Název: Návrh na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Překlad názvu: Proposal for Improving Marketing Communication in a Selected Company
Autoři: Matoušková, Jana ; Holendová, Petra (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; zákazník; communication mix; customer; marketing; marketing communication; marketing mix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197515

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-586819


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet