Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31,606 záznamů.  začátekpředchozí31597 - 31606  přejít na záznam: Hledání trvalo 2.41 vteřin. 

Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Bárta, Martin ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit vybraného eshopu, konkrétně oblasti internetového marketingu. Práce popisuje formy internetového marketingu a podrobně je zaměřena na analýzu zpětných odkazů. Celá praktická část je aplikována v konkurenčním prostředí eshopů s volejbalovým vybavením. Hlavním cílem práce je provést analýzu internetového marketingu eshopu Sportex.cz z pohledu konkurenční firmy, která nemá k dispozici žádné interní informace. Dalším cílem je zjistit, proč a zda je daný eshop lídrem ve vybraném segmentu trhu a jaké jsou jeho konkurenční výhody. Posledním cílem práce je podat doporučení potenciálním zájemcům o vstup na vybraný seg-ment trhu, zda na něj vstoupit či ne. Nejprve je v teoretickém úvodu popsáno, co je to internetový marketing a jeho srovnání s ostatními druhy marketingu. Následně jsou formy internetového marketingu stručně charak-terizovány. Na začátku praktické části je vložena kapitola o výběru a vymezení konkurenčního prostředí a je vybrán eshop pro podrobnou analýzu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky ana-lýzy a je zhodnoceno, zda se podařilo dosáhnout cílů práce. Přínosem práce by mělo být vytvoření vzorového řešení, jak provádět analýzu internetového marketingu eshopu, zejména pak zpětných odkazů a také zhodnocení výsledků analýzy pro vybraný segment trhu.

Posouzení faktorů konkurenceschopnosti sportovních zařízení v kontexu založení nového podnikatelského subjektu
Zechmeister, Tomáš
Tato bakalářská práce se věnuje posouzení faktorů, kterými lze v dnešní době na trhu se službami v oblasti pohybových aktivit konkurovat již existujícím podnikům. V závislosti na vyhodnocení těchto zjištěných konkurenčních faktorů byl sestaven podnikatelský plán, který by měl poukázat na reálnost a životnost tohoto podnikatelského záměru.

The analysis marketing activities of the e-shops in selected segment
Čerhák, Tomáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. Konkrétně jde o internetový marketing. Práce definuje základní pojmy jako marketing, internetový marketing a popisuje nástroje internetového marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu e-shopů, které byly zvoleny jako potenciální konkurence pro subjekt zvažující vstup na trh. Hlavním cílem práce je provedení analýzy využívání nástrojů internetového marketingu potenciální konkurencí a na základě výsledků podat návrh a doporučení efektívního využívání internetového marketingu pro subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. Na začátku práce jsou definovány pojmy, v další kapitole následně nástroje internetového marketingu. První část praktické části popisuje internetové obchody, které byly zvoleny jako potenciální konkurence. Druhá část praktické části analyzuje využívání nástrojů internetového marketingu konkurenčními e-shopy. V poslední části praktické části jsou podány návrhy a doporučení pro subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a je zhodnoceno zda se podařilo dosáhnout cílů práce. Hlavním přínosem práce by mělo být provedení analýzy potenciální konkurence a na základě výsledků podání návrhu a doporučení pro efektivní využívání nástrojů internetového marketingu novým e-shopem.

Příprava a využití rekreačních a sportovních koní
KOČANDRLOVÁ, Barbora
Tato bakalářská práce se zabývá přípravou a využitím rekreačních a sportovních koní. Rekreační koně slouží pro zábavu, na vyjížďky, popřípadě na hobby závody. Sportovní koně (parkuroví, drezurní) jsou zaměřeni na určitou disciplínu, ve které závodí. V praktické části jsou sledovány pracovní a klidové aktivity koní rekreačních, parkurových a drezurních. Předmětem pozorování byl režim koní v měsících květen až srpen. V činnosti koní je vyhodnoceno procentuální rozložení práce: 1. v terénu 2. přiježďování 3. skoková práce 4. na lonži 5. ve volnosti 6. závody 7. odpočinek koní. V detailním rozpracování je pak možno vidět, kolik průměrně hodin za sledované období koně jednotlivých skupin danou aktivitou strávili. Podrobným sledováním bylo zjištěno, že nejčastější pohybovou aktivitou rekreačních koní je práce v terénu (11 dní/kůň/měsíc). U sportovních koní je nejčastější aktivitou přiježďování (parkuroví 7,8 dní/kůň/měsíc, drezurní 7,9 dní/kůň/měsíc). Nejméně je pracováno se všemi skupinami ve volnosti (rekreační 0,1 dní/kůň/měsíc, parkuroví 0,3 dní/kůň/měsíc, drezurní 0,1 dní/kůň/měsíc).

Analýza dopadů legislativních restrikcí na tabákové společnosti a trh v ČR
Poul, Jaroslav ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Tuza, Jan (oponent)
Cílem práce je poskytnout komplexní pohled na trh tabákových výrobků. Jedná se hlavně o trh cigaret, kde se zaměřím na možnosti české společnosti DanCzek Teplice a.s., která dodává na trh vlastní značku cigaret. Hledám odpovědi na otázky, které pomohou společnosti získat konkurenční výhodu s pomocí kreativních řešení. Práce obsahuje situační analýzu, segmentaci cílových zákazníků a vlastní doporučení marketingových aktivit. Veškerá doporučení musí obstát v reálném tržním prostředí a splňovat legislativní náležitosti.

Zhodnocení implementace a vlastní evaluace vybraných produktů CIP EQUAL
Zápotocká, Kateřina ; Ochrana, František (vedoucí práce) ; Nekola, Martin (oponent)
Práce s názvem "Zhodnocení implementace a vlastní evaluace vybraných produktů CIP EQUAL", analyzuje kvalitativní hodnotu inovativních produktů CIP EQUAL a sleduje, s jakým úspěchem jsou vyvinuté produkty implementovány do politiky, a dále využívány kompetentními orgány, což jsou například úřady práce. Na základě hlubokého vhledu do problematiky produktů CIP EQUAL analyzuji jejich kvalitativní hodnoty pomocí sestavených evaluačních kritérií. Následně pak máme možnost rozeznat, které produkty jsou na tom ve výsledku lépe a které hůře. Druhá analytická část je orientována na názorové šetření pracovníků implementační struktury, zaměřené na zkušenosti a využívání produktů CIP EQUAL v praxi u cílových skupin. Základním předpokladem této práce je, že veřejné prostředky vložené do projektových aktivit by měly být zhodnoceny maximálním možným způsobem, proto se v rámci nastíněných doporučení snažím apelovat na definitivní započetí implementace inovativních produktů CIP EQUAL a jejich další šíření v aktivní politice.

