Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 167 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyhodnocovací elektronika pro odometrický vozík
Targoš, Lukáš ; Arm, Jakub (oponent) ; Kopečný, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá elektronikou pro zpracování signálů z inkrementálních kvadraturních snímačů a návrhem elektroniky umožňující výpočet polohy a natočení pomocí odometrie a také odesílání dat. V první části se věnuje teorii o inkrementálních snímačích, odometrii, výpočtech polohy a přehledu hardwaru pro realizaci. Druhá část popisuje praktickou realizaci hardwaru a softwaru pomocí STM32F4 Discovery a také kontrolní měření pro ověření funkčnosti určování polohy a odesílání dat. Výsledkem je modul včetně testovacího vozíku umožňující odometrická měření.
Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh marketingové strategie společnosti iMi Partner, a.s. pro vstup vlastní produktové značky Schwarzwolf outdoor na nové trhy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření pro docílení expanze produktu na nové trhy a posílení značky. Návrhu předchází strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Část této práce je věnována problematice marketingu jako jejímu teoretickému východisku.
Targeting a positioning v prezidentské kampani Petra Pavla - mladá generace voličů
Dejmková, Tereza ; Konrádová, Marcela (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá targetingem a positioningem prezidentské předvolební kampaně Petra Pavla a zaměřuje se především na oslovování nejmladší generace voličů, generaci Z. Prezidentské volby v roce 2023 byly odlišné od těch předchozích v několika ohledech, jedním z nich však bylo například právě cílení některých kandidátů na generaci Z. Do generace spadá v současnosti většina voličů, která se prezidentské volby zúčastnila poprvé, a která ji možná také poprvé více sledovala. Cílem práce je proto zjistit do jaké míry byl targeting a positioning kampaně při vytváření strategie přizpůsoben generaci Z a zároveň zjistit, zda se Petru Pavlovi podařilo prostřednictvím kampaně tuto cílovou skupinu oslovit a díky jakým krokům toho dosáhl. Teoretická část práce nejprve vymezuje a definuje nástroje politického marketingu, charakterizuje generaci Z a specifika jejich volebního chování. Právě zmiňované nástroje politického marketingu jsou v praktické části práce aplikovány na kampaň Petra Pavla. Informace k této části práce byly získány z osobního rozhovoru s marketingovým ředitelem kampaně Petra Pavla Martinem Klčem, který byl proveden autorkou práce. Efektivita kampaně na vymezenou cílovou skupinu je následně zjišťován a vyhodnocována na základě dotazníkového šetření, které bylo provedeno autorkou...
Využití canisterapie v SeneCura SeniorCentru Písek
ZEMANOVÁ, Tereza
Práce se zabývá využitím canisterapie v seniorském domě SeneCura Písek. Teoretická část charakterizuje, co je canisterapie, jaké jsou její formy, metody, techniky a efekty a kde je možné canisterapii využívat. Dále popisuje seniora jeho potřeby a typy sociálních služeb, které může využívat, konkrétně se pak zaměřuje na SeneCura SeniorCentrum Písek. Praktická část se zabývá otázkou, jaký vliv má využívání canisterapie v rezidentní formě na klienty a jak celý proces vnímají senioři i zaměstnanci.
Návrh a analýza konstrukce polohovací jednotky
Ožvoldík, Daniel ; Pavlík, Jan (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom konštrukcie dvoj osej horizontálnej polohovacej jednotky. Polohovacie jednotky sa najčastejšie používajú vo výrobe alebo pri procese skúšok, či kontroly. Návrh je orientovaný na systematický výber mechanických častí a na návrh konštrukčných častí. Následne sú overené funkčnosti pomocou simulácií a testov.
SMV-2021-62: Souřadnicové interferometrické systémy
Lazar, Josef
Vývoj víceosých interferometrických systémů pro souřadnicové polohování a odměřování s měřením ve dvou a třech osách pro polohování vzorků v elektronových litografech.
Výzkum pozice second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu
Rejchrtová, Karina ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá, jak zákazníci vnímají pozici second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu. Jelikož se jedná o relativně nový segment obchodů, práce se z velké části věnuje i tomu, jak second handový trh vznikl a proč tak rychle roste. Mimo jiné se věnuje i změně nákupního chování zákazníků, která je jednou z příčin. Cílem práce je zjistit, jak si second handové obchody s vlastní značkou stojí v porovnání s konkurenčními řetězcovými obchody a second handy bez vlastní značky. Součástí práce je i návrh pyramidy second handového trhu, která rozděluje second handové obchody s vlastní značkou do segmentů navržených podle pyramidy značek autorkou Harriet Posner. Výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením. Při analyzování odpovědí respondentů v praktické části byly využity teoretické poznatky a na základě výsledků byly v závěru práce prezentovány zjištění a závěry, které z výzkumu plynou.
Design of mechanical subsystem of tester for touch screen devices
Kopčil, Tomáš ; Venglář, Vojtěch (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
The main goal of this thesis, was to design and build a system, that could continuously operate automated tests on touch screen devices. This thesis focuses on its mechanical part, the end effector and its actuation. The designed end effector is able to operate on a capacitive touch screen and senses the pressing force acting on the display. The movement is done by the timing belt drives, while their positioning is secured by the stepper motors. A controlling library was created to communicate with the motor drivers via SPI protocol and control the motors. These are driven in a trapezoidal velocity profile during the movement. The whole testing system was put to a 24 hours long reliability test, during which it proved to have performed well with sufficient accuracy and repeatability and meeting the requirements.
Specification and Development of New Brand
Compelová, Natália ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This master thesis focuses on the specification and development of a new specialty coffee roasters brand based in Brno. Reason behind the thesis is the author’s own motivation supported by current and relevant analysis, especially in the field of the coffee market, its development and trends, competition, potential customers and other factors, that might affect the new brand when entering the market. Chosen analysis and proposals are using methods and tools explained in the theoretical part. Presented proposal serves as a framework for the future development of a brand that will be competitive and will meet customer requirements.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 167 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.