Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Hodnocení komunikace se zahraničními zákazníky firmy TEMPISH s.r.o. s možnými návrhy na zlepšení
Kráčmarová, Hana ; Plutz, Jan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikace se zahraničními zákazníky ve firmě TEMPISH s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe navazují a doplňují se. První část obsahuje teoretická východiska a druhá jejich následné praktické využití. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů komunikace, zákazník a jejich forem. V praktické části práce je charakterizována komunikace se zákazníky ve společnosti TEMPISH s.r.o. a analyzovány výsledky dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou popsány návrhy na zlepšení stávajícího stavu komunikace především se zahraničními zákazníky.
Interpersonální konflikty a návrhy na zlepšení pracovních podmínek
Vejnarová, Eliška ; Klepáček, Antonín (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Ve své práci se budu zaměřovat na interpersonální konflikty, způsoby jejich zvládání a předcházení jim. Také popíši jak ideálně jednat v konfliktních situacích a dosáhnout co nejlepšího řešení tou “pravou” cestou.
Vnitropodniková komunikace ve vybrané společnosti
Rampulová, Kateřina ; Parma, Jaroslav (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou interní komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická východiska práce odhalují poznatky o komunikaci jako takové a o komunikaci uvnitř firmy. Praktická část analyzuje aktuální stav vnitropodnikové komunikace v daném podniku prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě výsledků tohoto šetření jsou pro firmu navrhnuta doporučení vedoucí k zefektivnění vnitropodnikové komunikace.
Diagnostika školní zralosti u dětí a narušenou komunikační schopností
Beránková, Adéla ; Komorná, Marie (vedoucí práce) ; Kotvová, Miroslava (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou školní připravenosti dětí s řečovými obtížemi v předškolním období. V teoretické části práce jsou podrobně popsány oblasti vývoje předškolního dítěte, dále komunikace dítěte předškolního věku, školní zralost a připravenost a diagnostika školní zralosti a připravenosti. V praktické části práce je proveden kvalitativní výzkum pomocí diagnostické metody pro posuzování školní zralosti u dětí s narušenou komunikační schopností, které čeká nástup na základní školu. Následně jsou navrženy individuální logopedické intervence pro ty děti, které jsou na základě výsledků z vyšetření zralé pro vstup do základní školy. Cílem práce je přispět k lepšímu porozumění problematice školní připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností a poskytnout praktické nástroje pro podporu komunikačních schopností daných dětí při přípravě na nástup do základní školy. Návrh logopedické intervence slouží jako doplnění domácího procvičování před nástupem do ZŠ. KLÍČOVÁ SLOVA Předškolní období, komunikační schopnost, narušená komunikační schopnost, školní připravenost, školní zralost, diagnostika.
Podmínky úspěšného zavádění CLILu na 1. stupni ZŠ
Försterová, Věra ; Vallin, Petra (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat podmínky, které umožní úspěšné zavedení CLILu do výuky na prvním stupni základní školy. V teoretické části je popsána metoda CLIL jako inovativní přístup ve výuce cizího jazyka. Zaměříme se především na tzv. hard CLIL, který probíhá v nejazykovém předmětu. Na základě odborné literatury budou popsány hlavní principy metody CLIL ve výuce na prvním stupni základní školy. V empirické části budou zkoumány přínosy a rizika vyučování nejazykového předmětu v cizím jazyce. Závěr práce bude věnován podmínkám, které umožňují, aby byl CLIL ve škole dlouhodobě udržitelný.
Komunikační dovednosti dětí v povinném ročníku předškolního vzdělávání
Bendlová, Martina ; Klenková, Jiřina (vedoucí práce) ; Korandová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je logopedicky zaměřena, věnuje se komunikačním dovednostem dětí v povinném ročníku předškolního vzdělávání. Cílem bakalářské práce je zjištění, zda jsou rozdíly v oblasti komunikačních dovedností u dětí v povinném ročníku předškolního vzdělávání v závislosti na délce docházky do mateřské školy. Teoretická část práce seznamuje čtenáře s výchovou a vzděláváním dítěte předškolního věku, a s touto oblastí úzce spojeným povinným předškolním vzděláváním. Dále jsou v práci zpracována témata týkající se komunikačních dovedností, jsou osvětleny jednotlivé pojmy z oblasti komunikace, a vývoj komunikačních dovedností do doby nástupu dítěte do základního vzdělávání. Práce také pojednává o logopedické intervenci ve všech jejích oblastech. Výzkumná část práce sleduje komunikační dovednosti dětí v povinném ročníku předškolního vzdělávání, zjišťuje schopnosti řečového projevu a komunikačních dovedností u dětí v povinném předškolním ročníku, případné rozdíly řečového projevu a komunikačních dovedností u dětí navštěvujících mateřskou školu od 3 let a dětí nastoupivších do povinného předškolního ročníku z domácího prostředí. Dále jsou sledovány oblasti komunikace, které činí předškolním dětem největší problémy; je porovnána četnost narušení komunikačních dovedností mezi dívkami a chlapci a...
