Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití nástrojů elektronického marketingu v malé B2B firmě
Pokorný, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá vytvořením komplexní e-marketingové kampaně pro B2B společnost Data Elektronik, spol. s r.o. V první části je podrobně sepsán přehled nástrojů digitálního marketingu a B2B prostředí. Navazuje na ni situační analýza společnosti, která ústí ve SWOT analýzu. Následně je vytvořena kampaň, která využívá kanály SEO, PPC, sociální sítě a e-mail, doplněné digitální analytikou.
Návrh strategie online komunikace pro veletrh
Štursová, Klára
Tato bakalářská práce řeší problematiku online komunikace pro veletrh Marketing Mix a jeho cílové skupiny. Cílem práce je přinést prospěch obchodní činnosti firmy Omnis Olomouc, a.s. Práce se zaměřuje na tvorbu strategie online komunikace a na zhodnocení dosažených výsledků, při zavedení této strategie.
Využití nástrojů internetového marketingu v e-shopu
Hašková, Gabriela
Hašková, G., Trenz, O., Využití nástrojů internetového marketingu v e-shopu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem a aplikací některých jeho nástrojů na konkrétní internetový obchod. Blíže se věnuje analýze klíčových slov, PPC reklamě, e-mailingu a marketingu na Facebooku. Cílem práce je zvýšení tržeb konkrétního internetového obchodu využitím navržených nástrojů.
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Kučerová, Tereza
Bakalářská práce je zpracována na téma Analýza marketingu společnosti Footshop, s.r.o. se zaměřením na online marketing. Cílem této práce je tedy analýza marketingových aktivit konkrétně na internetu a následné návrhy a doporučení k vylepšení marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky, konkrétně marketingovými základy s návazností na online marketing. Druhá část této práce je zaměřena na vlastní práci, kde je představena vybraná společnost, marketingová strategie a provedeno dotazníkové šetření. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení.
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Němec, Pavel ; Kaňka, Mirek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice návrhu online propagace pro konkrétní skupinu internetových obchodů. První část se zabývá objasněním pojmů, které jsou úzce spjaty s danou problematikou. V druhé části je analyzována dosavadní propagace internetových obchodů. V návrhové části je pak několik dílčích návrhů, které vedou ke zlepšení propagace e-shopů.
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hrušková, Hana
Diplomová práce se zabývá e-mail marketingem a jeho vlivem na chování spotřebitele. E-mailový marketing je jeden z nejpoužívanějších a nejúčinnějších nástrojů přímého marketingu, který funguje na principu zasílání zpráv určitým listům uživatelů s e-mailovou adresou. Diplomová práce se skládá z literárního přehledu a vlastní práce, která obsahuje analýzu e-mailového marketingu na trhu a ve vybraném podniku s pomocí primárních i sekundárních dat. Z provedených analýz jsou v práci identifikované faktory e-mailového marketingu, které ovlivňují chování spotřebitele na trhu B2B vybraného podniku. Na základě těchto faktorů, poznatků a provedených analýz byl sestaven návrh a doporučení e-mailové ko-munikace pro vybraný podnik.
Návrh online marketingové strategie pro e-shop Brove.cz
Rozsypal, Tomáš
Bakalářská práce je věnována návrhu online marketingové strategie pro e-shop Brove. V úvodu práce jsou představeny pojmy z oblasti online marketingu, zejména SEO, linkbuilding a PPC. Na základě SWOT analýzy je navrženo několik marketingových strategií. Z daných strategií je vybrána a dále rozpracována jedna, která je v další části aplikována za pomoci online marketingových nástrojů.
Marketingová komunikace neziskového projektu Tělocvik.online
Maroušková, Michaela ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace neziskového projektu Tělocvik.online Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení návrhu marketingové komunikace pro nově vzniklý projekt neziskové organizace tak, aby byl co nejvíce využitelný v praxi, oslovil zvolené cílové skupiny a splnil stanovené komunikační cíle. Metody: V diplomové práci bylo pro získání sekundárních dat využito metody analýzy textů a dokumentů a také analýzy interních video záznamů organizace. Dále byla provedena analýza konkurence a srovnání konkurentů dle předem daných kritérií. Pro sledování statistik a výsledků byla využita metoda monitoringu. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující kombinaci různých komunikačních nástrojů, zvolených dle možností neziskové organizace. Návrh komunikační kampaně byl sepsán na základě vypracované analýzy a bude východiskem pro zaměstnance organizace. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, situační analýza, sociální sítě, YouTube, Facebook, e-mailing
Vliv behaviorální ekonomie na fundraisingový emailing neziskové organizace Greenpeace Česká republika
Fišer, Matěj ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této práce je přinést nové poznatky v rámci oboru behaviorální ekonomie a prozkoumat působení vybraných behaviorálních konceptů na fundraisingové kampaně vedené skrz e-mail. Práce se z počátku zabývá teoretickým ukotvením behaviorální ekonomie, jejímu zasazení do historického kontextu a definicí vybraných konceptů, se kterými obor pracuje. Dále je přiblížen obor fundraisingu a jeho využití v neziskových organizacích. Ve druhé části se práce věnuje případové studii, která se zabývala aplikací vybraných behaviorálně ekonomických konceptů na e-mailingovou kampaň vedenou neziskovou organizací Greenpeace Česká republika. Praktická část představuje popis tohoto experimentu a analýzu výsledků, které odhalily, že behaviorální intervence se za určitých podmínek mohou chovat i kontraproduktivně.
Srovnání efektivity vybraných nástrojů direct marketingu společnosti Sephora v předvánočním období 2017
Pomykalová, Iveta ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Společnost Sephora je v současnosti světovým leaderem maloobchodu s prestižním zbožím, který se zaměřuje převážně na kosmetiku a parfémy. Nedílnou součástí marketingové strategie této společnosti je i získání a udržení loajálních zákazníků, o což se firma snaží pomocí věrnostního klubu. Jelikož jsou členové tohoto klubu pro firmu opravdu důležití, Sephora ročně vynakládá velmi vysoké částky právě na komunikaci s těmito zákazníky, která probíhá formou vybraných nástrojů direct marketingu. Tato práce se věnuje představení direct marketingu a jeho jednotlivých nástrojů, jejich uplatnění i vyhodnocení jejich efektivity v praxi. Pro toto vyhodnocení si autorka vybrala předvánoční kampaň společnosti Sephora z roku 2017, na které se mohla osobně podílet. Teoretická část práce podrobně představuje také Customer related management (CRM), jeho druhy a přínosy společnosti, věrnostní programy, důležitost správné práce s databází a její segmentace. Všechny tyto prvky jsou totiž esenciální pro správně provedenou direct marketingovou kampaň. Praktická část práce podrobně rozebírá jednotlivé vlny předvánoční kampaně a v nich aplikované nástroje direct marketingu. Praktická část této práce byla zpracována metodou deskriptivní analýzy. Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení a srovnání efektivity užitých nástrojů...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.