Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza využití nových technologií pro vizuální komunikaci a jejich společenský dopad
Kadlecová, Petra ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu nových technologií, které se využívají v oblasti vizuální komunikace. Jde zejména o jejich popis, charakteristiku a způsob jejich využití. Další část je zaměřena na sociální trendy, které prostupují současnou západní společností, a jejich vzájemný vztah s novými technologiemi v oblasti vizuální komunikace. Zabývá se tedy také tím, jaké společenské změny a změny ve vnímání jednotlivců vývoj a šíření těchto nových technologií způsobuje. Popisuje důležitou roli vizuální komunikace v dnešním světě a změny ve společnosti následkem hojného využívání moderních technologií. Cílem práce je vytvořit analýzu a tím i ucelený přehled nových technologií a jejich využití v oblasti vizuální komunikace. Na závěr se práce snaží odhadnout další směr nových technologií v oblasti vizuální komunikace a vytvořit predikci jejich dalšího vývoje v budoucnosti.
Kvalitním grafickým vyjádřením ke konkurenční výhodě
Pršala, Ondřej ; Horný, Stanislav (vedoucí práce)
Detailní pohled na problematiku vizuální komunikace firem. Tato značně rozsáhlá oblast v sobě zahrnuje nejen návrh logotypu a vytvoření manuálu grafických standardů, ale i oblast reklamy a propagace. Veškerá vizuální komunikace je podřízena firemnímu stylu. Grafická podoba firemního stylu je ukotvena v manuálu grafických standardů prostřednictvím pravidel pro aplikaci grafických prvků. Soustavná vizuální prezentace pomocí kvalitně zpracovaného a jednotně uplatňovaného firemního stylu pomáhá budovat firemní image. Reklamní strategie by měla stejně jako firemní styl obsahovat jednotnou filozofii a to zvláště z dlouhodobého hlediska. Toto však klade značné nároky na tvůrce reklamy ? nápad a zpracování. Reklamu je nutné tvořit s citem a v souladu s několika hledisky (psychologické, estetické, etické, kreativita, originalita, umělecká úroveň ztvárnění, imaginace). Velmi slibným prostředkem firemní komunikace je firemní web - zaměření na grafiku.
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kočař, Jan (oponent)
Cílem mé diplomové práce je na základě analýzy zhodnotit současný stav vizuální komunikace a firemního stylu firmy LABORATOIRE BIODERMA CZECH REPUBLIC s.r.o. a zjistit, zda je firemní styl spolu s vizuální komunikací v této firmě vhodně řešený a odhalit jejich slabá místa. Cílem je zjistit, jak veřejnost vnímá značku BIODERMA, jaký je názor na tuto značku i její konkurenci, jaká je znalost a povědomí o této značce a jak firma komunikuje, zejména vizuálně. Na základě výsledků z výzkumu, který byl uskutečněn metodou dotazování prostřednictvím on line dotazníku, navrhuji vhodná doporučení a řešení odhalených nedostatků. Kromě zkoumané firmy by měla má práce přinést užitek také ostatním firmám. Uvádím zde návod jak správně využít vizuální komunikaci, objasňuji její význam, jaké různé formy dnes existují, jaké jsou trendy, jak souvisí s firemním stylem, co je jednotný firemní styl a jakou úlohu v něm plní právě komunikace vizuální. Práce poskytuje ucelený pohled na problematiku vizuální komunikace firem a firemního stylu, tyto dva pojmy spolu úzce souvisí.
Smart shop banner - nový marketingový nástroj
Gotthardt, Martin ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Smolka, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá novým marketingovým nástrojem pro realizaci kampaní podpory prodeje produktu společnosti přímo v místě prodeje. Banner umí vhodně upozornit zákazníka a také přesvědčit k neplánovanému impulzivnímu nákupu. Jedná se, o plastovou kapsu, ve které se mohou měnit plakáty na podporu jednotlivých produktů, nebo i samotných brandů společností. Unikátnost tohoto řešení se schovává v umístění této reklamní plochy. Pokud je součástí pokladny v obchodě LCD monitor, banner je umístěn na jeho druhé straně, která je nastavená přímo na oči zákazníků. Cílem práce bylo uvést nový marketingový nástroj a ideálně prokázat, že správným používáním vizuální komunikace lze podnítit impulzivní nákupy i v prostředí banky v ČR. I když se zcela nepodařilo prokázat, že banner umí vyvolat impulzivní nákupy i v bankách, podařilo se myšlenku koncepčně připravit, odhalit její potenciál a ukázat možné efektivní využití pro běžnou praxi.
Prezentace zboží pomocí různých grafických technik a postupů
Kadlecová, Petra ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zaměřuje na srovnání různých grafických technik a postupů při prezentaci firmy a jejích produktů. Popisuje důleţitou roli vizuální komunikace firmy s okolím, rozebírá jednotlivá média a téţ pojednává o důleţitých zásadách při tvoření reklamy a celkové vizuální komunikace firmy. Cílem je shrnutí výhod a nevýhod různých grafických technik a postupů, moţností jejich vyuţití. Součástí tohoto textu je i doporučení, jak a kterou grafickou techniku či postup pouţít pro vhodné reprezentování firmy a jejích produktů.
