Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace v sociálním marketingu: Aplikace na kampani proti nadměrné konzumaci alkoholu
Strunová, Milena ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Cílem diplomové práce je provedení segmentace české populace využitelné v sociálním marketingu, konkrétně pro vytvoření sociálního programu s tématem zodpovědné konzumace alkoholu. Základem segmentace je přístup segmentované skupiny k alkoholu, přičemž vzniklé segmenty jsou dále profilovány dle jejich životního stylu. V teoretické části práce je nejprve vysvětleno, proč je důležité věnovat pozornost problematice konzumace alkoholu v České republice a jaké důsledky zvýšená konzumace alkoholu může pro jednotlivce, společnost a stát mít. Zároveň je uvedeno, do jakých programů spojených s problematikou alkoholu, se již stát zapojil. Následně je charakterizována segmentace v sociálním marketingu a vysvětleny přístupy, které se využívají. V praktické části práce je prostřednictvím analytického programu Data analyzer provedena segmentace využívající databázi MML -- TGI dat poskytované společností Median. Pro segmentaci byla využita demografická, geografická a hlavně životně stylová kritéria pro detailní profilaci všech segmentů. Výstupy segmentace mohou být využity neziskovými organizacemi či Národním protidrogovým koordinátorem ve vytváření sociálního programu, jehož tématem je zodpovědná konzumace alkoholu.
Využití sociálních sítí neziskovými organizacemi
Sedláčková, Zuzana ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Cílem práce je navržení zásad zavedení a provozu sociální sítě pro konkrétní neziskovou organizaci. Postupovala jsem v několika krocích. Začátek diplomové práce je věnován teorii sociální sítě. Zaměřuji se zde převážně na používané sociální weby v České republice a uživatele sociálních sítí. V další části charakterizuji nestátní neziskové organizace, jejich prostředí a způsoby získání zdrojů. Nejdůležitější částí z této oblasti je analýza technologického okolí, kde jsou zmíněny důvody zavedení sociální sítě pro nestátní neziskové organizace. Další důležitou částí jsou zásady fundraisingu, tedy zásady, které by nezisková organizace měla dodržovat při oslovování potencionálních dárců. V další části je provedena analýza pěti vybraných neziskových organizací či programů na sociálních sítích. Součástí je i ohodnocení komunikace neziskových organizací přes sociální sítě s potencionálním dárcem či dobrovolníkem. V následující části práce podrobněji analyzuji program organizace Hestia a jeho působení na sociální síti. V rámci kapitoly je i technická analýza hlavního účtu programu Pět P na sociální síti Facebook. Na závěr je samotný návrh sociální sítě pro program nestátní neziskové organizace. Tato část je velmi inspirovaná z předchozích kapitol práce.
Zdravý životní styl mezi českými spotřebiteli
Jarošová, Lucie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Tvrzníková, Libuše (oponent)
Diplomová práce se zabývá životním stylem české populace. Klade si za cíl zmapovat charakteristiky a specifika jejího životního stylu, zodpovědět jak přistupuje ke svému zdraví, jak se o něj stará, do jaké míry dodržuje zásady zdravého životního stylu a jaké jsou její znalosti na poli této problematiky. V teoretické části práce je nejprve na základě analýzy odborné literatury poskytnuto komplexní vymezení tohoto pojmu, poté je za pomocí řady studií mapováno rizikové chování české populace ve vztahu k nepřenosným onemocněním, za nimiž stojí nezdravý životní styl. V praktické části práce jsou pak pomocí rozboru dotazníkového šetření doplněného analýzou agenturních dat Marketing & Media & Lifestyle zodpovídány otázky pojmenované v cíli práce, a to nejprve v rámci celé populace a následně pak v rámci tří vybraných skupin respondentů: (1) těch, kteří svůj životní styl považují za zdravý, (2) těch kteří nikoli a (3) skupiny mladých lidí.
Zdravý životní styl seniorů a možnosti jeho ovlivňování
Nitschová, Dorota ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Práce se zabývá životním stylem českých seniorů. Jejím cílem je identifikovat bariéry zdravého životního stylu seniorů. Zkoumá, zda senioři, žijí zdravě a jak je lze ke zdravému životnímu stylu co nejefektivněji motivovat. V teoretické části se práce zabývá pojmem zdravý životní styl. Jelikož práce pojednává o seniorech, bylo nutné specifikovat pojem senior a k němu vymezit i pojem aktivní stárnutí. Práce poukazuje na současný demografický vývoj, kde je charakterizován pojem podpora zdraví a sociální marketing. Praktická část obsahuje výzkum provedený na vzorku 105 českých seniorů ve věku 60 let a více. Závěrem práce je na základě zjištěných bariér navržen sociálně marketingového program, jak posílit zdravý životní styl českých seniorů a tedy i zlepšit kvalitu jejich života.
