Název:
Marketingová komunikace značky APOGEO
Překlad názvu:
Marketing comnunication of the brand APOGEO
Autoři:
Karlíčková, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Polanská, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] První část práce je věnována teorii marketingové komunikaci, marketingovému plánu a především komerčním komunikacím. Další část je věnována představení skupiny APOGEO a analýze její marketingové komunikace za rok 2008. V závěrečné části je zhodnocena efektivita marketingové komunikace značky APOGEO a jsou navržena možná zlepšení.The first part of the work is given to theory about marketing, marketing communication and commercial comunications. The next part is about APOGEO Group, its marketing comunication during the year 2008. The last part of this work analyzes marketing communicaion of the APOGEO Group and gives some recommendations how to improve it.
Klíčová slova:
komerční komunikace; marketingová komunikace; trh služeb B-to-B; commercial communication; market of services B-to-B; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7778