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou vizuální komunikace a corporate identity ve vztahu k managementu firmy. Definuji základní termíny jako jsou komunikace, vizuální komunikace, firemní styl. Ve druhé části práce jsem sestavil jakýsi návod a soubor doporučení pro management zejména menších firem, který by jim měl pomoci orientovat se v problematice corporate identity a firemního stylu. Tato doporučení jsem doplnil o praktický příklad grafického manuálu, který jsem k tomu vytvořil.
Prezentace kulturní akce a její vizuální identita
Novotná, Kateřina ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vnější prezentací kulturní události, komunikací s divákem a celkovou strategií marketingové komunikace. Teoretická část je tedy věnována především marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, dále i komunikaci vizuální, zejména corporate designu, image a vizuální identitě celkově. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní příklad hudebního festivalu Mighty Sounds, jeho vývoj a narůstající popularitu spojenou právě s úspěšnou sebeprezentací. V praktické části jsou informace a závěry podloženy dotazníkovým výzkumem, zabývajícím se rostoucím povědomím o existenci tohoto festivalu i jeho působení a komunikaci s cílovou skupinou v průběhu roku.
Firemní styl v souvislosti s rozvojem firem na internetu
Brejla, Tomáš ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce pojednává o firemním stylu firem, speciálně pak firem na internetu. V první části je rozebrán firemní styl z teoretického hlediska. Je vysvětlena podstata firemního stylu, jeho dimenze, rozdíly mezi firemním stylem malých a velkých firem. Dále je v první části popsán princip tvorby firemního stylu z mezinárodního hlediska, čili pravidla, která je potřeba respektovat při použití firemního stylu ve více zemích a kulturách. V práci jsou také představeni a porovnáni dodavatelé firemního stylu z pohledu dneška, to znamená, jaké jsou možnosti velkých dodavatelů versus možnosti jednotlivců. Na závěr první části jsou stručně představeny prvky firemního stylu, tedy stavební kameny každého správného firemního stylu, a trendy, které lze v jejich tvorbě dnes pozorovat. Druhá část práce je věnována firemnímu styl firem na internetu. Nejprve je představen marketingový základ internetu, tedy druhy firem a jejich důvody a možnosti prezentace na internetu. Dále je pak popsán odlišný základ firemního stylu na internetu a následně rozebrány (podobně jako v první části práce) jednotlivé prvky firemního stylu na internetu. Důraz je kladen na popis odlišných principů tvorby těchto prvků a opět jsou také popsány současné trendy. V závěru práce je zhodnocena odlišnost tvorby projektů firemního stylu na internetu a mimo internet a lehce nastíněno řešení optimální situace. Celá práce je doplněna velkým množstvím obrazových příkladů, aby si čtenář mohl názorně udělat představu o tom, co je v textu popisováno.
Zásady vnější firemní vizuální komunikace-metodika hodnocení webových stránek
Andits, Tomáš ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Muknšnábl, Josef (oponent)
Používanie správnych a efektívnych komunikačných nástrojov je v súčasnej dobe jedným zo základných faktorov úspechu podnikania. Cieľom práce je upozorniť na dôležitú zložku komunikačného mixu, ktorým firmy pôsobia na svojich potenciálnych i stávajúcich zákazníkov, a to na vizuálnu komunikáciu. V súčasnej dobe síce existuje celá rada metodík, ktoré pomáhajú hodnotiť kvalitu webových prezentácií, máloktoré sa však zameriavajú na hodnotenie webových stránok z hľadiska ich vizuálnej komunikácie k zákazníkovi. Kompiláciou a doplnením stávajúcich, práca prichádza s návrhom vlastnej metodiky, ktorá bude zameraná práve na hodnotenie kvality webových prezentácií z hľadiska vizuálnej komunikácie.
Projekt firemního designu a jeho příklad ve firmě Filamos s.r.o.
Hartl, Jan ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Kubíček, Jovan (oponent)
V diplomové práci je zpracováno téma týkající se firemního designu. Cílem je vysvětlit aspekty, které s danou problematikou souvisí a to zejména z pohledu projektu firemního designu. Na příkladu realizace takového projektu ve firmě Filamos s.r.o. je ukázán jeho postup. V první části práce je vysvětlen samotný pojem firemní design. Je zde popsáno, jak daný pojem chápat v kontextu firemní identity potažmo firemní image. Dále je zde vysvětleno napojení na informační strategii, protože design je nezanedbatelnou součástí formy předávání informací. V druhé části práce je zpracována příprava a realizace projektu firemního designu ve firmě Filamos s.r.o. Je zde popsán průběh jednotlivých fází projektu. Praktická část se nezabývá dopodrobna grafikou jako takovou, ale metodikou projektu firemního designu. K práci je přiložen "Grafický manuál" pro firmu Filamos s.r.o. jako výstup projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.