Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Interakce a komunikace v rámci zdravotnického týmu
Ježková, Kateřina ; Tomová, Šárka (vedoucí práce) ; Švarcová, Eva (oponent)
Bakalářská práce na téma "Interakce a komunikace v rámci zdravotnického týmu" se zabývá spokojeností lékařů a sester s pracovními vztahy a způsobem a kvalitou komunikace na jejich pracovišti. Pozornost je věnována nejen vztahu sestra - lékař, ale i komunikaci a interakci v jednotlivých kolektivech. Práce má dvě části - teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou popsány druhy komunikace a jejich charakteristika. Dále se v ní pojednává o způsobech sociální interakce na pracovišti a o zdravotnickém týmu jako takovém. Empirická část shrnuje poznatky z dotazníkového průzkumu, které proběhlo na vybraných odděleních ve Fakultní nemocnici v Motole a v Masarykově nemocnici v Ústí nad Labem. Anonymního šetření se zúčastnili lékaři a sestry vybraných pracovišť. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky vlastního zkoumání a srovnány s výsledky dříve realizovaných studií.
O zásadách řečového chování v češtině a ve vietnamštině
Nguyen Thi Minh, Trang ; Hrdlička, Milan (vedoucí práce) ; Hasil, Jiří (oponent)
Bakalářská práce pojednává o zásadách řečového chování v češtině a ve vietnamštině. Porovnává typologicky oba jazyky, všímá si jazykové situace v obou zemích. Vychází ze zásad komunikace verbální i neverbální a zaměřuje se na vybrané otázky řečového ztvárnění zdvořilosti. Konkrétně jde o otázky tykání - vykání, oslovení a o pozdravy. Poznatky mohou usnadnit vzájemné porozumění mezi oběma skupinami mluvčích.
Neverbální komunikace při pracovních pohovorech
Odobesco, Natalia ; Pacovská, Jasňa (vedoucí práce) ; Hrdlička, Milan (oponent)
Tématem bakalářské práce je neverbální komunikace při pracovních pohovorech. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na popis základních druhů neverbálních prostředků, jejich zakotvení v konkrétní situaci - při pracovních pohovorech a na rozdíly v používání neverbálních prostředků u žen a mužů. V praktické části jsou popsány a vyhodnoceny dotazníky, na jejichž základě byla zjištěna úloha neverbální komunikace v získání pracovního místa, rozdílnost v neverbální komunikace žen a mužů a její vliv na komunikační interakci.V závěru jsou porovnány výsledky výzkumu s teoretickými východisky.
Komunikace v organizacích
Tomíčková, Marta ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
4 Abstrakt Cílem mé práce je vytvoření komplexního pohledu na problematiku komunikace v organizaci a zdůraznění její důležitosti pro fungování organizace a naplňování jejích strategických cílů. Práce představuje možné interpretování komunikace v organizaci a zaměřuje se při tom na zásadní momenty využívání komunikace v organizaci a dopady neefektivní komunikace na spokojenost zaměstnanců a jejich život v organizaci. K vypracování této práce jsem použila metodu kompilace a komparace odborné literatury a metodu expertních rozhovorů, které ukazují stav interní komunikace ve dvou vybraných organizacích a dokazují jednostranné vnímání komunikace v rámci organizace. První část práce podrobně rozebírá vlastnosti jednotlivých forem komunikace, jejichž znalost je velmi důležitým základem pro další studium problematiky komunikace v organizacích. Tato část práce popisuje také zásady aktivního naslouchání, které bývá velmi často opomíjeno jako součást komunikačních dovedností. Druhá část práce se věnuje možným interpretacím a dělením komunikace v organizacích v odborné literatuře a podrobně zpracovává problematiku interní komunikace a jejích dílčích částí. Další část práce přináší pohled na komunikaci ve vztahu manažera a zaměstnance. Tento pohled na komunikaci v organizacích je velmi často v odborné literatuře i praxi...
Aspekty sociální komunikace s klienty v krizových situacích
DIVIŠOVÁ, Milena
Cílem bakalářské práce je řešení konfliktů v krizových situacích. Téma bude řešeno z pohledu vyjednávající osoby. Bakalářská práce se v teoretické části bude zabývat jednotlivými pojmy zvolené problematiky, krizovým vyjednáváním, jako specifickou součástí krizové komunikace, specifiky různých krizových situací, úkoly vyjednavače, vyjednávání a jeho výcvikem. Dále se zaměřuje na mimořádně složité a závažné komunikační činnosti spojené s překonáváním rozdílných stanovisek při směřování k dohodě, resp. s řešením situace rukojmí s cílem poskytnout návod, jak pomocí vhodné komunikace přežít. Praktická část se zabývá počty řešených případů vyjednávání v praxi za léta 2007 až 2013 v Jihočeském kraji, vychází ze statistických údajů, dále pak z analýzy komunikačně náročných situací, kdy prostřednictvím jednotlivých kazuistik zkoumá typologii krizových událostí, typologii jednotlivých pachatelů, jejich motivaci, duševní stav, místo vyjednávání, první kontakt s vyjednavačem, kritické momenty při vyjednávání, způsob ukončení incidentu a v závěru autor formuluje nejdůležitější zásady při vyjednávání řízené komunikace v praxi v krizových situacích.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Psychologické aspekty jednání se zákazníkem
Lipold, Ondřej ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Hastíková, Jana (oponent)
Abstrakt Práce je zaměřena na proces jednání se zákazníkem. Cílem je zmapovat, zda prodejci dodržují předem definované fáze prodeje, jakou mají verbální, nonverbální komunikaci a zmapovat výskyt manipulativních principů. V teoretické části jsou definovány fáze prodeje, verbální a nonverbální komunikace a manipulativní principy na základě rešerše literatury. V praktické části byly použity definice z teoretické části k vytvoření pozorovacího schéma, které bylo použito při pozorování chování prodejců. Následuje interpretace empirických dat, získaných z 20 pozorovacích schémat. V závěru jsem formuloval doporučení pro prodejce a doporučení na obranu proti manipulativním principům z pohledu zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.