Argumentační dovednosti žáků v tématu klíšťových onemocnění
Balík, Tadeáš ; Vojíř, Karel (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Argumentační dovednosti pokládáme za nezbytný atribut efektivní komunikace současné doby pro plnohodnotné uplatnění jak v osobním, tak i ve společenském životě. Z tohoto důvodu jsou tyto schopnosti cíleně zakomponovány do vzdělávání na základních školách v podobě klíčové kompetence komunikativní. Dovednosti žákovské argumentace můžeme rozvíjet prostřednictvím cílených výukových aktivit ve vhodně zvolených tématech, jež podněcují k diskutování. Záměrem této práce bylo zmapovat dovednosti formulovat vlastní argumenty k tématu klíšťových onemocnění a možností jejich prevence u žáků na druhém stupni základní školy. K tomuto účelu byla zkonstruována komplexní úloha, která byla předložena 369 žákům. Žáky formulované argumenty byly hodnoceny podle jejich četnosti, efektivity a faktické správnosti. Argumentační dovednosti žáků se ukázaly na nízké úrovni. Bylo zjištěno, že žákovské argumenty byly ovlivněny ročníkem žáků a jejich zastávaným osobním postojem k řešenému tématu. Pro efektivní kultivaci této dovednosti pokládáme za žádoucí jí věnovat ve výuce na základní škole systematickou pozornost prostřednictvím cílených aktivit. KLÍČOVÁ SLOVA kompetence komunikativní, komunikační dovednosti, argumentační dovednosti, výuka přírodopisu, klíšťová onemocnění, očkování
Inkluze dítěte s kochleárním implantátem v mateřské škole hlavního vzdělávacího proudu
SAJTLOVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou inkluze, s konkrétním zaměřením na dítě s kochleárním implantátem v mateřské škole hlavního vzdělávacího proudu. Cílem bakalářské práce je zpracovat teoretickou bázi problematiky dětí s kochleárním implantátem v souvislosti s jejich edukací, a na tomto podkladě provést případovou studii dítěte s kochleárním implantátem v mateřské škole hlavního vzdělávacího proudu s evaluačním akcentem edukačního procesu. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se ve své první kapitole zaměřuje na oblast sluchového postižení, definuje základní pojmy a popisuje specifika u dětí se sluchovým postižením. Druhá kapitola obsahuje základní termíny a poznatky v oblasti kochleárního implantátu. Třetí a zároveň poslední kapitola teoretické části se zabývá předškolním vzděláváním ve vztahu ke sluchovému postižení. Praktická část se zaměřuje na hustý popis dosavadního vývoje chlapce ve všech oblastech s větším zaměřením na komunikační kompetence a průběh předškolního vzdělávání. Dále poukazuje na jednotlivá podpůrná opatření a jejich využití při jeho integraci do hlavního vzdělávacího proudu. Pro naplnění zmíněných cílů práce je uplatněn kvalitativní výzkum, který probíhal formou pozorování, polostrukturovaných rozhovorů a analýzy dokumentů. Z důvodu celistvosti a komplexnosti případu byly podrobně zpracovány anamnestické údaje, rozhovory se zákonnými zástupci a pedagogickými pracovníky. Výzkumným šetřením bylo zjištěno, že volba zařazení dítěte do vzdělávání v hlavním vzdělávacím proudu nemusí být vždy vhodnou variantou, jelikož každé dítě je jedinečné a má své určité potřeby a limity. Prostřednictvím podrobné analýzy bylo tedy zjištěno, že inkluze je velmi individuální záležitost podmíněna mnoha faktory, kterými jsou konkrétně ve vztahu k danému chlapci s kochleárním implantátem například úspěšnost rehabilitace, úroveň komunikačních dovedností, správná volba komunikačního systému, dopad sluchového postižení na dílčí oblasti vývoje a v neposlední řadě spolupráce rodiny s předškolním zařízením.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.