Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 139 záznamů.  začátekpředchozí78 - 87dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fluktuace zaměstnanců v oddělení call centra
Rulík, Tomáš ; Michalík, David (vedoucí práce) ; Uhlář, Pavel (oponent)
V této práci se zabýváme fluktuací operátorů v oddělení call centra jedné konkrétní organizace. Pro pochopení různých příčin fluktuace jsme provedli kvalitativní i kvantitativní výzkum. V kvalitativním jsme provedli rozhovory s 16 operátory call centra a zaměřili se na příčiny fluktuace právě z jejich pohledu. Dále jsme provedli rozhovory se všemi 3 pracovníky personálního útvaru. Tyto rozhovory se týkaly fungování tohoto útvaru jako celku. Na závěr jsme vedli rozhovor s bývalým HR manažerem této organizace, který nám nastínil svůj pohled na fungování a budoucí směřování personálního útvaru. Všechny tyto rozhovory nám tak umožnily pochopit, jaké jsou příčiny fluktuace a čím se zabývají pracovníci personálního útvaru. Dále jsme provedli kvantitativní výzkum, kde jsme zkoumali souvislosti mezi mírou fluktuace a věkem, pohlavím, plněním finančního cíle a pracovní výkonností. Z výsledků našich studií vyplývá, že v dané organizaci se neprojevil statisticky významný vztah mezi věkem operátora a ukončením pracovního poměru, délkou pracovního poměru a pohlavím, dobou před ukončením pracovního vztahu na plnění finančního cíle, ani vliv doby před ukončením pracovního vztahu na výkonnost vyjádřenou parametrem počtu zrušených smluv. Projevil se však statisticky významný vztah mezi délkou pracovního poměru a...
Průzkum validity metod výběru pracovníků
Červený, Daniel ; Kuchař, Pavel (vedoucí práce) ; Tuček, Milan (oponent)
Diplomová práce "Průzkum validity metod výběru pracovníků" je zaměřena na analýzu validity metod, které se používají při výběru pracovníků do podniku. Na základě studia odborné literatury autor identifikuje následující klíčové pojmy, které souvisejí s předmětem diplomové práce: řízení lidských zdrojů, vize, strategie společnosti, personální strategie, plánování lidských zdrojů, získávání, výběr a přijímání pracovníků, fluktuace a hodnocení pracovního výkonu. Autor se dále zaměřuje na výzkumy validity metod výběru pracovníků, které již byly dříve publikovány. Autor provedl výzkumné šetření, které probíhalo ve třech etapách. První etapa zjišťovala optimální mix výběrových metod pro výběr pracovníků dle jednotlivých pracovních pozic. Dotazováni byli odborníci, kteří se specializují na problematiku řízení lidských zdrojů. Druhá etapa byla zaměřena na zjištění validity metod výběru pracovníků. Validita výběrových metod byla zjišťována korelačním koeficientem mezi tím, jaký pracovní výkon uchazeče predikovala daná metoda a tím, jaký byl skutečně naměřený pracovní výkon uchazeče přijatého do pracovního poměru v systému hodnocení pracovního výkonu. Dotazováni byli personalisté. Třetí etapa zjišťovala vhodnost použití výběrových metod, která byla zjišťovaná srovnáním mezi tím, jaký pracovní výkon...
Fluktuace zaměstnanců call centra
Smolová, Iva ; Wagnerová, Irena (vedoucí práce) ; Štikar, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje fluktuaci zaměstnanců call centra pojišťovny. Po zmínce o psychologii práce a organizace se teoretická část zabývá zejména charakteristikou tohoto jevu. Snaží se zachytit nejdůležitější faktory, poukazuje na možné kroky vedoucí ke stabilizaci. Druhým tématem je call centrum a práce operátorů. Jsou zde popsána možná úskalí a rizika této profese, byl vypracován profesiogram zaměstnance konkrétního prodejního call centra. Poslední kapitola je věnována procesu náboru. Konkretizuje jednotlivé fáze přijímacího řízení, počínaje jeho přípravou a sestavením nezbytných dokumentů, konče adaptační fází nového zaměstnance v závěru celého procesu. Empirická část je zaměřena na fluktuaci v call centru pojišťovny (zde společnost "A"). Prvním krokem byla analýza personálních dat z období leden 2009 až říjen 2010. Následně jsme se snažili zodpovědět otázku, zda je možné použít Test rozhodování v časovém stresu, používaný při současném přijímacím řízení, sociabilitu, schopnost prosadit se a schopnost kontaktů coby prediktory setrvání ve společnosti. Z diagnostických metod jsme k tomuto účelu použili Bochumský osobnostní dotazník.
Porovnání potřeby sounáležitosti ve zdravotnickém týmu na jednotkách intenzivní péče a standardních odděleních
Polívková, Lenka ; Marsová, Jana (vedoucí práce) ; Drábková, Jarmila (oponent)
Téma: Porovnání potřeby sounáležitosti ve zdravotnickém týmu na jednotkách intenzivní péče a standardních odděleních. Cílem diplomové práce je zjistit míru uspokojení potřeby sounáležitosti ve zdravotnickém týmu na jednotkách intenzivní péče a standardních odděleních. Ve své teoretické části se zabývám podrobným rozborem potřeby sounáležitosti. Charakterizuji problematiku lidských potřeb a jejich důležitost při působení v pracovním kolektivu na jednotkách intenzivní péče a standardních odděleních. Poukazuji na příčiny a projevy frustrace této potřeby. Zabývám se fluktuací zdravotnických pracovníků a pohlížím na narušení potřeby sounáležitosti, jako na jeden z důvodu proč sestry mění pracovní místa. Praktická část práce je zpracována formou kvantitativního výzkumu. Metodou dotazníkového šetření jsem získala data od 142 respondentů (všeobecných sester, sanitářů, fyzioterapeutů ve fakultních a krajských nemocnicích). V dotazníku jsem sledovala tyto oblasti: základní faktografické údaje, frustraci potřeby sounáležitosti a její projevy, důvody fluktuace, motivaci v pracovním kolektivu. Zpracováním dat jsem došla k závěru, že sestry znají význam výrazu potřeba sounáležitosti. Subjektivně více vnímají frustraci sounáležitosti zdravotničtí pracovníci ze standardních oddělení než zdravotníci z jednotek...
