Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 579 záznamů.  začátekpředchozí321 - 330dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingový plán Fitcentrum Visla
Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: MARKETINGOVÝ PLAN FITCENTRA VISLA Cíle: Cílem bakalářské práce bylo nashromáždit podrobná data z vnějšího a vnitřního prostředí Fitcentra Visla. Na základě těchto dat byl vypracován návrh marketingového plánu, který Fitcentru Visla pomůže upevnit a případně zlepšit pozici na trhu. Metody: V bakalářské práci byla použita analýza dokumentů, charakteristika konkurence, rozhovor, marketingový mix, analýza portfolia produktu, PEST analýza a SWOT analýza. Veškeré metody byly využity při získávání informací o Fitcentru Visla. Výsledky: Výsledek bakalářské práce je marketingový plán Fitcentra Visla pro konec roku 2013 a rok 2014, který obsahuje veškeré náležitosti a může být inspirací k provedení navrhovaných aktivit. Klíčová slova: Marketing, marketingový plán, marketingový mix, situační analýzy, fitness
Marketingový plán Lady Fitness
Šnajdrová, Tereza ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán Lady fitness Cíle: Tato diplomová práce si klade za cíl sestavení marketingového plánu pro společnost Lady fitness, která jak napovídá název, poskytuje fitness služby pouze ženám. Hypotézou je, že se vedení společnosti Lady fitness nedostatečně věnuje marketingovému plánování. Metody: V práci byly použity metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Hlavní metody práce jsou dotazník, kvalitativní rozhovor, SWOT analýza, neformální rozhovor a STEP analýza. Výsledky: Byla provedena podrobná analýza společnosti Lady fitness, při které bylo zjištěno velké zanedbávání v oblasti marketingu. Autorka vytvořila marketingový plán, který vychází z výsledků získaných výzkumem. Sestavení plánu je provedeno pro nadcházející rok, tedy od 1. září 2013 do 31. srpna 2014. Klíčová slova: Marketingová plán, marketingový mix, marketingová strategie, služby, fitness
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ferenčák, Richard ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma:„ Uplatnění marketingu v sektoru služeb“ analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti PharmaCorp s.r.o., která poskytuje služby v oblasti dodávek specializovaného zdravotnického materiálu do zdravotnických zařízení. V úvodu bakalářské práce bude podrobně vysvětleno teoretické shrnutí marketingových pojmů. Analýzy budou následně vyhodnoceny a navrženy nové návrhy na opatření v podobě marketingového plánu pro rozšíření portfolia prodávaných produktů a prodejní sítě lékáren.
Návrh marketingového mixu
Haklová, Kristýna ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného stavu neziskové organizace ZOO Brno a návrh marketingového mixu této neziskové organizace. Nejprve je nastíněno základní teoretické vymezení problémové oblasti – marketingu neziskových organizací a marketingového mixu. Následuje popis základních charakteristik vybrané neziskové organizace. Na základě získaných informací je sestaven kompletní marketingový mix organizace se všemi náležitostmi.
Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o.
Vařachová, Jana ; Metálová, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingu s cílem zvýšit tržby. Společností je Fablaja s.r.o. Budou provedeny analýzy mikroprostředí a makroprostředí, které jsou nezbytné k určení současného stavu společnosti. Na základě těchto analýz je vytvořen marketingový plán.
Proposal for Marketing Plan of the Company
Bednáriková, Monika ; Fischer, Jan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The subject of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for Gastro fun s.r.o. The theoretical part describes assumptions related to the issue. The second part focuses on the characteristics of the company, it analyzes the current state of marketing in the company Strengths and Weaknesses. The last part offers suggestions for improving the current situation and possibilities with which the company would achieve greater public interest and thus increase sales.
Založení malého podniku
Gabrhelová, Veronika ; Mišeková, Magda (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá založením cestovní kanceláře orientované na firemní cestování. Na základě teoretických poznatků získaných studiem, praxí v oboru a analýze trhu jsou sestaveny kroky k založení podniku.
Podnikatelský záměr-internetového projektu Světotrip.cz
Košťál, Michal ; JUDr.j Jaroslav Navrátil (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru internetového projektu Světotrip.cz. Jedná se o cestovatelský portál, který propojuje zkušené cestovatele a lidi, kteří nemají s individuální turistikou tolik zkušeností. Smyslem je oslovit širokou veřejnost a nabídnout jim možnost nízkonákladového cestování. Úvodní část obsahuje teoretická východiska a vysvětluje potřebné pojmy. Druhá analytická část hodnotí tržní prostředí pomocí vnějších, vnitřních a oborových analýz. Závěrečná část se soustředí na vypracování reálného podnikatelského plánu Čtenář se důkladně seznámí s cílem celého projektu, jednotlivými nabízenými službami, konkurenční výhodou a konkrétním obchodním modelem celého projektu.
Marketingový plán pro společnost SILVITA, s.r.o.
Falta, Marek ; Chudý, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro společnost Silvita, s.r.o. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingu, marketingové komunikace a metod nezbytných pro porozumění dané problematiky. Druhá analytická část obsahuje zpracování současné situace podniku na trhu a provedení dílčích analýz. V poslední části navrhuji komplexní marketingový plán, který dbá na splnění zvolených cílů.
Návrh reklamní kampaně pro vánoční turné
Nejčevová, Lada ; Cafourek, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrh reklamní kampaně pro vánoční turné“ je zaměřena na sestavení návrhu marketingového plánu ke konkrétnímu projektu. Diplomová práce je rozčleněna na tři základní části. V první kapitole jsou uvedena teoretická východiska z oblasti marketingu, druhá kapitola se zabývá analýzou současného stavu vybrané společnosti a projektu vánočního turné a ve třetí kapitole jsou formulovány návrhy na zlepšení propagace a celkového chodu daného projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 579 záznamů.   začátekpředchozí321 - 330dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.