Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 128 záznamů.  začátekpředchozí112 - 121další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The preception of political agenda-setting on Facebook. Is the critical sense of young adulst while perceiving the information infulenced by their level of education?
Izakovičová, Mária ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Anotácia S rozvojom sociálnych sietí sa menili aj spôsoby ich užívania. Z komunikačných platforiem sa tak postupne vyvinuli v komplexné meta médiá, pomocou ktorých užívatelia interagujú s rôznymi formami obsahu. Najmä v prostredí Facebooku však užívatelia často narážajú na obsah rôznej kvality, ktorá môže ovplyvniť to ako dané informácie vnímajú. Táto práca sa zaoberá vysokoškolskými študentmi, aktívnymi užívateľmi Facebooku, ktorí ho využívajú ako zdroj informácií. Cieľom práce je zistenie spôsobu interakcie študentov pri percepcii spravodajského obsahu na Facebooku a rozmerov, v akých vnímajú dôveryhodnosť daného spravodajstva. Rovnako je jej cieľom zistiť, aké faktory vnímanie dôveryhodnosti ovplyvňujú. Na zber dát bola využitá kvalitatívna výskumná metóda a samotný výskum bol prevedený pomocou kombinácie zúčastneného pozorovania a pološtrukturovaných rozhovorov. Výskum preukázal odlišné spôsoby interakcie so spravodajským obsahom. Spôsob ich interakcie má zároveň vplyv na rozmery, v akých respondenti vnímajú dôveryhodnosť spravodajských obsahov prítomných na sieti.
Proměna obsahu článků s úniky informací v technologicky zaměřených médiích PhoneArena.com a MobilMania.cz
Martinů, Ondřej ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá obsahy zpráv týkajících se úniků informací na webových stránkách PhoneArena.com a Mobilmania.cz zaměřujících se na zpravodajství ohledně mobilních telefonů a témat s nimi spjatými. Úniky informací se v dnešní době v oblasti elektroniky často objevují právě na podobných zájmových webových stránkách a je tak vhodné se na tento jev zaměřit právě i z hlediska mediální analýzy. Práce zkoumá pomocí kvantitativní obsahové analýzy nejenom frekvence výskytu takových zpráv mezi lety 2006 až 2016, ale také další součásti, jako jsou zdroje takových zpráv, umístění upozornění na téma zprávy, či případnou pochybnost autora nad pravdivostí obsahu takové informace. Dále je věnována pozornost porovnání rozdílů ve výsledcích mezi českou a zahraniční stránkou. V teoretické rovině se pak zabývá tématy jako jsou online žurnalistika, zdroje online žurnalistiky, informační embargo, etické aspekty úniků informací a pozornost je i věnována častým původcům takových zpráv, označovaných jako "únikáři". Práce se snaží docílit objasnění proměny, kterou si oba zkoumané weby prošly během daných let ve vztahu ke zprávám zabývajícími se právě úniky informací.
Zobrazení genderové nerovnosti v lifestylových časopisech pro muže
Jacobs, Diana ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na zobrazování genderové nerovnosti v českých pánských časopisech životního stylu. Základní výzkumnou otázkou je: Jakými způsoby je zobrazována genderová nerovnost v pánských časopisech životního stylu? Výzkumnou metodou této práce je kvalitativní obsahová analýza podle Anselma Strausse a Juliet Corbin. Výzkumný vzorek tvoří vybrané články z českých verzí časopisů Maxim a Esquire z celého ročníku 2016. Otevřené kódování poskytlo pojmenování jevů, kategorizaci údajů a rozvíjení dimenzí vzniklých kategorií. Výsledkem axiálního kódování byla reorganizace údajů po otevřeném kódování prostřednictvím odhalení vtahů mezi vzniklými kategoriemi. V rámci selektivního kódování vzešla centrální kategorie analýza - Mužská nadvláda. Všechny ostatní kategorie - Projevy genderové nerovnosti, Strach mužů z genderové rovnosti a Částečné vyvracení maskulinní perspektivy - mají vztah k centrální kategorii a integrují se kolem ní. Odborná literatura, která byla využita jako zdroj zvyšování teoretické citlivosti je prezentována v teoretické části této diplomové práce. Závěry výzkumu potvrzují, že analyzované pánské časopisy životního stylu šíří negativní genderové stereotypy a konstruují obraz společnosti založený na mužské dominanci. Výsledky výzkumu odhalují nejen způsoby zobrazování...
