Název: Institut sociální reklamy v současném Rusku.
Překlad názvu: The institute of social advertising in contemporary Russia
Autoři: Lebedzeva, Krystsina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: institucionalizace; komerční marketing; Rusko; sociální marketing; sociální reklama; trh sociální reklamy; commercial marketing; institutionalization; public service announcement; Russia; social advertising; social marketing; the market of social advertising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31731

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114107


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet