Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 754 záznamů.  začátekpředchozí632 - 641dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Médiokracie - politická komunikace v době masových médií
Švejcarová, Pavla ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Dvořáková, Vladimíra (oponent)
Práce analyzuje využívání sociální sítě Facebook v období před předčasnými volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, které se konaly na podzim v roce 2013. Práce vymezuje a definuje základní pojmy politického marketingu, politické komunikace a její nové, moderní formy spojené s fungováním internetu a sociálních sítí. V analytické části jsou zkoumány facebookové profily vybraných, následně parlamentních, stran. Práce je doplněna scany profilů, grafy a tabulkami, které mají za cíl usnadnit pochopení analýzy. Analýza pracuje s daty z výročních zpráv stran, z publikace Institutu politického marketingu a především z vlastních výzkumných rozhovorů.
Plánování a hodnocení komunikační strategie v prostředí sociálních médií
Šulc, Miroslav ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Kolář, Petr (oponent)
Práce se zabývá problémem, jak vytvořit efektivní strategii pro prostředí online sociálních médií a jak ji vyhodnotit. Teoretická část práce postupuje od postupné definice oblasti sociálních médií, jejich přechodu do online prostředí, stručného popisu historického vývoje až po strategické přístupy marketingu, které jsou pro toto pole specifické. Praktická část se skládá z analýzy několika případových studií a následně i skutečné kampaně realizované autorem pro e-shop JustHappy.cz. Závěrem práce je pak syntéza zjištěných poznatků a návrh postupu přípravy strategie. Ten je členěn do několika na sebe navazujících bodů a má poskytnout čtenáři návod, jak postupovat v případě realizace vlastního projektu v prostředí online sociálních médií.
Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Řezníček, Vít ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Králíček, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikace společnosti BMW Group Česká republika na sociálních sítích (konkrétně na síti Facebook, Twitter a Instagram). V první části práce jsou popsány formy komerčních komunikací s důrazem na online komunikaci. Druhou část práce tvoří představení značky BMW a jejích aktivit v České republice. Praktickou část práce tvoří 2 části. Nejprve je analyzována komunikace značky BMW na sociální sítích Facebook, Twitter a Instagram. Druhá praktická část je tvořena projektem již realizované soutěže na Instagramu a návrhem projektu spolupráce značky BMW s českými blogery.
Analýza komunikace firmy adidas na sociálních sítích
Kofrová, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hájková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá společností adidas ČR, s.r.o. a její komunikací na sociálních sítích. Cílem práce je analyzovat komunikaci společnosti adidas ČR, s.r.o. na sociálních sítích a doporučit návrhy na zlepšení a zefektivnění komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část má za cíl vymezit sociální média a jejich postavení v marketingových strategiích firem. V analytické části je provedena analýza konkurence a jejich komunikace na sociálních sítích a porovnáním se společností adidas. Přínosem práce jsou návrhy na zlepšení komunikace na sociálních sítích společnosti adidas a doporučené postupy do budoucna.
Využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Brilová, Lenka ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Nejprve jsou zde vysvětleny pojmy jako sociální síť, sociální média a následně jsou teoreticky popsány oblasti, ve kterých je možno sociální sítě využít v podnikání. Práce obsahuje teoreticky zpracovaný postup vstupu společnosti na sociální sítě a představuje nástroje vhodné pro jejich monitoring a analýzu. Prakticky se práce zabývá tanečním klubem Beton, kde je provedena kritická analýza stávajícího postoje klubu k sociálním sítím, analýza profilů konkurence a vzájemné srovnání. Následně je vybrán vhodný monitorovací nástroj a navrhnut systém monitoringu sociálních sítí pro daný klub
Exploratorní analýza sociální sítě studentů Fakulty managementu VŠE na sociálním médiu Facebook
Loušová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je představení moderních přístupů v analýze sociálních sítí. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivá sociální média, využívaná jak v České republice, tak ve světě. Dále jsou rozebrány fundamentální elementy sociálních sítí a možnost jejich analýzy pomocí softwarových prostředků. V praktické části jsou tyto základní přístupy aplikovány pro exploratorní analýzu sociální sítě studentů Fakulty managementu VŠE na sociálním médiu Facebook. Pro samotnou analýzu je použit SNA program Gephi. Cílem práce je prozkoumat sociální sítě studentů FM VŠE na FB a získat tak potenciálně užitečných informací.
Vliv rozvoje internetu na trh práce v ČR po roce 1989
Machová, Martina ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Svojšová, Liliana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem trhu práce v České republice za posledních 25 let z pohledu počítačové revoluce, rozvoje internetu a sociálních sítí. Autorka zkoumá vliv rozmachu internetu a sociálních médií na trh práce v ČR, na metody náboru pracovníků, hledání a zprostředkování zaměstnání a na zvyšování flexibility trhu práce. Zabývá se proměnou metod a forem náboru zaměstnanců za posledních 25 let. V praktické části provádí a vyhodnocuje dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, zda a jak se v důsledku vlivu internetu proměnil trh práce ve sledovaném období. V závěru práce autorka formuluje osobní pohled na perspektivu dalšího vývoje náborových metod na trhu práce v ČR.
Dospívající na sociálních sítích
HOTOVÁ, Marcela
Bakalářská práce pojednává o sociálních sítích a jejich roli v životě dospívajících. Práce je zaměřená na proces socializace a získávání identity ve vztahu k sociálním sítím. Je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy, jako je dospívání, socializace a získávání identity a tyto pojmy jsou poté popsány vzhledem k sociálním sítím. Praktická část je věnována praktickému výzkumu, který by proveden na základě dotazníku a analýzy esejí. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak dospívající vnímají sociální sítě ve svém životě ve vztahu k vrstevníkům a jak důležitou roli hrají v jejich životě.
Význam komunikace prostřednictvím sociálních sítí pro žáky 2. st. ZŠ
UKAŠÍKOVÁ, Lada
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace prostřednictvím sociálních sítí u žáků 2. stupně základních škol. Teoretická část je rozdělena do několika kapitol, které pojednávají o období dospívání, komunikaci a seznamují nás s internetem a sociálními sítěmi. Druhá část práce je věnována dotazníkovému šetření mezi žáky 2. stupně Základní školy v Jemnici. Pokusila jsem se odpovědět i na otázky, které se týkají komunikace a jejich forem, důležitost sociálních sítí pro adolescenty a další. Výsledky výzkumu jsou prezentovány formou tabulek a grafů.
Internet a sociální sítě jako způsob trávení volného času u žáků 2. stupně ZŠ
KABÁTOVÁ, Eliška
Práce se zabývá problematikou trávení volného času u žáků na 2. stupni základních škol. Jejím cílem je zjistit, zda mají internet a sociální sítě zásadní vliv na způsob trávení volného času těchto žáků a zda si žáci uvědomují rizika spojená s užíváním internetu. První část práce je rozčleněna do kapitol, které se snaží objasnit oblast volného času, jeho funkce, determinanty a faktory ovlivňující způsob jeho trávení. Zároveň je zde podán přehled o sféře médií, internetu a sociálních sítí, které zásadním způsobem zasahují do života lidí. Druhá část práce je věnována dotazníkovému šetření provedenému mezi žáky 8. a 9. tříd na Základní škole Lhenice a mezi studenty tercie a kvarty na Gymnáziu Jírovcova v Českých Budějovicích. Výsledky výzkumu jsou prezentovány formou tabulek a grafů. Příloha práce obsahuje obrázky doplňující text teoretické části práce a také vzor dotazníku předloženého respondentům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 754 záznamů.   začátekpředchozí632 - 641dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.