Název: Analýza marketingových aktivít eshopov vo vybranom segmente
Překlad názvu: The analysis marketing activities of the e-shops in selected segment
Autoři: Čerhák, Tomáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingových aktivit; internetový marketing; internetový obchod; PPC; sociální sítě; analysis of marketing activities; e-shop; internet marketing; PPC; social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44772

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194592


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet