Název: Trendy v marketingovej komunikácii so zameraním na sociálny marketing
Překlad názvu: Trends in marketing communication with a focus on social marketing
Autoři: Taišová, Andrea ; Říha, David (vedoucí práce) ; Petříčková, Iva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: cause related marketing; marketingová komunikace; sociální marketing; společenská odpovědnost firem; cause related marketing; corporate social responsibility; Marketing communication; social marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31220

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113526


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet