Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Psychologické aspekty jednání se zákazníkem
Lipold, Ondřej ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Hastíková, Jana (oponent)
Abstrakt Práce je zaměřena na proces jednání se zákazníkem. Cílem je zmapovat, zda prodejci dodržují předem definované fáze prodeje, jakou mají verbální, nonverbální komunikaci a zmapovat výskyt manipulativních principů. V teoretické části jsou definovány fáze prodeje, verbální a nonverbální komunikace a manipulativní principy na základě rešerše literatury. V praktické části byly použity definice z teoretické části k vytvoření pozorovacího schéma, které bylo použito při pozorování chování prodejců. Následuje interpretace empirických dat, získaných z 20 pozorovacích schémat. V závěru jsem formuloval doporučení pro prodejce a doporučení na obranu proti manipulativním principům z pohledu zákazníka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.