Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace
Mirošová, Leona ; Hniličková, Barbora (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Národního divadla v Brně. Práce seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení komunikace NDB s veřejností.
Marketingová komunikace
Mirošová, Leona ; Hniličková, Barbora (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Národního divadla v Brně. Práce seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení komunikace NDB s veřejností.
Podpora domácího cestovního ruchu v letech 2009-2010 se zaměřením na projekt Kudy z nudy
Panýrková, Lucie ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Kopecký, Ladislav (oponent)
Téma bakalářské práce spadá do oblasti cestovního ruchu, konkrétně podpory domácího cestovního ruchu (DCR) v ČR. Začátek práce je věnován teoretickému úvodu do problematiky marketingu služeb, který se v mnohém liší od klasického marketingu zboží. V další části je stručně shrnuta současná situace v oblasti domácího cestovního ruchu České republiky. Hlavní těžiště práce však spočívá v přiblížení aktivit, které byly na podporu tuzemského cestování realizovány v letech 2009 - 2010, počínaje vytvořením loga a sloganu DCR až po soutěž o nejlepší turistickou atraktivitu. Největší pozornost je věnována projektu Kudy z nudy. Práce srovnává současnou a předchozí verzi internetových stránek www.kudyznudy.cz, hodnotí působení projektu na sociální síti Facebook, přibližuje publikační činnost Kudy z nudy i každoroční soutěž Ceny Kudy z nudy. V roce 2010 byl projekt podpořen rozsáhlou reklamní kampaní, o které je v rámci bakalářské práce také řeč. Detailně jsou zde popsány televizní spoty i vizuály tištěné reklamy, spolu se zhodnocením efektivity kampaně. Poslední kapitola je věnována on-line průzkumu, který jsem realizovala s cílem zmapovat názory veřejnosti na domácí cestovní ruch v České republice. V příloze práce se nachází vizuály komunikační kampaně, výsledky šetření a další ilustrační materiály.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka v oblasti služeb B2B
Vlčková, Michaela ; Lupalová, Mária (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku nového marketingového odvětví zákaznické zkušenosti, a to v oblasti telekomunikačních služeb B2B. Teoretická část mapuje, zpracovává a shrnuje základní pojmy a informace z literárních zdrojů týkajících se téma spokojenosti zákazníků. V analytické části práce jsou obecná teoretická východiska na základě zmapování teoretických poznatků a také interních údajů společnosti Vodafone Czech Republic použita pro přípravu marketingového výzkumu, doporučení a nastavení standardů pro jednotlivé prodejní kanály a kanály péče o B2B zákazníky tak, aby bylo dosaženo vyšší zákaznické spokojenosti.
Porovnání marketingových komunikací Air Bank a ČSOB
Matějka, Václav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Po roce 2010 vzniklo v České republice několik nových nízkonákladových bank. Tyto banky se svou strategií a přístupem ke klientů značně liší od zavedených tradičních bank, které na českém trhu působí od 90. let. Hlavně ve velkých městech si nové banky rychle začaly získávat popularitu a začaly tradičním bankám přebírat klienty. To tradičním bankám způsobuje citelné ztráty. Tato diplomová práce proto porovnává jednu novou a jednu tradiční banku - Air Bank a ČSOB. Analyzuje rozdíly v marketingových komunikacích těchto dvou bank a skrze terénní šetření mezi klienty se snaží odhalit důvody, kvůli nimž lidé odcházejí z ČSOB a přicházejí k Air Bank. Na základě získaných dat práce navrhuje sérii doporučení pro obě banky, která by měla zlepšit jejich situaci do budoucna.
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Kysučanová, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce analyzuje Sportovní a rekreační zařízení města Ostravy, s.r.o. z hlediska marketingu. Hlavním cílem práce je podat zprávu o tendencích a stavu marketingových aktivit společnosti a navrhnout případná zlepšení. Teoretická část vymezuje obecný marketing i specifika marketingu ve službách. V praktické části byla zpracována situační analýza, zhodnocením makroprostředí i mikroprostředí a byl uskutečněn marketingový výzkum orientovaný na návštěvníky areálů. Následně je rozebrán stav stávajících marketingových nástrojů společnosti. Jádrem práce je sestavení marketingové strategie s ohledem na skutečnosti, které vyplynuly ze situační analýzy.
Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích
Kašparová, Barbora ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vývojem multikin, současným stavem na trhu multikin v České republice, vymezuje pojmy marketing a marketingový mix a zaměřuje se na marketing služeb. V praktické části se zaměřuje na marketingový mix multikina konkrétního provozovatele - CineStar v Českých Budějovicích. Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu tohoto multikina, zhodnotit je, případně doporučit možná vylepšení.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Lejčková, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře" je seznámení se s marketingovou strategií cestovní kanceláře MILE s cílem navrhnout možná zlepšení na základě provedených analýz. První část práce zahrnuje obecný výklad marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu. V druhé části dochází k aplikaci této teorie do praxe, je nastíněna základní charakteristika CK MILE a následuje analýza postavení společnosti na trhu cestovního ruchu. Za tímto účelem provádím analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, analýzu konkurence a vlastní dotazníkový výzkum. V další části analyzuji současnou marketingovou strategii cestovní kanceláře MILE. Výsledkem jsou konkrétní návrhy na zlepšení tržního zacílení, stanovených cílů, marketingové strategie a marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.