Regionalita jako jeden z principů televizí veřejné služby ve vybraných evropských zemích - komparativní studie
Bělka, Michal ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá historií, postavením a činností televize veřejné služby ve vybraných evropských regionech - na jižní Moravě, Jutském poloostrově, v Andalusii a ve Skotsku. Její teoretická část řeší především otázku měnící se role médií veřejné služby v době technologické konvergence, možnost rozšíření jejich aktivit do prostředí sociálních sítí a vlastních interaktivních platforem a význam, jaký má provoz regionálních televizních stanic, studií a zpravodajských redakcí jak pro samotnou televizní instituci, tak především pro obyvatele daného regionu a prohlubování jejich vztahu k médiu veřejné služby. Empirickou část práce tvoří komparativní studie zaměřená na činnost brněnského studia České televize, produkčního centra DR v dánském Aarhusu, regionální stanice TV2 Østjylland, teritoriálního centra RTVE v Andalusii, společnosti RTVA provozující andaluský televizní program Canal Sur a skotské divize BBC. S využitím rozhovorů s čelnými představiteli televizních stanic ve všech čtyřech zemích práce mapuje jejich regionální aktivity z několika úhlů pohledu: místní a historický kontext; legislativní a regulatorní požadavky; organizační a finanční rámec fungování regionálních studií; obsah vysílání a interaktivní komunikace s publikem. Studie si všímá konkrétních kroků a projektů vedoucích k posílení...
Využití celebrity endorsement v rozhovorech v časopise ZOOT
Drachovská, Zuzana ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na využití celebrity v rámci propagace produktu, firmy či značky. Pro představu je zde zvolen konkrétní příklad, jehož komparace s podobnými ukázkami konkurence nastiňuje kritický pohled na fenomén celebrity endorsement a celebrit samotných. Stěžejní metodu práce tvoří zakotvená teorie s využitím opakovaného čtení a kódování. Tato metoda je v empirické části aplikována na rozhovory s celebritami z každého čísla časopisu ZOOT a následně jsou její výsledky vyhodnocovány ainterpretovány. Základním cílem práce je potvrdit či vyvrátit tvrzení, že časopis ZOOT využívá formu komunikace odlišnou od své přímé konkurence.
Sama doma: případová studie s důrazem na genderové stereotypy
Halamásek, Šimon ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce s názvem "Sama doma: přpadodo á dudi a ddůazim na gindi̊ode ái̊ióypy" se zabývá reprodukci enderových stereotpp̊ v zive vpsilannm publicisticknm pǒadu Sama doma. Na základe analýzp vpbraných dil̊ pǒadud rozhovoru s hlavni dramatur pni a s oporou odbornn literaturp docházi práce v rámci p̌ipadovn studie ke zjistenid ze ke komunikaci stereotpp̊ prosťednictvim vpsilannho obsahu docházi. Jejich p̌itomnost práce vphodnocuje na základe zǎazovaných tnmatd pozvaných host̊d absence muzsknho elementu a vsimá si takn mluvniho projevu moderátorek. Ten je v práci vpzdvizen jako hlavni zdroj tnto reprodukce a je dáván do souvislosti s internalizovaným seiismem. Jeho konkrntni projevp ve vpsiláni jsou tnmatickp kate orizovánp do nekolika podkapitol. oǒad bpl jiz v minulosti kritizován za stereotppni zobrazováni zend a proto jsou výzkumná zjisteni práce vztazena i k tnto kritice. oráce docházi k záverud ze p̌estoze se tomuto pǒadu Ceskn televize podǎilo od svnho vzniku na konci 90. let 20. stoleti posunout zp̊sob práce s enderovými rolemi smerem k nestereotppnimu zp̊sobu zobrazovánid stále se v nem setkáme s projevpd ktern ri idni povahu techto struktur spise podporuji.
Budování korporátní identity v prostředí sociálních a nových médií
Kučerová, Tereza ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice budování korporátní identity v prostředí nových a sociálních médií. Definuje podstatu značek a charakterizuje jejich funkci v marketingových komunikacích. Zabývá se jejich praktickým využitím a popisuje roli značek, jejich hodnotu, účel, postavení a identitu při jejich strategickém řízení. Zejména v rámci sociálních médií, která jsou v práci popsána s ohledem na současnou situaci a predikci do budoucna. V praktické části popisuje budování identity značky Bonami.cz od jejího založení až do dnešních dnů v prostředí sociálních médií a srovnává její komunikaci s americkou značkou Wayfair. Snaží se popsat rozdíly v komunikačních aktivitách a přinést doporučení pro další vývoj. Dále praktická část popisuje vnímání značky Bonami.cz stávajícími zákazníky a potvrzuje či vyvrací výzkumné hypotézy.
