskům marketingového mixu, především marketingového mixu služeb. V praktické části jsem provedla podrobnou analýzu marketingového mixu vybrané společnosti a také poskytla návrh na účinnou propagaci jejich produktů a celkového marketingového mixu. To by mělo firmě přinést lepší pozici na trhu, zvýšení zisku a vyšší spokojenost zákazníků. Společnost podniká v oblasti krejčovství.

Viz též: podobná jména autorů
1 Wolfová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.