Název: Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011
Překlad názvu: Marketing and advetising of fine arts in Czech republik
Autoři: Pilka, Lukáš ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 2010; 2011; komunikace; marketing; média; Národní galerie v Praze; produkt; propagace; 2010; 2011; advertising; communication; marketing; media; National gallery in Prague; product

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/54071

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-464838


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet