Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace a evaluace internetových stránek v oblasti intervencí harm reduction zaměřených na uživatele nelegálních drog v České republice
Habarta, Jiří ; Gabrhelík, Roman (vedoucí práce) ; Matoušek, Petr (oponent)
Práce popisuje průběh a výsledky výzkumu intervencí v oblasti Harm reduction (HR) formou internetových stránek v českém jazyce. Internet je dnes nedílnou součástí života většiny lidí všech sociálních vrstev. Na tuto skutečnost reagují i poskytovatelé služeb pro uživatele drog a laikové se zájmem o drogovou problematiku. Bohužel dle akuální rešerše nevíme příliš o tom, jaké informace a v jaké kvalitě a rozsahu mohou lidé na internetu o drogové Harm reduction nalézt. Cílem této práce tedy bylo identifikovat a evaluovat internetové stránky oblasti intervencí harm reduction zaměřených na uživatele nelegálních drog v České republice. Internetové stránky byly vyhodnocovány z hlediska obsahu a rozsahu informací, ale také z hledisek aktuálnosti, funkčnosti a objektivity. Na česky psaném internetu bylo nalezeno 13 komplexních webů, 7 profesionálních HR organizací a také 6 laických HR stránek. Stránky profesionálních organizací ve většině případů splnily nezbytná kritéria autority, objektivity a aktuálnosti. Mezi laickými stránkami byly weby velmi kvalitní s rozsáhlým souborem informací a korektním přístupem k drogové problematice, ale byly nalezeny i dvě stránky závažně překračující práh objektivity. Výzkum potvrdil potřebu standartů a profesionálního přístupu k internetovým intervencím, nejlépe se zázemím...
Zavedení, udržování a rozvoj systému managementu kvality ČSN EN ISO 9001:2009 ve vzdělávání
Vojtěch, Petr ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Předkládaná práce se zabývá managementem kvality ve vzdělávání. Podrobně popisuje zavedení, udržování a rozvoj systému managementu kvality ISO 9001 jako jedné z možných cest pro zlepšení a zefektivnění procesu vzdělávání. Úvod teoretické části se zabývá vysvětlením pojmů kvalita vzdělávání, kvalita řízení, kvalita školy, řízení kvality, modely managementu kvality. Další část diplomové práce se věnuje zavedení systému managementu kvality. Následující kapitola se zabývá procesním řízením jako prostředkem pro udržování systému managementu kvality. Závěrečná kapitola teoretické části popisuje cloud computing jako aktuální a progresivní cestu rozvoje managementu kvality. Předmětem výzkumu je proces implementace systému managementu kvality. Vlastní implementační model vychází z kvalitativního výzkumu provedeného v několika školách, který je zpracovaný ve formě případové studie. V přílohové části je pak zpracována řada reálných dokumentů, které přispějí k lepší představě o procesu implementace. KLÍČOVÁ SLOVA: Kvalita vzdělávání, management kvality, ISO, kritéria kvality, standardy kvality, Office 365, cloud
Politika architektury a stavební kultury České republiky a její aktualizace
Kotrla, Jakub ; Guzdek, Adam
Článek se zabývá dokumentem o architektuře a stavební kultuře, popisuje a prozkoumává stávající celorepublikový dokument/strategii Politiku architektury a stavební kultury České republiky. Zároveň popisuje podklady, které v roce 2020 vznikaly jako východisko pro aktualizaci tohoto dokumentu ve spolupráci i České komory architektů, České komory autorizovaných techniků činných ve výstavbě a Asociace pro urbanismus a územní plánování. Navíc se seznamuje i s evropským kontextem hodnocení architektury pro každého jakožto součástí vystavěného prostředí. Cílem je tak představit tento dokument, cestu jeho vývoje i plány v probíhající aktualizaci.
Rozvoj pedagogických pracovníků ve vazbě na trendy v oblasti řízení středních škol
Andr, Jiří ; Paulovčáková, Lucie (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce nesoucí název Rozvoj pedagogických pracovníků ve vazbě na trendy v oblasti řízení středních škol je analýza přístupů z hlediska národní strategie, ale také z hlediska samotných středních škol. Teoretická část představuje vzdělávací politiku a vzdělávací systém v České republice, legislativní pojetí a vymezení vzdělávání a popis kontrolního orgánu, kterým je Česká školní inspekce. Práce také obsahuje teoretický základ a teoretická východiska zpracovávané problematiky zaměřené na strategické řízení lidských zdrojů v rovině obecné, ale i v pojetí sekundárního vzdělávání. Východiskem zkoumané problematiky je přístup ke strategickému řízení lidských zdrojů v oblasti vzdělávání pedagogických pracovníků na středních školách dle koncepčních dokumentů se zaměřením na kvalitu vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků v České republice a využívání prostředků nabízených výzvou Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Zkoumány jsou dokumenty a přístupy vztahující se ke strategii vzdělávací politiky pro následující období, ale i stanovená kritéria kvality středních škol a gymnázií. Na základě zjištěných skutečností z uvedených strategických a koncepčních dokumentů, které se týkají středních škol, a polostrukturovaných rozhovorů s vedoucími pracovníky vybraných středních škol,...