Institut sociální reklamy v současném Rusku.
Lebedzeva, Krystsina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociální reklamy v současném Rusku. Práce poskytuje důkladnou analýzu teoretické strany zkoumané problematiky, uvádí historii formování sociální reklamy v Rusku a stanovuje dobu její institucionalizace, navíc rozebirá aktuální trendy a tendence a stanovuje nejdůležitější témata sociální reklamy pro ruskou společnost. Práce odhaluje všechny problémy, které brání efektivnímu fungování sociální reklamy na trhu současného Ruska. S cílem co nejlepšího pochopení těchto problémů je představeno porovnání s americkou analogie pojmu, jakožto státem-zakladatelem jevu. Na závěr je dáno hodnocení účinnosti sociální reklamy na současném trhu Ruska a navrhnuty náměty na zlepšení.
Trends in marketing communication with a focus on social marketing
Taišová, Andrea ; Říha, David (vedoucí práce) ; Petříčková, Iva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci a jejich zaměřením na řešení sociálních problémů. Teoretická část se zaměřuje obecně na působení komunikace a komunikačního mixu v marketingovém mixu, popisuje trendy v marketingové komunikaci jako guerilla marketing a virální marketing. Definuje pojmy sociální marketing, cause related marketing a společenská odpovědnost firem. Praktická část popisuje neziskovou organizaci Oxfam International a následně popisuje marketingovou komunikaci její kampaně Grow. Dále charakterizuje úspěšné guerillove a virální kampaně se zaměřením na řešení sociálních problémů a hodnotí použití těchto trendů v daných kampaních. V poslední části představuje cause related marketingovou kampaň Create Jobs for USA od firmy Starbucks.
Senioři a zdravý životní styl: segmentace a aplikace brandingu veřejného zdraví
Kouřil, Michal ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Holmerová, Iva (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na segmentaci seniorů podle jejich přístupu ke zdravému životnímu stylu a následnou aplikaci marketingových nástrojů pro zlepšení tohoto přístupu u vybraného segmentu. V teoretické části práce je nejprve provedena situační analýza objasňující souvislosti mezi stárnutím obyvatelstva, výdaji na zdravotnictví, zaměstnaností a zdravotním stavem populace, poté jsou zmapovány oblasti kvality života seniorů, jejich zdravého stylu života a dále marketingových metod a technik s těmito oblastmi souvisejícími. V praktické části je následně prostřednictvím analytického programu Data Analyzer provedena segmentace trhu seniorů založená na datech rozsáhlé databáze MML - TGI od společnosti Median. Z těchto segmentů je dále vybrán ten nejvhodnější z hlediska potenciálu k pozitivní změně chování týkajícího se zdravého životního stylu. V závěru práce je navrženo vytvoření nové značky veřejného zdraví a s ní spojené kampaně s cílem oslovit vybraný segment dle principů brandingu veřejného zdraví.
Social Guerilla marketing
Hejkalová, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá social guerilla marketingem a jejím cílem je analyzovat vybrané kampaně a následně zhodnotit vhodnost guerilla marketingu pro sociální problematiku. Teoretická část popisuje marketingové komunikace a nové trendy v oslovení zákazníků, včetně guerilla marketingu, a dále sociální marketing a social guerilla marketing. Praktická část obsahuje výzkum trhu guerillových kampaní. Vybrané kampaně jsou nejprve představeny a následně analyzovány. Na závěr je zhodnocena vhodnost využití této formy komunikace v oblasti sociálních problémů a jsou navržena doporučení do budoucna.
Tvorba a rozvoj informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost
MATOUŠEK, Libor
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a rozvoj informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Cílem práce je tvorba a návrh rozvoje konkrétního informačního portálu pro podnikatelskou veřejnost. Nedílnou součástí bude návrh marketingového mixu a propojení tohoto portálu s vhodnými institucemi pro podnikatele.
Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Součková, Anežka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce s tématem Analýza komunikace sociální kampaně proti kouření pojednává o zkoumání rozdílnosti v použitých komunikačních prostředcích s veřejností. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení pojmů souvisejících se sociálními kampaněmi, role tabáku v marketingu a legislativa spojená s tabákovou reklamou. V praktické části jsou představeny sociální kampaně proti kouření a pro srovnání odlišností v komunikaci a použitých prvků jsou zvoleny některé země Evropské unie, USA, asijského kontinentu a Rusko. Zároveň se zabývá pomocí průzkumu dotazníkového šetření, zda již zažitý fenomén o zbytečnosti kampaní proti kouření je pravdivý, či mají na českou populaci pozitivní respektive negativní vliv a zda existuje nějaké povědomí o těchto kampaní nebo vynaložené peníze a čas spojené s tvorbou protikuřáckých kampaní jsou zbytečné.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.