Název:
Využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Překlad názvu:
Possibility of usage social networks to increase the competitiveness of the company
Autoři:
Brilová, Lenka ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Nejprve jsou zde vysvětleny pojmy jako sociální síť, sociální média a následně jsou teoreticky popsány oblasti, ve kterých je možno sociální sítě využít v podnikání. Práce obsahuje teoreticky zpracovaný postup vstupu společnosti na sociální sítě a představuje nástroje vhodné pro jejich monitoring a analýzu. Prakticky se práce zabývá tanečním klubem Beton, kde je provedena kritická analýza stávajícího postoje klubu k sociálním sítím, analýza profilů konkurence a vzájemné srovnání. Následně je vybrán vhodný monitorovací nástroj a navrhnut systém monitoringu sociálních sítí pro daný klubThis master thesis deals with the field of possibilities of using social networks to increase competitiveness. In first part there are theoretically explained terms such as social network, social media and then there is described possibility to use social networks in business. The thesis includes theoretical treatment procedure entry of the company on social networks and describes appropriate monitoring and analyzing tools. The practical part is focused on dance club Beton, there are made the critical analysis of current attitudes of the club forward to social network, competitive analysis and comparison between Beton's and competitor's social network activities. The last part is devoted to selection appropriate monitoring tool and designed a social media monitoring system.
Klíčová slova:
Facebook; Facebook Insights; monitoring a analýza sociálních sítí; monitorovací a analytické nástroje; Sociální sítě; ZoomSphere; Facebook; Facebook Insights; social network monitoring and analysis; social network monitoring and analytics tools; Social networks; ZoomSphere
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44076