Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011
Pilka, Lukáš ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Bakalářská práce "Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011" pojednává o komunikačních možnostech této nejvýznamnější instituce na poli prezentace výtvarného umění v České republice. V úvodní části přibližuje funkci muzea umění jako média a popisuje způsoby přenosu sdělení mezi uměleckým dílem, expozicí a publikem. Stručně popisuje úlohu Národní galerie dnes i v minulosti a uvádí služby, které nabízí. V hlavní části jsou popsána specifika marketingu muzeí a galerií, přičemž jsou doplněna o konkrétní příklady z fungování Národní galerie a statistickými daty. Práce definuje produkt této instituce, způsoby jeho nabízení veřejnosti a především metody, kterými je propagován.
Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011
Pilka, Lukáš ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Bakalářská práce "Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011" pojednává o komunikačních možnostech této nejvýznamnější instituce na poli prezentace výtvarného umění v České republice. V úvodní části přibližuje funkci muzea umění jako média a popisuje způsoby přenosu sdělení mezi uměleckým dílem, expozicí a publikem. Stručně popisuje úlohu Národní galerie dnes i v minulosti a uvádí služby, které nabízí. V hlavní části jsou popsána specifika marketingu muzeí a galerií, přičemž jsou doplněna o konkrétní příklady z fungování Národní galerie a statistickými daty. Práce definuje produkt této instituce, způsoby jeho nabízení veřejnosti a především metody, kterými je propagován.
Analysis of 2010 mass mobilization in Kyrgyzstan : causes and driving forces
Sherniazova, Asia ; Horák, Slavomír (vedoucí práce) ; Riegl, Martin (oponent)
Kyrgyzstán je jedinou zemí v regionu, která zažila dvě drsné změny režimu od okamžiku vyhlášení nezávislosti v roce 1991. První svrhnutí režimu se odehrálo v roce 2005 a druhé, které je předmětem této studie, se konalo v roce 2010. . Skutečným cílem této práce bylo prozkoumat pozadí dubnových událostí 2010 v Kyrgyzstánu: ekonomickou, socio-politickou situací a činnost klanu Bakijevových, která pravděpodobně vyvolala rozhořčení v Kyrgyzské společností a přivedla k masové mobilizaci. Existují názory, že kmenový systém jako specifický fenomén ve struktuře Kyrgyzské společností vynutil masovou mobilizaci v Talasu. Jelikož Kyrgyzstán díky své zeměpisné poloze hraje důležitou roli ve Střední Asie, událostí v zemí jak z roku 2005, tak i 2010, měly obrovský vliv na sousední státy, především na Kazachstán a Uzbekistán. Navíc, Kyrgyzstán se nachází v zóně vlivu několika zahraničních moci - Činy, Ruska, Spojených Států a členů Evropské Unie (EU). Dynamika a rozpor místního politického a sociálního prostředí, která vyvolala masovou mobilizaci v dubnu roku 2010, bude odhalená v této práci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Negativní politická kampaň na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010
Pavlů, Ondřej ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Negativní politická kampaň na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010" se zaměřuje na popsání pojmu negativní politická kampaň v historicko-teoretickém kontextu a následně jej uvádí v českém prostředí na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010. Na základě primární literatury je negativní kampaň definována a následně jsou popsány její rané projevy ve Spojených státech amerických a Velké Británii, důvody pro její využití, taktické funkce, využívané techniky, rizika s využitím spojené a rovněž akademické výzkumy, které ji examinují. Ve druhé části je popsán kontext rozvoje negativní kampaně a historie jejího využití v České republice a detailně jsou pak její projevy popsány v konkrétní případové studii z voleb do PSP ČR v roce 2010.
Marketingová strategie ČSSD v kampani k předčasným volbám do PSP ČR v roce 2009
Michal, Petr ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Diplomová práce "Marketingová strategie ČSSD v kampani k předčasným volbám do PSP ČR v roce 2009" si klade za cíl analyzovat předvolební kampaň České strany sociálně demokratické v předčasných volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2009. Práce začíná stručným úvodem do teorie politické komunikace a politického marketingu a pokračuje rozdělením rolí na předvolebním trhu. Hlavní část práce je pak věnována popisu elektorátu a analýze vlastní kampaně metodou deskripce po časové ose tak, jak ji ČSSD v roce 2009 vedla. Na konci se nachází stručné zhodnocení vedené kampaně.
Volby do zastupitelstva Hlavního města Prahy v roce 2010
Lišková, Markéta ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá volbami a volebními systémy v České republice s důrazem na volby do Zastupitelstva hl. m. Prahy. Cílem práce je analyzovat volby do tohoto zastupitelstva a objasnit problémy s nimi se vyskytujícími v souvislosti s posledními volbami v roce 2010, zdali nedošlo k záměrné manipulaci s dělením volebních obvodů ve prospěch ODS. První kapitola se zabývá volbami a volebními systémy. Druhá kapitola analyzuje volby v České republice. Třetí kapitola se zabývá volbami do Zastupitelstva hl. m. Prahy v roce 2010. Volby do zastupitelstva hl. m. Prahy se dle zákona konají na základě voleb do obecních zastupitelstev i přesto, že Praha je kraj i obec zároveň. Zastupitelstvo tak může legitimně dělit Prahu do více volebních obvodů. Záměrná manipulace však nelze být prokázána na základě výsledků voleb, jelikož dopředu nejsou známy. O tom zdali některá strana nebude mít zastoupení, rozhodují pouze voliči. Můžeme však o ní spekulovat v závislosti na rozdělení Prahy na nejmenší přípustnou možnost a nedostatečné proporční rozdělení do volebních obvodů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.