Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka v oblasti služeb B2B
Překlad názvu: Marketing Research of Customer Satisfaction in the Area of the Services B2B
Autoři: Vlčková, Michaela ; Lupalová, Mária (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; CRM; customer experience; Marketing; marketing v oblasti služeb; marketingový výzkum; mobilní operátor.; spokojenost zákazníka; telekomunikační služby; zákazník; B2B; CRM; customer; customer experience; customer satisfaction; Marketing; marketing in services; marketing research; mobile provider.; telecommunication services

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26560

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224387


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet