Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změna půdních vlastností v biovinohradnictví v porovnání s vinohradnictvím konvenčním
Tichá, Lenka
Hlavní cíl této bakalářské práce se zaměřuje na zpracování poznatků o půdě, jak o jejím vzniku, vývoji, charakteristice, tak především o faktorech, které na ni působí. Také se snažím popsat současnou situaci vlivu konvenčního vinohradnictví a biovinohradnictví na půdní vlastnosti. Do práce jsem také zahrnula i cíle a principy ekologického vinohradnictví. V návaznosti na hlavní cíle práce jsou v závěrečné části zpracovány data a výstupy z pokusu se zaměřením na srovnání hodnot bazální produkce etylenu, etanu a oxidu uhličitého z půdních vzorků z dvou zmiňovaných vinohradů.
Sociální aspekty zdanění příjmů u vybraného typu domácností
TICHÁ, Lenka
Cílem práce je zjištění vývoje daňového zatížení příjmů v důsledku změn zákonů a výše příjmů u vybraného typu domácností, rozdělených podle příjmových skupin, v horizontu pěti let. Práce je rozdělena na dvě části ? část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy týkající se rozdělení rodiny, životního minima a průměrné mzdy. Dále zahrnuje informace o dani z příjmů fyzických osob. Praktická část obsahuje popis vybraného typu domácnosti (rodiny bez dětí ve čtyřech příjmových situacích) a vlastní výpočty daňové povinnosti této rodiny v průběhu pěti let.
Daňová optimalizace vybraného podnikatelského subjektu
TICHÁ, Lenka
Téma této bakalářské práce je {\clqq}Daňová optimalizace vybraného podnikatelského subjektu``. Cílem práce je daňová optimalizace zaměřená na DPFO u konkrétního podniku. A snahou je nalezení nejvhodnější možné varianty výpočtu daňové povinnosti, vedoucí k minimalizaci té dosavadní. Práce je rozdělena na dvě části {--} část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy související s daní z příjmů fyzických osob. Praktická část obsahuje popis podnikatelského subjektu, vlastní výpočty daně a zhodnocení a vybrání nejvhodnější varianty pro výpočet daňové povinnosti.
Communication of Kotex brand
Tichá, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem na rozpočtové omezení a specifika cílové skupiny. Praktickým přínosem práce je jednak posouzení vhodnosti použité komunikační strategie a následně navrhnutí dalších možných aktivit doporučených k realizaci za imitujících podmínek daných jednak korporátními pravidly a tržními specifiky.

Viz též: podobná jména autorů
2 TICHÁ, Lea
5 TICHÁ, Lenka
15 TICHÁ, Lucie
1 Tichá, Laura
1 Tichá, Libuše
2 Tichá, Lucia
15 Tichá, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.