Nový zákon o veřejných zakázkách
Rozsypalová, Ludmila
Rozsypalová, L., Nový zákon o veřejných zakázkách. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá analýzou nového zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Práce se zaměřuje na hodnocením nabídek, zejména na kritéria kvality a náklady životního cyklu. Proces hodnocení je ukázán na několika praktických příkladech. Celá práce obsahuje doporučení pro zadavatele. Na konci práce je porovnání českého a slovenského zákona o veřejných zakázkách.
Hodnotící kritéria veřejné zakázky
Černá, Anna ; Horáček, Tomáš (vedoucí práce) ; Liška, Petr (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je komplexní analýza právní úpravy hodnotících kritériích veřejné zakázky s akcentem na kvalitativní hodnotící kritéria, přičemž zohledňuje rozhodovací praxi Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, judikaturu správních soudů a tuzemskou i zahraniční praxi zadávání veřejných zakázek. Diplomová práce se člení do pěti kapitol, které jsou následně rozděleny na dílčí podkapitoly. První kapitola představuje stručný exkurz do právní úpravy zadávání veřejných zakázek a snaží se popsat základní smysl a účel zadávání veřejných zakázek. Druhá kapitola je zaměřena na právní úpravu kvalitativních hodnotících kritérií. Předmětem třetí kapitoly je postup zadavatele před zahájením zadávacího řízení a s ním související institut předběžných tržních konzultací a zadávacích podmínek. Čtvrtá kapitola pojednává o jednotlivých hodnotících kritériích, včetně kritérií zákonem nepojmenovaných a předkládá nástin zahraniční praxe hodnocení metodou Best value. Dále se pak zabývá subjektivními hodnotícími kritérii ve světle judikatury správních soudů a rozhodovací praxe Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Poslední pátá kapitola je věnována hodnocení nabídek a změnám v procesu hodnocení nabídek v souvislosti s umožněním hodnocení nabídek před provedením posouzení splnění podmínek účasti v...
Hodnocení kvality školy zřizovatelem
Rybová, Anna ; Chvál, Martin (vedoucí práce) ; Urbanová, Eva (oponent)
Bakalářská práce Hodnocení kvality školy zřizovatelem zjišťuje, jaké aktivity na úrovni regionálního školství realizují zřizovatelé převážně veřejných základních škol při jejich hodnocení. V České republice je hlavní autoritou pro hodnocení kvality podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání Česká školní inspekce, jejíž celostátní působnost je ukotvena zákonem č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání. Hodnotící kritéria pro jednotlivé stupně škol schvaluje každoročně ministr školství. V letech 2009-2012 probíhal národní projekt Cesta ke kvalitě, který pomáhal školám se zaváděním interní evaluace - autoevaluace. Jedním z výstupů daného projektu jsou též doporučující kritéria pro hodnocení škol zřizovatelem. Výzkumné šetření bakalářské práce ukázalo, že zřizovatelé hodnotí činnost ředitele školy, například pro určení finanční odměny či sankce. Hodnotící kritéria pro činnost ředitele nebývají veřejně dostupná na rozdíl od kritérií pro hodnocení škol, která musí být podle školského zákona veřejná. Veřejně dostupné dokumenty s metodikou hodnocení škol poskytli dva zřizovatelé a to Městská část Prahy 6 a magistrát města Liberec. Oba zřizovatelé hodnotí školy v podobných oblastech činností a můžeme prohlásit, že jsou shodné s doporučenými kritérii, která vzešla z...
Identifikace a evaluace internetových stránek v oblasti intervencí harm reduction zaměřených na uživatele nelegálních drog v České republice
Habarta, Jiří ; Gabrhelík, Roman (vedoucí práce) ; Matoušek, Petr (oponent)
Práce popisuje průběh a výsledky výzkumu intervencí v oblasti Harm reduction (HR) formou internetových stránek v českém jazyce. Internet je dnes nedílnou součástí života většiny lidí všech sociálních vrstev. Na tuto skutečnost reagují i poskytovatelé služeb pro uživatele drog a laikové se zájmem o drogovou problematiku. Bohužel dle akuální rešerše nevíme příliš o tom, jaké informace a v jaké kvalitě a rozsahu mohou lidé na internetu o drogové Harm reduction nalézt. Cílem této práce tedy bylo identifikovat a evaluovat internetové stránky oblasti intervencí harm reduction zaměřených na uživatele nelegálních drog v České republice. Internetové stránky byly vyhodnocovány z hlediska obsahu a rozsahu informací, ale také z hledisek aktuálnosti, funkčnosti a objektivity. Na česky psaném internetu bylo nalezeno 13 komplexních webů, 7 profesionálních HR organizací a také 6 laických HR stránek. Stránky profesionálních organizací ve většině případů splnily nezbytná kritéria autority, objektivity a aktuálnosti. Mezi laickými stránkami byly weby velmi kvalitní s rozsáhlým souborem informací a korektním přístupem k drogové problematice, ale byly nalezeny i dvě stránky závažně překračující práh objektivity. Výzkum potvrdil potřebu standartů a profesionálního přístupu k internetovým intervencím, nejlépe se zázemím...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.