Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie rozvoje obchodních zástupců vybrané společnosti
Vojta, Michal ; CSc, Iva Dočkalová, (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podnikového vzdělávání. Definuje zákonitosti, podmínky a postupy vzdělávání a rozvoje pracovníků ve firmách. Analyzuje skutečný vzdělávací program ve vybrané obchodní společnosti a na základě této analýzy navrhuje možná opatření pro optimalizaci jeho efektivity.
Návrh a aplikace systému učící se organizace
Beran, Adam ; Fischerová, Alena (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tématem mé diplomové práce je ,,Návrh a aplikace systému učící se organizace.“ Vzhledem k vysoké konkurenci na trhu a neustálému pokroku ve všech oborech je pro každou firmu velmi důležité neustálé zlepšování. Často platí, že někteří z pracovníků jsou obtížně nahraditelní. Tím se firma stává zranitelná v případě jejich nedostupnosti, způsobené pracovní neschopností, dovolenou či odchodem ze společnosti. Tento problém lze omezit přeměnou na „učící se organizaci“. Jedná se o složitý proces, kdy je nutno analyzovat stávající pracovní místa, vyhodnotit skutečné potřeby organizace (personální audit) a mnohdy i změnit organizační strukturu. Součástí procesu je také aktuální popis pracovních míst, stanovení a vyhodnocení kompetencí jednotlivých pracovníků a provedení jejich hodnocení. Zavedením „systému učící se organizace“ nejen získáme směr, kterým se ubírat, zároveň ale také odstraníme riziko tzv. „nenahraditelných pracovníků“. Teoretická část je zaměřena na metodiku zabývající se hodnocením zaměstnanců a na prvky „systému učící se organizace“. To znamená metodiku analýzy pracovních míst, stanovení a vyhodnocení kompetencí, metodiku 360° atd. Praktická část práce je zaměřena na průzkum. Hlavními nástroji jsou dotazníková šetření a pohovory. Dotazníková šetření jsou cílena na spokojenost zaměstnanců, kompetence a hodnocení. Získaná data jsou použita pro porovnání s předchozím průzkumem a jako podklad pro návrh. Cílem práce je navrhnout a aplikovat „systém učící se organizace“.
Mezioborová spolupráce při plánování péče o klienty s roztroušenou sklerózou v pobytové odlehčovací službě
Linhartová, Petra ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Mertl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá efektivitou mezioborové spolupráce nastavením procesů zaměřených na oblast komunikace a sdílení informací v multidisciplinárním týmu (MDT). Opírá se o teoretická východiska především v souvislosti se systemickým přístupem ke klientovi. Uplatnil se zde princip case managementu, individuální spolupráce s klientem a poradenské paradigma sociální práce. Cílem práce je identifikace možné podoby efektivní mezioborové spolupráce ve vybraném zařízení, na jehož příkladě uvádí prvky ovlivňující kvalitu výstupů plánování péče o klienty s roztroušenou sklerózu v podmínkách konkrétní pobytové odlehčovací služby. V teoretické části práce je představena jedinečná organizace v České republice dlouhodobě se zabývající péčí o osoby zejména v pokročilé fázi nemoci, jejíž součástí je pobytová odlehčovací služba. Uvedená odlehčovací služba usiluje o zkvalitnění péče o klienty nastavením efektivní mezioborové spolupráce s využitím metody Human Centered Design (HCD). Prostřednictvím případové studie je popsán proces zavedení změny a nastavení procesů spolupráce v konkrétním multidisciplinárním týmu. Výzkumná část se zabývá procesní evaluací implementace tohoto programu. Procesní evaluace posuzuje kvalitu implementace navržených změn, poskytuje zpětnou vazbu a identifikuje faktory, které...
Management znalostí všeobecných sester uvnitř učící se organizace
Bendová, Šárka ; Lejsal, Matěj (vedoucí práce) ; Čajko Eibicht, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem učení, managementem znalostí a konceptem učící se organizace jakožto strategickými směry v oblasti vzdělávání, učení a rozvoje zaměstnanců. Teoretická část popisuje znalostní management jako nezbytnou součást řízení úspěšně fungující a kontinuálně rozvíjející se organizace, která je vystavena stále většímu tlaku konkurence, náročnosti klienta a ekonomické zátěži. Neméně důležité je v tomto případě nastavení firemní kultury směrem k učící se organizaci. Jelikož v takto smýšlející organizaci je vytvořeno vhodné prostředí pro efektivní rozvoj znalostí, dovedností a zkušeností. A to nejen v klasické formě celoživotního vzdělávání, které je u všeobecných sester dáno legislativou, ale především je kladen důraz na vznik, rozvoj a přenos znalostí mezi jednotlivci a v týmu. V praktické části zkoumám vybranou organizaci z pohledu konceptu učící se organizace s cílem identifikovat méně rozvinuté oblasti a navrhnout konkrétní opatření pro jejich posílení a rozvoj. K tomu využívám analytický nástroj Learning Organization Survey, analýzu organizačního systému, procesů vzdělávání a rozvoje zaměstnanců a mapuji individuální postoje zdravotních sester vybraného oddělení. Na základě informací a zjištění formuluji výsledná doporučení. Klíčová slova: Management znalostí, znalost,...
