|
Návrh změn v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Holendová, Petra ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingové komunikace konkrétní společnosti. V této práci jsou obsaženy důležité pojmy z marketingového mixu a jeho nástrojů, které jsou poté zaměřeny na propagaci společnosti. V další části je zpracována analýza současného stavu a vlastní návrhy řešení. Doporučené návrhy vycházejí z teoretických poznatků spolu s analýzou společnosti.
|
| |
|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Matoušková, Jana ; Holendová, Petra (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací konkrétní společnosti. Práce je rozdělena do tří základních částí. První část je teoretická, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro pochopení uvedeného tématu. Ve druhé část diplomové práce je blíže představena vybraná společnost, na niž je provedena analýza současného stavu. V poslední části jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace, návrhy vycházejí z teoretických poznatků spolu s analýzou společnosti.
|
|
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
|
|
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na zlepšení
Bartík, Petr ; Holendová, Petra (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením finanční situace společnosti Javořice, a.s. v období 2016–2020 a následným podáním návrhů na její zlepšení. V první kapitole jsou zpracovány a vysvětleny jednotlivé teoretické metody a pojmy finanční analýzy. Ve druhé, analytické kapitole, jsou tyto metody použity na zhodnocení současného stavu společnosti. Ve třetí kapitole jsou představeny vlastní návrhy a opatření pro zlepšení finanční situace podniku
|
| |
| |
|
Hodnoceni investičního záměru
Handrla, Aleš ; Holendová, Petra (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za úkol zhodnotit plánovaný investiční záměr společnosti SVOBODA-stavby s.r.o. ve věci zakoupení nového stroje, který má přispět k úspoře finančních nákladů firmy. Práce rozebere základní teoretické poznatky týkající se investičního záměru společnosti, charakterizuje společnost a klasifikuje výslednou účinnost záměru. Na závěr práce zhodnotí záměr společnosti, zdali realizovat zmíněný projekt a vymezí doporučené návrhy na zlepšení.
|
|
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na zlepšení
Bartík, Petr ; Holendová, Petra (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením finanční situace společnosti Javořice, a.s. v období 2016–2020 a následným podáním návrhů na její zlepšení. V první kapitole jsou zpracovány a vysvětleny jednotlivé teoretické metody a pojmy finanční analýzy. Ve druhé, analytické kapitole, jsou tyto metody použity na zhodnocení současného stavu společnosti. Ve třetí kapitole jsou představeny vlastní návrhy a opatření pro zlepšení finanční situace podniku
|
|
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
|