Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D printing with silver and its use in jewellery
Thomas, Marek ; Langerová, Petra (oponent) ; Sučková, Magda (vedoucí práce)
The main goal of this bachelor's thesis is to determine what type of 3D printer is the most suitable for silver jewellery additive printing. The thesis is divided into sections which aim to familiarize the reader with various types of additive printers (FDM, SLA, DMLS, etc.), their practical applications, and the physical and chemical behaviour of silver in additive printing. A particular emphasis is placed on the practical application of these specialized 3D printers, especially in the fields of electronics and jewellery making. The final section discusses the question of whether it is technically and economically feasible to assemble and safely operate such a 3D printer in small businesses or in a household setting.
Šperk objektem - objekt šperkem
HORATLÍKOVÁ, Lenka
Autorka se v této diplomové práci zabývá tématem šperku. Teoretická část práce seznamuje čtenáře se spojením "šperk jako objekt". Dále pojednává o šperku, jeho původu a historii v obrysech. Práce se dotýká vývoje českého šperku, kde jsou uvedeni vybraní umělci, jako například Eva Eisler nebo Milan Knížák, a jejich díla. Současný šperk práce přibližuje prostřednictvím tvorby vybraných umělců, kteří využívají téma otisku. Hlavním motivem praktické části je otisk autorčiny dlaně, ze kterého tvoří množství porcelánových artefaktů ve formě šperku a objektu.
Podnikatelský plán pro rozvoj živnostenského podnikání
Čechová, Andrea ; Dubnická, Andrea (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského záměru, který poslouží malému živnostníkovi v rozvoji jeho podnikání v oblasti výroby bižuterie. Na základě teoretických poznatků navrhuje postup, jak zvýšit objem výroby najmutím zaměstnanců. Obsahuje návrh malé reklamní kampaně pomocí letáků.
Marketingová strategie vybraného podniku
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu na zlepšení marketingové strategie společnosti IRD Group s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem šperků jak v kamenné prodejně v Jihlavě, tak i nově v internetovém prostředí. První část je zaměřena na teoretické poznatky této problematiky. Druhá část, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu současné situace společnosti jak v internetovém prostředí, tak i v celkové marketingové strategii společnosti. Ze zjištěných skutečností a dat je následně zpracovaná třetí a poslední část práce, která se zaměřuje na návrhy na zlepšení marketingové strategie, jež by měla vést k získání nových zákazníků, zvýšení zisků a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu.
Design of Company Marketing Plan
Šimko, Dávid ; Podracká, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on marketing plan design for the chosen company HEMATIT Košice, s.r.o., which deals with production and sale of jewellery. The current situation of the company will be identified by means of analysis of the company’s external and internal environment. Based on these analyses and their outputs, the SWOT analysis will be created at the end of the second chapter. Results of this analysis will be the main input for compiling the marketing plan. Activities of the plan should lead to improvement in advertising and in market situation of the company.
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
Šlejharová, Veronika ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na český trh a porovnává ji s přímou konkurenční značkou Trollbeads. Další část se věnuje deskripci a analýze hlavních nástrojů komunikačního mixu, které značka v rámci své komunikace ve stanoveném období využila. Poslední část je věnována kvantitativním výzkumům, které byly provedeny pro získání informací o postavení značky PANDORA na českém trhu, o kupních motivech a loajalitě jejích zákazníků. Závěrem této bakalářské práce je podrobná deskripce a analýza marketingových aktivit společnosti Pandora, podložená z části výsledky výzkumu.
Marketingová strategie vybraného podniku
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu na zlepšení marketingové strategie společnosti IRD Group s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem šperků jak v kamenné prodejně v Jihlavě, tak i nově v internetovém prostředí. První část je zaměřena na teoretické poznatky této problematiky. Druhá část, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu současné situace společnosti jak v internetovém prostředí, tak i v celkové marketingové strategii společnosti. Ze zjištěných skutečností a dat je následně zpracovaná třetí a poslední část práce, která se zaměřuje na návrhy na zlepšení marketingové strategie, jež by měla vést k získání nových zákazníků, zvýšení zisků a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu.
Ancient Jewellery of Central Asia and its relations to the Jewellers' art of Ancient Mediterranean.
Belaňová, Petra ; Ondřejová, Iva (vedoucí práce) ; Dufková, Marie (oponent) ; Charvát, Petr (oponent)
Oblast Střední Asie, křižovatky dávných obchodních cest známých jako Hedvábná stezka, staletí vstřebávala impulzy příchozích kulturních vlivů a vytvářela tak prostředí pro existenci originálního uměleckého projevu, který je možné pozorovat i u šperkařské tvorby. Disertační práce věnuje prostor analýze nálezových celků a nálezů jednotlivých kusů honosného šperku, ve většině případů vyrobeného ze zlata, které byly mnohdy ve značné míře inspirovány kulturou antického Středomoří. Z historicko - geografického hlediska je těžištěm práce především území starověké Baktrie a Gandháry, spadajících dnes přibližně na území jižní části bývalých sovětských republik Uzbekistánu a Tádžikistánu, území severního a východního Afganistánu a severního Pákistánu. Právě tyto oblasti byly v minulosti centry vojenských aktivit a politických útvarů, odkazujících se v mnohých aspektech ke středomořským tradicím, a přispěly tak k šíření a zachování některých prvků antického kulturního dědictví v architektuře, skulptuře, ale i drobném uměleckém řemeslu. Většina nálezů šperku pochází z poměrně turbulentního období 1. stol. n. l., kdy bylo území Střední Asie dějištěm postupného formování Kušánské říše. Hlavní část práce tvoří přehled nálezů středoasijského šperku, rozdělující šperky na několik skupin podle místa jejich nošení na...
Variabilita pohřební výbavy ženských hrobů ve středním laténu na území Čech
Pršalová, Tereza ; Frank Danielisová, Alžběta (vedoucí práce) ; Mangel, Tomáš (oponent)
Předložená práce analyzuje výbavu ženských hrobů doby laténské na území Čech, a to především co se týče počtu, použitého materiálu a místa uložení jednotlivých předmětů hrobové výbavy vůči tělu zemřelého. Pozorovaná variabilita naznačuje časové, regionální a do určité míry i sociální rozdíly, které ovlivňovaly složení pohřebních garnitur. V rámci srovnávání bylo přihlédnuto také k výbavě hrobových celků z území Moravy, Slovenska a Rakouska.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.