Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
Šlejharová, Veronika ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na český trh a porovnává ji s přímou konkurenční značkou Trollbeads. Další část se věnuje deskripci a analýze hlavních nástrojů komunikačního mixu, které značka v rámci své komunikace ve stanoveném období využila. Poslední část je věnována kvantitativním výzkumům, které byly provedeny pro získání informací o postavení značky PANDORA na českém trhu, o kupních motivech a loajalitě jejích zákazníků. Závěrem této bakalářské práce je podrobná deskripce a analýza marketingových aktivit společnosti Pandora, podložená z části výsledky výzkumu.
Užití médií v mužské věznici
Šlejharová, Veronika ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Diplomová práce Užití médií v mužské věznici se zabývá tím, jaký mají odsouzení postoj k dostupným médiím ve věznici během výkonu trestu odnětí svobody. V rámci kvalitativního výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů bylo dále cílem zjistit, jakým způsobem odsouzení užívají média v časoprostorovém rámci každodennosti a zda jim média pomáhají udržovat rituály. Zkoumání tohoto tématu může obohatit nejen akademickou sféru, jelikož je tato oblast v České republice velmi opomíjena. Tato práce může ale také pomoci ve vězeňské sféře, a to zejména při úvahách o tom, jak lépe vězně resocializovat pomocí užívání médií. Teoretická část práce se skládá z nahlédnutí do historie vězenství a přiblížení tohoto specifického prostředí ze sociologického hlediska. Následuje popis programů zacházení a regulace médií ve věznicích. Další část tvoří přiblížení mediálního publika a přehled důležitých pohledů na aktivní přístup publik k médiím. V kapitole o metodologii výzkumu je vysvětlena podstata kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěrečná analytická část pojednává o cílech výzkumného procesu, nabízí charakteristiku respondentů a popisuje průběh rozhovorů. Jádrem této kapitoly jsou však výsledky analýzy a jejich interpretace.
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
Šlejharová, Veronika ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na český trh a porovnává ji s přímou konkurenční značkou Trollbeads. Další část se věnuje deskripci a analýze hlavních nástrojů komunikačního mixu, které značka v rámci své komunikace ve stanoveném období využila. Poslední část je věnována kvantitativním výzkumům, které byly provedeny pro získání informací o postavení značky PANDORA na českém trhu, o kupních motivech a loajalitě jejích zákazníků. Závěrem této bakalářské práce je podrobná deskripce a analýza marketingových aktivit společnosti Pandora, podložená z části výsledky výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.