Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika marketingových komunikací hudebních festivalů v Česku
Podivinská, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Vladimír (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice marketingu v kultuře, marketingovým a komerčním komunikacím obecně, a marketingovému a komunikačnímu mixu hudebních festivalů. V praktické části se podrobněji zabývám vybraným hudebním festivalem Podblaník. Na základě dostupných informací popisuji marketingový a komunikační mix festivalu Podblaník a analyzuji jeho propagační kampaň. V závěru práce navrhuji doporučení pro marketingové komunikace tohoto festivalu.
Komunikační strategie značky Ford
Petr, Rostislav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Košaříková, Petra (oponent)
Práce rozebírá strategii, která zastřešuje komerční komunikační aktivity automobilové značky Ford v České republice. Důraz je přitom kladen na nadlinkovou (ATL) komunikaci a mediální plánování. Samozřejmostí jsou základy ve formě teorie fungování a působení komerčních komunikací na rozhodování spotřebitele a charakteristik dostupných prostředků (komunikační a mediální mix). Předmětem práce je i představení profilu společnosti Ford Motor Company s.r.o., včetně portfolia nabízených produktů a typologie cílové skupiny. Součástí je rovněž i stručný přehled historie samotné značky Ford. Dále uvádí, jak jsou v praxi používány jednotlivé prvky komunikačního mixu a detailně popisuje některé konkrétní dílčí projekty. Analytická část je završena výpočtem efektivity stanovené strategie, časového průběhu a porovnáním s konkurencí. Na základě shrnutých výsledků jsou navržena možná doporučení pro další vylepšení.
Nástroje PR uvedené na příkladu společnosti RWE.
Novotná, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Chalupský, Martin (oponent)
Teoretická část práce se zabývá obecně formami komerční komunikace a zaměřuje se na oblast PR. Stěžejní kapitola teoretické části se soustředí na nástroje PR, představené v rámci jednotlivých cílových skupin PR. Praktická část je věnována práci oddělení PR & Press Services společnosti RWE. Jsou analyzovány komunikační aktivity a nástroje aplikované touto společností. Práci zakončuje zhodnocení PR aktivit společnosti RWE a jejich úspěšnosti na základě průzkumů veřejného mínění.
Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků
Lenková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zabývá různými typy věrnostních programů, které analyzuji a popisuji jejich vliv na loajalitu zákazníků. První kapitola se zabývá marketingovou komunikací, která je dále dělena na osobní a neosobní komunikaci, komerční komunikaci, ATL a BTL komunikaci a B2B a B2C komunikaci. Druhá kapitola se věnuje Sales promotion. Třetí kapitola se zabývá pojmem zákazník a vlivy, které působí na jeho rozhodování. Čtvrtá kapitola se věnuje pojmům loajalita, loajální zákazník, oddaný zákazník atd. Pátá kapitola se věnuje věrnostním programům. Šestá kapitola je zaměřena na konkrétní věrnostní programy. V sedmé kapitole tyto věrnostní programy porovnávám. Osmá kapitola se zabývá způsoby měření loajality.
Nové trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na on-line komunikaci.
Maršálková, Hana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hrnčíriková, Katarína (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje aktuální situaci i vývojové trendy v oblasti komerčních komunikací,speciálně v on-line komunikaci. Autorka vystihuje současnou situaci na reklamním trhu a věnuje se rovněž vývojovým trendům ve spotřebě a investicích do jednotlivých médií. Následně je poskytnut prostor novým médiím a jejich formám, a to zejména médiu, do kterého se postupně veškerá další média integrují: tedy internetu. Ve své praktické části práce analyzuje vybranou on-line komunikační kampaň, na základě které přináší soubor zobecněných praktických doporučení, kterých by měla dbát každá úspěšná on-line komunikační kampaň.