Svět redakce magazínu pro ženy: Tisk versus online
Houdková, Lucie ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá organizační strukturou redakce časopisu a webu pro ženy - Blesk pro ženy a Blesk pro ženy.cz. Redakce je součástí mediální organizace Czech News Center. Čím dál častějším modelem fungování rozdílných platforem médií je jejich spojování v jednu redakci, která tvoří obsahy pro různé kanály, tzv. multimediální, konvergovaná redakce. Diplomová práce se zabývala tím, zda tento trend v mediální produkci zasáhl i redakci Blesku pro ženy. V případě tohoto média se tato optika zkoumání nabízela, protože jde o jednu redakci pod jednou vedoucí. Dalším z cílů bylo určit profesionální identitu redaktorek pracujících pro lifestylové médium, a dále co v prostředí Blesku pro ženy znamená multiskilling, jaká jsou specifika ve fungování redakce složené z žen a jejich přístup k výzvám, které konvergence přináší. Kvalitativní výzkum probíhal formou rozhovorů s redaktorkami a editorkami jak z tištěného, tak i online Blesku pro ženy, a prostřednictvím zúčastněného pozorování v redakci.
Analýza mediální organizace Seznam Zprávy
Hodboď, Vojtěch ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
diplo ové prá i se vě uji pro ě ě ediál ího prostředí v post oder í tekuté do ě a to u, jaký vliv ěl t to z ě a ide titu ovi ářů. Pro ě u ediál í kraji sleduji z růz ý h úhlů pohledu apříklad z pohledu ko verge e, kterou popisuji te h ologi ký pro es, ale předevší jako kultur í z ě u, která v tvořila tekuté hra i e ezi ejrůz ější i ka ál a for át , ezi produk í a spotře ou, z ě ila používá í édií, zv k a uspořádá í ediál í h orga iza í či íru zapoje í uživatele postavila ediál í profesio ál do situa e, se kterou se usí v pořádat. Po uspořádá í teoreti ký h vý hodisek se ásled ě ohu v prakti ké části vě ovat to u, jak z í ě ou pro ě u ediál í kraji v í ají sa ot í ovi áři a jaký a ě á vliv. Na základě hlou kový h rozhovorů s ovi áři redak e Sez a )práv ejprve ukazuji z ě , které ovi áři považují za důležité, a ásled ě popisuji, jak se tě to z ě á v prů ěhu času přizpůso ovali. V další části výzku u sleduji jeji h akt v í ají pokles její prestiže a důvěr hod osti, respektive jak pře ýšlí o její udou osti. Ko eč ě v posled í části se vě uji tradič í a e ě ý hod otá spoje ý v ko ává í profese ovi áře právě v ko te tu tekutého a pro ě ě ého ediál ího prostředí. Dále také důvodů , proč ovi áři stále v ko ávají tuto profesi, e o jaké ové doved osti jsou pro v ko ává í profese ovi áře d es ez t é. Ji ý i slov se s...
Proměny českého fantasy a sci-fi fandomu v posledním desetiletí
Hažlinská, Jana ; Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá českým fantasy a sci-fi fandomem a jeho proměnami v posledním desetiletí, přičemž výzkum je soustředěn na to, jak fandom nahlížejí samotní fanoušci a jakým způsobem se s fandomem identifikují. S fanoušky byly prováděny hloubkové rozhovory, v nichž respondenti popisovali, co pro ně jejich fanouškovství znamená a jak silný dopad má na jejich životy. Pozornost je soustředěna také na vztahy fanoušků a to jak na vztahy k nefanouškům, tak na vztahy k ostatním členům jejich komunity, a také na vztahy ke konzumovaným obsahovým trendům. Důraz je kladen především na to, zda jsou členové fandomu věrni svým franšízám, či se s postupem času jejich vkus mění a zda tyto případné změny ovlivňují jejich působení ve fandomu. Respondenti hovořili zároveň i o svém přístupu k technologiím a rozvoji nových médií a jejich dopadu na fandom z hlediska zpřístupnění obsahu a usnadnění vzájemné komunikace. Zvláštní část rozhovorů byla věnována fanouškovské reflexi mediálního obrazu fandomu a tomu, zda se fanoušci cítí být v médiích zobrazováni v rámci stereotypu jako skupina podivínů a jak na svůj mediální obraz reagují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 128 záznamů.   začátekpředchozí112 - 121další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.