Název:
Strategie rozvoje obchodních zástupců vybrané společnosti
Překlad názvu:
Sales Representative Development Strategy in Specific Company
Autoři:
Vojta, Michal ; CSc, Iva Dočkalová, (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podnikového vzdělávání. Definuje zákonitosti, podmínky a postupy vzdělávání a rozvoje pracovníků ve firmách. Analyzuje skutečný vzdělávací program ve vybrané obchodní společnosti a na základě této analýzy navrhuje možná opatření pro optimalizaci jeho efektivity.
This Bachelor’s thesis focuses on the issues of corporate training. Defines basic laws, conditions and procedures connected to corporate employee education and development. Analyses real education program in selected company and upon this analysis suggests possible solutions for its effectiveness optimization.
Klíčová slova:
Kompetence; podnikové vzdělávání; rozvoj; strategie; učení se; učící se organizace; competence; Competency; corporate training; development; learning; learning organization; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18470