Analýza propagační komunikace Léčebných lázní Bohdaneč a jejich konkurentů
Růžičková, Kateřina ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent)
První část představuje Léčebné lázně Bohdaneč a.s. (LLB a.s.) a jejich přední konkurenty, kterými jsou Lázně Velichovky a.s. a Anenské slatinné lázně a.s. neboli Lázně Bělohrad. Druhá část vysvětluje pojmy, které souvisí s marketingem a komerčními komunikacemi. V této souvislosti je popsán marketingový a komunikační mix spolu s nástroji, které obsahuje. Komerční komunikační nástroje jsou detailně charakterizovány, jedná se o ATL i BTL komunikační nástroje, z hlediska jejich použití v komunikačním mixu firem. Třetí část je zaměřena na poslední ze "4P", neboli propagaci. Propagace LLB a.s. je srovnávána s konkurenty, analyzována je především realizovaná propagace prostřednictvím nových médií. Součástí této poslední části je detailní porovnání webových stránek všech tří lázeňských míst a také návrh na zlepšení komunikační kampaně LLB a.s.
Potenciál webu 2.0 z hlediska komerční komunikace
Švehla, Radim ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
V této práci se zabývám potenciálem webu 2.0 pro komerční komunikace. Služby webu 2.0 učinily internet mnohem zábavnějším. I proto se na celém světě stále zvyšuje počet jeho uživatelů. Zároveň stoupá i průměrná denní doba strávená online. U televize, tisku a rozhlasu je tento trend spíše opačný. To představuje velký problém pro marketéry firem, kteří se dosud spoléhali z převážné většiny na komerční komunikaci právě přes tradiční média. Já se ve své práci snažím najít možnosti, jak tento problém řešit. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou webu 2.0 a způsobů komerční komunikace na internetu. Popisuji v ní jednotlivé nástroje webu 2.0 a nejvyužívanější typy reklamy na internetu. V praktické části je provedena analýza nástrojů webu 2.0 z pohledu možností a významu pro komerční komunikace. Dále zde uvádím příklady úspěšných projektů webu 2.0. a analyzuji skutečně realizované online reklamní kampaně. Závěr této části obsahuje můj vlastní návrh komunikační kampaně pro společnost McDonald's s využitím jednoho z nástrojů webu 2.0 - sociální sítě Facebook.
Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR.
Šuchmová, Pavla ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem "Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR" se zabývá analýzou trhu, která předchází uvedení značky na trh. Hlavním cílem práce bylo určit, zda-li je daná módní značka zajímavá pro české spotřebitelky a jestli je český trh zajímavý pro danou značku. Zkoumaná značka Friis & Company nabízí ultraženské doplňky dle posledních módních trendů a svým zákaznicím chce zprostředkovat "kousek luxusu pro každý den". Cílovou skupinou značky jsou mladé ženy ve věku od 15 do 35 let. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí -- teoretické a praktické. Teoretická část diplomové práce charakterizuje mimo jiné také hlavní trendy a specifika módního průmyslu, specifika kupního rozhodování žen a vztah žen k módě. Praktická část práce představuje zkoumanou značku a poskytuje následující analýzy: PEST analýzu českého trhu, analýzu spotřebního chování mladých českých žen ve vztahu k módním doplňkům, analýzu módních značek na českém trhu a test konceptu dané značky u českých spotřebitelek. Praktická část diplomové práce vychází z velké části z vlastního dotazníkového šetření.
Communication of Kotex brand
Tichá, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem na rozpočtové omezení a specifika cílové skupiny. Praktickým přínosem práce je jednak posouzení vhodnosti použité komunikační strategie a následně navrhnutí dalších možných aktivit doporučených k realizaci za imitujících podmínek daných jednak korporátními pravidly a tržními specifiky.
Marketingová komunikace značky APOGEO
Karlíčková, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Polanská, Jana (oponent)
První část práce je věnována teorii marketingové komunikaci, marketingovému plánu a především komerčním komunikacím. Další část je věnována představení skupiny APOGEO a analýze její marketingové komunikace za rok 2008. V závěrečné části je zhodnocena efektivita marketingové komunikace značky APOGEO a jsou navržena možná zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.