Paradiplomacie regionů: příklady Burgundska a Středočeského kraje
Vojtová, Marta ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Tomalová, Eliška (oponent)
Diplomová práce "Paradiplomacie regionů: příklady Burgundska a středočeského kraje" pojednává o zahraničních aktivitách subnárodních aktérů. Klíčové výzkumné otázky práce zní: Co vede regiony к zahraničním aktivitám a jak ovlivňují procesy evropeizace a internacionalizace podíl regionálních aktérů na zahraničních aktivitách? Podílí se na formulaci zájmů a realizaci paradiplomacie zkoumaných regionů co nejširší spektrum regionálních nebo lokálních aktérů a jednají regiony podle předem určené strategie? Je hlavním hybatelem aktivit úřad nebo soukromá sféra? Jaké jsou možnosti paradiplomacie ve zkoumaných regionech s přihlédnutím ke kompetencím, jež jsou jim svěřeny centrálním státem? Nejprve jsou identifikovány základní rysy zahraniční politiky obou regionů a prozkoumány nástroje, které vznikly к jejímu prosazení. Dále je analyzována realizace zahraničních aktivit se zaměřením na aktivity obou regionů ve vztahu к institucím EU. Na závěr jsou formulovány hlavní výzvy pro budoucnost paradiplomacie ve zkoumaných regionech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Průběh vzdělávání jako jedna z oblastí vlastního hodnocení mateřské školy
Syslová, Zora ; Opravilová, Eva (vedoucí práce) ; Rýdl, Karel (oponent) ; Poláchová-Vašťatková, Jana (oponent)
Hodnocení průběhu vzdělávání je jednou částí autoevaluačních procesů v mateřské škole. Jde o velmi významnou část mapující složitý systém institucionálního vzdělávání dětí předškolního věku. Z hlediska vývoje osobnosti každého člověka je tento věk nejdůležitější etapou, ve které se vytváří základy dovedností, náhled na život a svět kolem nás, ale především pohled na sebe sama. Ten s sebou přináší buď důvěru v sebe a své schopnosti nebo naopak pochybnosti o sobě a snížený potenciál dosahovat v životě úspěchy. Zásadním činitelem, který ovlivňuje sebepojetí dítěte je učitelka mateřské školy. Na to, jaké nároky jsou kladeny na její profesní dovednosti, se zaměřila teoretická část této práce. Dílčí kapitoly se zabývají charakteristikou jednotlivých etap procesu vlastního hodnocení v mateřské škole, definují pojmy pojící se s těmito procesy a naznačují souvislost se zaváděním změn daných kurikulární reformou. Dále se teoretická část zabývá průběhem vzdělávání v mateřské škole a vyúsťuje do definování kompetenční výbavy učitelky mateřské školy. Výzkumná šetření přinesla odpověď na otázku, jak se v mateřských školách hodnotí průběh vzdělávání. Stěžejní část hodnotících aktivit provádí ředitelka prostřednictvím hospitací, menší podíl leží na učitelkách samých. Byly identifikovány oblasti, cíle, kritéria,...

Šikana z pohledu učitele primární školy
Trojancová, Zuzana ; Zvírotský, Michal (oponent) ; Marádová, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je zmapovat problematiku šikany mezi dětmi z pohledu učitele a vytvořit databanku preventivních aktivit, které pomáhají šikaně předcházet. Diplomová práce popisuje protagonisty šikany, vztahy ve třídě a způsoby diagnostiky. Dál je věnována kompetencím učitele, které mohou působit preventivně. Metodou dotazníkového šetření byly zmapovány zkušenosti učitelů s šikanou mezi dětmi. Z jejich odpovědí byla sestavena databanka preventivních aktivit. Některé aktivity byly ověřeny pedagogickým experimentem. Z výsledků plyne, že učitelé se již problematikou šikany zabývají a snaží se ji předcházet. Preventivní aktivity jsou efektivní především při dlouhodobém a intenzivním využívání. Klíčová slova: šikana mezi dětmi, preventivní aktivity, zkušenosti učitelů s šikanováním mezi dětmi

Příležitosti marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG
Voborská, Hana ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu marketingové komunikace vybrané banky. Cílem samotné práce analyzovat současný stav marketingové komunikace Waldviertler Spar-kasse Bank AG a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části a ze závěrečného doporučení. První část pojednává o teo-rii marketingu a komunikačním mixu služeb. První kapitola praktické části je věnována představení vybrané banky a analýze jejích současných marketingových aktivit. Dále je zde banka srovnána s konkurenčními bankovními subjekty, a to pomocí pozičních map, sémantického diferenciálu a vlastního pozorování. Pro účely práce jsou použity také dvě dotazníková šetření, jeden se týká porovnání jednotlivých bankovních institucí a druhý bankovního marketingu. V samotném závěru práce je zhodnocen současný stav komunikace Waldviertler Sparkasse Bank AG, a také jsou zde uvedena doporučení, jak marketingovou komunikaci banky zefektivnit.