Název: Komunikační strategie značky Ford
Překlad názvu: Commercial strategy of Ford
Autoři: Petr, Rostislav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Košaříková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ford; komerční komunikace; mediální plánování; reklama; strategie; advertising; commercial communication; Ford; media planning; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28530

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72174


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet