Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
Marketingové posouzení dopadů projektu veřejné správy na rozvoj obce
Kaděrka, Jan ; Petřík, Vítězslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vhodný návrh projektu přilehlých ploch cyklostezky za pomocí výzkumu veřejného mínění, analýz mikro a makro prostředí, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Zhodnocení současného stavu a následná doporučení, jaký objekt na zkoumané lokalitě postavit a z jakých zdrojů tento projekt financovat.
Marketing Plan for a Selected Company
Höklová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on designing a marketing plan for a selected company. The main goal of this work is to compile a marketing plan for a selected company. The theoretical part deals with the description of terms and methods, contributing to the creation of the marketing plan itself. Methodological part describes the chosen strategy and methodology on how the collected information will be processed. The practical part contains an analysis of the environment, competition and current analysis of marketing activities. The last part is dedicated to a proposal for adjustment and expansion of marketing activities, which is compiled based on a prior analysis.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kovářová, Vlaďka ; Přikrylová, Renáta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti STAVING Olomouc, s.r.o. Teoretická kapitola je věnována návrhům východisek marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé části. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová kapitola obsahuje návrhy na zlepšení.
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik
Bendová, Martina ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii podniku Porsche Brno, který se zabývá zejména prodejem nových a ojetých automobilů a jejich servisem. Zaměřuje se na marketingové činnosti podniku a jejich vliv na postavení podniku na trhu. Z provedených analýz jsou vyvozené závěry a následně navrženy návrhy na zlepšení.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Návrh doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku
Kopřivová, Nikola
Bakalářská práce se zabývá návrhem doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku v odvětví strojírenství. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je postavena na odborné literatuře a vymezuje danou problematiku. V praktické části je představen zkoumaný podnik a analyzuje se zde jeho vnější a vnitřní prostředí. V rámci vnějšího prostředí je provedena PESTE analýza. Vnitřní prostředí je analyzováno pomocí dotazníkového šetření zaměstnanců, finanční analýzy a McKinseyho modelu 7S. Pomocí těchto analýz jsou nalezeny příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku. Ty jsou následně využity ke tvoření jednotlivých návrhů strategie v rámci SWOT matice. Nejvhodnější metoda pro společnost je podrobně rozebrána včetně ekonomického zhodnocení, časového harmonogramu a rozdělení odpovědnosti mezi zaměstnance.
Proposal for Changes of Promotion of Services in a Company
Stejskalová, Anna ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the Čistírna u Kostelíčka organization from the marketing point of view to propose a concept to change promotion of the organization in business-to-business market. In the theoretical part the definitions of services, marketing and frameworks used, including the 7 Ps marketing mix, microenvironment, and marketing research, to analyze the current situation of the organization are defined. The analytical part is focused on analyzing the current situation of the organization by using the frameworks defined in the theoretical part and identifying the main factors used for the proposal suggestions part. The proposal suggestions part identifies changes in promotion of the services that the company offers, and their financial costs and time schedule the changes should be done in.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.