Aspekty podnikové kultury z hlediska křesťanské etiky
Kadlec, Rostislav ; Mašek, Vojtěch (vedoucí práce) ; Ovečka, Libor (oponent)
Předmětem diplomové práce "Aspekty podnikové kultury z hlediska křesťanské etiky" je rozbor fenoménu podnikové kultury z pohledu křesťanské etiky a požadavku trvalé udržitelnosti jako základního předpokladu udržitelného rozvoje života na Zemi. Nedílnou součástí práce je hledání předpokladů, za kterých jsou zaměstnanci ochotni nejen plnit svoje zadané úkoly, ale věnují svému zaměstnavateli své nejlepší schopnosti a dovednosti. V celé práci se tak prolínají tři diskursy, a to "učící se organizace", křesťanská etika v organizaci a principy trvalé udržitelnosti. Jsou shrnuty teoretické poznatky o podnikové kultuře a jejím významu, jejím specifickém typu "učící se organizace", křesťanské etice, a zvláště pak katolické morálce aplikované v podmínkách podnikového hospodářství za předpokladu respektování trvalé udržitelnosti rozvoje kvality života a životního prostředí. Komplexní zhodnocení, zda a do jaké míry odpovídá ideál podnikové kultury "učící se organizace" požadavkům křesťanské etiky je uvedeno v závěru diplomové práce, kde jsou zároveň shrnuty náměty a doporučení pro odstranění některých nedostatků tohoto typu podnikové kultury z pozic křesťanské etiky. Současně je zhodnoceno, za jakých podmínek budou zaměstnanci ochotni nejen plnit svoje zadané úkoly, ale budou také přicházet s vlastními...
Vzdělávání zaměstnanců v organizaci s vysokou mírou fluktuace
Svobodová, Aneta ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
Bakalářská práce se věnuje efektivnímu systému vzdělávání zaměstnanců v případě, že je v organizaci vysoká míra fluktuace. Zabývá se otázkou, zda má smysl v takovéto organizaci zaměstnance vzdělávat a pokud ano, tak jakým nejvhodnějším způsobem. Cílem bakalářské práce je za pomoci analýzy současné situace identifikovat nejefektivnější systém vzdělávání, který by částečně pomohl fluktuaci snížit. Jako příklad je uveden model vzdělávání v německé společnosti VG. Klíčová slova Strategické řízení lidských zdrojů, firemní kultura, systematické vzdělávání, učící se organizace, fluktuace
Funkce leadershipu v konceptu učící se organizace
Stasinka Slivoňová, Jitka ; Pavlov, Ivan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce pojednává o konceptu leadershipu, o konceptu učící se organizace a o jejich vzájemném vztahu se zaměřením na funkci leadershipu v učící se organizaci. Práce definuje, sleduje a zkoumá tyto dva fenomény v segmentu školství, konkrétně ve školách zapojených do celoškolního rozvojového programu "I ve mně je lídr" na území České republiky i v zahraničí - Nizozemí. Leadership zde jako hlavní nástroj zastupuje koncept 7 návyků skutečně efektivních lidí Stephena R. Coveyho. Práce se dotýká profesního rozvoje pedagogických pracovníků a jejich obecných, z pohledu rozvoje žádoucích osobnostních charakteristik. Cílem práce je shromáždění názorů na koncept Coveyho 7 návyků skutečně efektivních lidí jako nástroje leadershipu. Na základě těchto zjištění definovat roli leadershipu v konceptu učící se organizace v prostředí školy, popsat vzájemný vztah a vazby leadershipu na koncept učící se organizace a oblast profesního rozvoje pedagogických pracovníků a vyhodnotit jejich míru důležitosti z hlediska efektivity a úspěšnosti učící se organizace v prostředí školy. Teoretická část práce vymezuje na základě studia odborné literatury hlavní pojmy práce - leadership, učící se organizace, profesní rozvoj pedagogických pracovníků a celoškolní rozvojový program "I ve mně je lídr" s principy 7 návyků...
Management organizace v procesu změny
Chodlová, Michaela ; Havrdová, Zuzana (vedoucí práce) ; Vrzáček, Petr (oponent)
Diplomová práce metodou případové studie monitoruje proces zavádění supervize do konkrétního zdravotnického zařízení, které pečuje o ohrožené děti do 3 let věku. Jejím cílem je vytvořit zaměstnancům organizace prostor pro reflexi, podporu procesů učení a změny. V kontextu transformace v oblasti náhradní rodinné péče je cílem práce podpořit resilientní zvládání změn a usnadnit otevřený dialog managementu a zaměstnanců. Teoretická část práce je zaměřena na výklad souvisejících pojmů. V empirické části práce uvádím etické aspekty případové studie a metodologii. Následuje analýza dat, zhodnocení vstupního stavu organizace před zavedením změny, popis procesu změny, a zhodnocení stavu organizace po devíti měsících od zavedení změny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.