Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 499 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Feasibility Study for Accredited Testing Laboratory
Očko, Martin ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Presented bachelor’s thesis is focused on the provision of the feasibility study for the purpose of transformation of the already existing testing laboratory into an accredited testing laboratory in a selected company. The feasibility study has been carried out based on the proposed structure of the feasibility study by Jiří Fotr and Ivan Souček. The thesis contains an analysis of the current situation on the market of accredited laboratories, description of needed resources, financial analysis, assessment, and identifies risks connected with the realization of the project of transformation of the current laboratory.
Brand development of small company
Šumovský, Albert ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the brand development of a company providing online tests and courses for high school students called Confused. In the theoretical part, relevant frameworks and concepts are defined in relation to the development of the brand. The analytical part describes the company, brand, influences on the brand from the market environment and how the brand is being perceived. The proposal part recommends, describes and evaluates changes fulfilling the goal of the thesis and developing the brand.
Rozvoj hodnotové nabídky podniku
Brauner, Jakub ; Havíř, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje rozvoji hodnotové nabídky společnosti, která působí na trhu se službami v požární ochraně. Diplomová práce na základě teoretických východisek a provedených analýz vytváří návrhy pro strategický rozvoj dané společnosti.
Návrh rámce strategického rozvoje značky
Matušová, Anna ; Andrýsková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na strategický rozvoj značky plaveckého klubu Kometa Brno. Po představení teoretických konceptů, které budou poskytovat základ pro následující analýzu, bude provedena podrobná analýza aktuální situace klubu z různých perspektiv, včetně analýzy trhu, konkurence a současných zákazníků. Z této části analýzy bude vycházet analýza značky pomocí modelu Ko Floora, což umožní hlubší porozumění silných a slabých stránek značky. V návrhové části se práce primárně zaměří na ujednocení prvků značky a způsobu komunikace, s cílem posílit povědomí o značce a upevnit její pozici na trhu. Tímto způsobem se diplomová práce snaží přispět k dlouhodobému strategickému rozvoji plaveckého klubu Kometa Brno.
On-line marketing communication
Polakovič, Teodor ; Zich, Robert (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The focus of this thesis is to understand how hackathons—traditionally conducted for rapid software development and innovation—can be seamlessly fitted into online marketing communication to increase engagement and visibility into a brand or product. The thesis presents a research study developed to establish the relevance of hackathons in the development of technology and tech companies. The thesis derives from a mixed method using a comprehensive set of case study, website content analysis, and semi-constructed interviews with stakeholders who are active in hackathons, observing their view on using hackathons for enriching online marketing. Results of those showed a significant improvement of customer engagement and brand visibility. Results showed the versatility of hackathons in providing good marketing material and community engagement. The conclusion draws a frame that companies can adopt in order to implement hackathons in marketing activities that are able to exploit their potentials for marketing and support innovation and community engagement.
International Marketing Strategy of the Selected Company
Knechtová, Natalie ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The focus of this diploma thesis is a conducting marketing plan for a selected company entering a foreign market. The author will provide the essential theoretical foundation of the thesis, examine the current market condition, providing a thorough explanation of the existing challenges, and ultimately suggest new marketing activities for a company expanding internationally.
Proposal for Brand Development in the Context of Internationalization
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on the international business expansion of an already existing clothing brand Pastel Hood, which aims to deliver high quality products with unique design aesthetics. The owners of the brand have decided to expand their business internationally and Hungary has been selected as the destination for this expansion. Thus, the goal of this thesis is to craft a suitable proposal based on a chosen theoretical framework to reshape the brand in such a way that a successful expansion into this market can be achieved. The goal was reached by employing several analytical models to study the overall business environment, current competition, customers, and opinion of local experts on the topic of expansion. The end result is a proposal for the Pastel Hood brand to ensure maximum compatibility and position to succeed on the Hungarian market.
Proposal for the value propostion development
Hudec, Patrik ; Andrýsková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor's thesis focuses on the development of the value proposition of a company providing professional development of teachers in primary and secondary education in Slovakia. The theoretical part defines the theoretical concepts related to the development of the value proposition. The analytical part focuses on the key internal and external factors and stakeholders influencing the business of the company in the development of value proposition. The proposal part of the thesis combines obtained inputs to define a new value proposition of a company with recommendations for its implementation.
Expansion Plan for a B2B SaaS Company into New English-Speaking Markets
Yesilkutuk, Emre ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
This diploma thesis seeks to evaluate the viability of expanding a US-based B2B SaaS company that offers Warehouse Management Systems into English-speaking markets, with a particular focus on the Canadian market. The study will assess whether the company is ready, both financially and operationally, for such an intricate expansion effort. The thesis will address the research question by developing a detailed expansion strategy that includes market entry modes, marketing approaches, cost analysis, and budget planning for market entry.
Návrh rámce strategického rozvoje značky
Bakala, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rámce strategického rozvoje značky pro novou řadu produktů brněnské firmy Grig a.s. uváděnou na český trh. Firma se plánuje zaměřit na novou cílovou skupinu, pro jejíž oslovení není stávající značka vhodná. Potřebuje tedy vytvořit rámec strategického rozvoje značky, který připraví vhodné podmínky pro úspěšnou realizaci plánu. Teoretická část představuje odpovídající teoretická východiska, analytická část přináší výzkum a analýzy potřebné pro samotný návrh rámce strategického rozvoje značky, který je realizován v rámci návrhové části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 499 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.