Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příležitosti marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG
Voborská, Hana ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu marketingové komunikace vybrané banky. Cílem samotné práce analyzovat současný stav marketingové komunikace Waldviertler Spar-kasse Bank AG a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části a ze závěrečného doporučení. První část pojednává o teo-rii marketingu a komunikačním mixu služeb. První kapitola praktické části je věnována představení vybrané banky a analýze jejích současných marketingových aktivit. Dále je zde banka srovnána s konkurenčními bankovními subjekty, a to pomocí pozičních map, sémantického diferenciálu a vlastního pozorování. Pro účely práce jsou použity také dvě dotazníková šetření, jeden se týká porovnání jednotlivých bankovních institucí a druhý bankovního marketingu. V samotném závěru práce je zhodnocen současný stav komunikace Waldviertler Sparkasse Bank AG, a také jsou zde uvedena doporučení, jak marketingovou komunikaci banky zefektivnit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.