Název: Segmentace v sociálním marketingu: Aplikace na kampani proti nadměrné konzumaci alkoholu
Překlad názvu: Segmentation in social marketing: Application on campaign against alcohol excessive consumption
Autoři: Strunová, Milena ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Alkohol; Segmentace; Sociální marketing; Životně stylová segmentace; Alcohol; Lifestyle segmentation; Segmentation; Social marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34810

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150071


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-07, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet