Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Kysučanová, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce analyzuje Sportovní a rekreační zařízení města Ostravy, s.r.o. z hlediska marketingu. Hlavním cílem práce je podat zprávu o tendencích a stavu marketingových aktivit společnosti a navrhnout případná zlepšení. Teoretická část vymezuje obecný marketing i specifika marketingu ve službách. V praktické části byla zpracována situační analýza, zhodnocením makroprostředí i mikroprostředí a byl uskutečněn marketingový výzkum orientovaný na návštěvníky areálů. Následně je rozebrán stav stávajících marketingových nástrojů společnosti. Jádrem práce je sestavení marketingové strategie s ohledem na skutečnosti, které vyplynuly ze situační analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.