Fluktuace zaměstnanců v podnikové praxi
Uher, Aleš ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problémem fluktuace v podnikové praxi. Shrnuji zá-kladní poznatky týkající se samotného pojmu fluktuace a její význam v ovlivňování řízení lidských zdrojů v organizacích. Dále analyzuji míru fluktuace v závodě Planá nad Lužnicí, patřící společnosti MADETA a.s. a za pomoci dotazníkového šetření zaměřené-ho na spokojenost zaměstnanců v daném závodě se snažím zjistit možné příčiny nespo-kojenosti vedoucí k odchodu z organizace a navrhnout případné doporučení pro vedení společnosti vedoucí ke snížení míry fluktuace.
Získávání a výběr pracovníků
Fatrdlová, Anita ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Alice, Alice (oponent)
Předmětem této diplomové práce je výběr pracovníků prostřednictvím personální agentury PŘEDVÝBĚR.CZ. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické části a vlastní šetření. Teoretická část definuje pojmy spojené s tématem a dle logického rámce popisuje průběh výběrových řízení. Informace k této části práce byly získány studiem odborné literatury. Ve vlastním zpracování je nejprve popsána společnost, ve které bylo provedeno šetření. Následuje analýza dat získaných z polostrukturovaných rozhovorů a to jak s vedením společnosti, tak i s personálními konzultantkami. Na závěr práce jsou vytvořena doporučení, která jsou vytvořena na základě získaných dat.
Management a rozvoj zaměstnanosti v bankovnictví
Vargová, Naděžda ; Toth, Daniel (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá příčinami fluktuace zaměstnanců v bankovním sektoru. Na začátku psaní této práce si autorka položila otázku: co lze udělat proto, aby v bankách došlo ke snížení fluktuace zaměstnanců a dlouhodobě poté dosahovaly optimálních čísel, co vede zaměstnance ke změně svého zaměstnavatele? Cílem práce je určení příčin fluktuace, identifikování problémové oblasti a navržení vhodných řešení pro oddělení lidských zdrojů, tak, aby se společnost dostala na přirozenou míru. Na výše uvedené otázky není lehká odpověď. Proto si autorka vybrala pro svůj výzkum dvě bankovní společnosti. Nejprve určila z interních zdrojů míru fluktuace, míru přežití a index stability. Dále autorka provedla dotazníkové šetření týkající se pracovní spokojenosti zaměstnanců, která úzce souvisí s fluktuací. Ve třetí výzkumné části autorka této práce vystupuje jako Mystery Shopper, jehož cílem je vyzkoušet si "na vlastní kůži" proces výběru nových zaměstnanců v bankovních společnostech. Dále zjišťuje, jakým způsobem vše probíhá, co mají tyto společnosti společné a čím se naopak od sebe liší. Snaží se identifikovat potenciální riziko odchodu stávajících zaměstnanců ke konkurenci.
Analýza fluktuace zaměstnanců
Vaníčková, Michaela ; Vystrčilová, Lucie (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení míry fluktuace ve společnosti České dráhy, a. s. Dále také na spokojenost zaměstnanců, která je zjišťována pomocí dotazníkového šetření. První část práce je zaměřena obecně na pojem fluktuace, její příčiny, pozitiva a negativa. Analytická část je věnována výpočtu poměrových ukazatelů za roky 2012 – 2014, výpočtu fluktuace za období 2010 – 2014 a zhodnocení dotazníkového šetření. V poslední části jsou zapsány návrhy, které vychází z dotazníkového šetření.
Fluktuace zaměstnanců ve státním podniku
Matuszná, Veronika ; Ligocki, Miroslav (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá v první řadě mírou fluktuace zaměstnanců ve státním podniku. Práce je rozdělena na tři části a to na teoretickou, analýzu současného stavu a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy - fluktuace, její hlavní příčiny, pozitivní a negativní dopady. Praktická část se zaměřuje na popis konkrétního podniku analýzou fluktuace podniku v letech 2010 – 2015. Nedílnou součástí práce je průzkum pracovní spokojenosti zaměstnanců, která má vliv na fluktuaci ve společnosti.
Efektívny výber zamestnancov
Tatarová, Monika
Efektivní výběr zaměstnanců. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně 2015. Diplomová práce je zaměřená na efektivní výběr zaměstnanců. Cílem je navrhnout zlepšení výběru zaměstnanců, tak aby se snížila míra odchodu zaměstnanců v call-centru. V literární rešerši jsou použité knižní zdroje v češtině, zahraniční literatura, odborné časopisy, internetové zdroje a zákon zabývající se výběrem zaměstnanců. V práci je popsaný aktuální způsob výběru zaměstnanců. Následně, na základě dotazníkových šetření jsou zpracovány návrhy na efektivní výběr zaměstnanců. Důraz je kladen i na snížení nákladů spojených s příjímáním nových zaměstnanců. Návrhy jsou aplikovatelné na společnosti, které se zaměřují na telefonický marketing tak, aby měly stabilní a kvalitní tým zaměstnanců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 139 záznamů.   začátekpředchozí78 - 87dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.